Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik heb 1 e-mailadres voor m’n eenmanszaak, maar daarbij kan je alles voor de @ plakken wat je wil en dan komt de mail gewoon aan, dat is zo leuk. Dus je kan naar info@briseis.nl mailen, maar ook naar helpmij@briseis.nl en hebjetijdvoorme@briseis.nl, etc.

16 likes

Jaaa dat zou tof zijn haha! vind het wel leuk om zo ook nieuwe mensen te leren kennen! nee nog nooit van een forum in Nederland, ik heb het wel gebruikt toen ik in canada stage liep om daar mensen te leren kennen (was via FB) en daar wel leuke mensen leren kennen :blush:!

ik zag dat er een meeting topic was waar een meeting wordt gepland maar daar is nog niks definitief besloten geloof ik :joy:

Haha had ik de optie ‘Oneindig veel’ er ook bij moeten zetten?

1 like

Ik heb er privé ook twee, een die ik al eeuwig heb, maar die niet geschikt is voor officiële dingen, maar die wel al mijn vrienden en familie en zo hebben, en dus ook eentje met mijn volledige naam @gmail, en om de een of andere reden heb ik er twee voor mijn werk, eentje @bedrijf en ook een @gmail. Oh, en eentje voor hier bedenk ik me nu, meteen even aangepast naar 5.

@Taksi Ik heb op mijn vorige werk een paar heel goede vrienden gemaakt. Mensen die ik inmiddels dus ‘pas’ een jaar of vijf ken, maar die wel echt goede vrienden zijn. Die ik inderdaad altijd kan bellen, en zij mij. En toen was ik al (aardig wat) ouder dan jij, dus het kan echt nog!

1 like

Niet yolo, maar grote metsers dus moet altijd een goede en degelijke bikini. Doe er wel jaren mee en probeer de sale af te speuren maar meestal goed 100+ euro meehhhh

2 likes

Ik ken één van mijn beste vriendinnen van groepstherapie (we zaten bij dezelfde praktijk bij een psycholoog).

1 like

Kun je dan ook zien/filteren wat iemand voor @ heeft gezet? En heb je wel eens iets heel randoms gehad?

Kun je dat ergens instellen? Lijkt mij ook wel leuk voor mijn bedrijf!

1 like

Ja dat kan je zien! En nee haha, want niemand weet het (behalve m’n vriend, die stuurt weleens flauwe dingen).

@Hettie weet ik eigenlijk niet, en ik weet ook niet meer hoe ik heb ontdekt dat dit kon… Denk dat bij veel hostingbedrijven (het mailaccount hoort bij mijn website) dit automatisch zo werkt.

Ik heb ook een mailadres bij mijn website, dus zal eens kijken of dat bij mijn hosting ook kan.

Wat is een fijne thermosfles? Een kleine zoek ik, die in mijn tas kan.

Ik heb een thermosbeker van het merk Contigo, gebruik ik nu zo’n 1,5 jaar elke dag. Lekt niet, topmerk!

3 likes

Ik heb ook 1 serieuze privé en 1 voor reclame/webshops/nieuwsbrieven, 1 voor werk en 2 voor m’n studie (ik studeer aan 2 instellingen, maar ik laat m’n mails wel doorsturen naar m’n serieuze privé-adres, want ik check die studie-mailadressen nooit, tenzij ik zelf een mail moet versturen). Dus 5 in totaal, best wel veel inderdaad.

1 like

Oh shit is dat verplicht in dit topic :joy: sorry wist ik niet! Bedankt voor je tip iig

1 like

Deze heb ik:
image

Hij werkt goed, lekt niet, en de koffie / thee die er in zit blijft echt gloeiend heet.

https://www.bol.com/nl/p/tefal-travel-mug-thermos-beker-360-ml-rvs-zwart/9200000075763637/

1 like

Ik heb ook deze, fantastisch! Kan niet meer zonder. Zelfs na 8+ uur is mijn thee nog warm

1 like

Over de hanky panky discussie. Het wordt dus nog steeds gezongen op sommige basisscholen. Ik was best geschokt toen ik het hoorde op mijn stage, ook echt inclusief spleetogen. Ik heb de leerkracht er op aangesproken, maar die zag er een kwaad in. Hetzelfde met de zwarte pieten. Ik heb echt minder respect voor deze persoon gekregen hierdoor.

Ik praat voor mijn werk… waren er vandaag verrassend weinig. Wel zo’n 160 persoonlijke mails verzonden. Morgen weer een praat-dag.

1 like

Huh dit kan ik echt niet tellen, ben verbaasd dat andere mensen dat wel kunnen

Eerst jas en dan spijt hebben dat ik m’n schoenen nog moet aantrekken :disappointed:

2 likes