Stel hier je persoonlijke vraag #5

Wij hadden ook een zweedse: Heuna beuna heuneu
???

6 likes

Dit is voor mij ook de reden dat ik bij de laatste poll op nee heb gestemd.

1 like

Maar dat zingen Fransen dus ook niet he

Wij hadden ook heute kneute knƤckebrod? Ofzo?

1 like

Ontbijten jullie iedere dag?

• Ja altijd
  • Vaak wel
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

(Ik heb het hier over de normale dagen. Feestdagen zoals een kerstontbijt reken ik niet mee.)

Mijn huidige vrienden ken ik van/door:

• De basisschool
  • De middelbare school
  • Mijn vervolgopleiding
  • Een cursus/hobby
  • Werk of een bijbaan
  • Uitgaan
  • Het internet (website, forum, datingapp)
  • Familie (je bent familie met deze persoon)
  • Hij/zij is een buurman/buurvrouw
  • Via-via
  • Anders

0 stemmers

Ik wil het wel maar ik heb sochtends nooit honger en maak er daarom ook geen tijd voor vrij. Eet meestal voor het eerst iets rond 12:00

1 like

Mijn dispuut! Mijn oudste vrienden vd middelbare school hebben me helaas afgelopen jaar iets te hard laten vallen dus die tel ik maar niet meer mee :frowning:

1 like

Van mijn studentenvereniging ken ik de meeste vriendinnen, nog een paar van de middelbare school waar ik graag mee omga of uit mijn oude basketbal team.

Ik ben heel goed bevriend met mijn voormalig stiefzusje! Onze ouders zijn al jaren uit elkaar maar wij zien elkaar elke week nog.

6 likes

ik vind dit altijd best een lastige vraag, omdat ik niet echt echt echt vriendinnen heb. Ik heb wel ā€˜vriendinnen’ op school waar ik af en toe mee afspreek en die ik in groepsverband via whatsapp spreek zeg maar. maar niet iemand die ik persoonlijk app en waar ik regelmatig mee afspreek. gelukkig wel een hele lieve familie en lieve vriend met leuke vrienden!

Maar het niet hebben van echte vriendinnen vind ik oprecht best vaak wel lastig en jammer. en ik weet eerlijk gezegd ook niet waar ik ze op dit moment nog moet ontmoeten terwijl ik dat echt wel graag zou willen

8 likes

Dat was bij ons: bonne Annie ver seeeer, kwam er pas later achter dat dat bonne anniversaire moest voorstellen haha

2 likes

@Banananana @Dotje o ja dispuut en vereniging hadden er wel bij gemoeten!

@Taksi ik herken je gevoel wel, maar ik heb het dan meer met echt ā€˜diepe’ vriendschappen. Ik heb nooit een bff gehad en ik ben altijd wel jaloers op het soort vriendschappen dat je in series en op tv ziet. Dat je echt een paar vrienden hebt op wie je altijd kan bouwen en wie je alles vertelt. Maar soms vraag ik me ook af of ik daar wel het type voor ben, haha. Heb namelijk in de praktijk nooit de behoefte om m’n hart bij iemand uit te storten. Maar die liefde en die vanzelfsprekendheid die bij zo’n relatie hoort vind ik wel heel bewonderenswaardig.

2 likes

Ik had dit met verven/verfen. Zo vaak opgezocht haha. Inmiddels weet ik het wel.

2 likes

@Taksi Dit gevoel ken ik wel echt! De meeste vriendschappen die ik heb zijn heel langdurig en onvoorwaardelijk. Ken de meeste echt al van de basisschool. Allemaal andere levens gaan leiden door heel Nederland dus wij zien elkaar helaas niet zo vaak. Als we elkaar zien is het heerlijk! We begrijpen elkaar als geen ander en onze gesprekken gaan heel vaak diep. Echter, ben ik naast deze vriendschappen niet iemand die veel deelt als ik mensen net leer kennen. Vind het lastig om daarom nieuwe vrienschappen op te bouwen omdat zoiets vaak wel verwacht wordt, maar ik dat niet altijd op kan brengen. Bij mijn vriend lucht ik mijn hart en met een paar andere vriendinnen die ik via via of via mn studie ken, ga ik geregeld ā€˜chillen, drankjes doen, tv kijken etc’ maar daarnaast heb ik dus niet zo veel vriendinnen die ik even kan appen als ik zin heb om gewoon even thee te drinken of te kletsen (de ene keer diepgaand en de andere keer lekker oppervlakkig). Mijn ervaring is dat ik het lastig vind om mensen te ontmoeten met wie je op deze leeftijd (25+) nog raakvlakken hebt en met wie je dus op hetzelfde level zit en die je dus weer helemaal moet leren kennen en zij jou. Lastig verhaal, maar de ene keer heb ik echt behoefte aan nieuwe vriendschappen en de andere keer ben ik blij dat ik lekker alleen op de bank kan hangen zonder verplichtingen naar iemand toe.

1 like

Koop jij elk jaar een nieuwe bikini/nieuw badpak?

• Ja, omdat ik dit leuk vind
  • Ja, ik wil elk jaar een bikini/badpak volgens de laatste mode
  • Ja, je kan nooit genoeg bikini’s/zwempakken hebben
  • Nee, ik zwem/zon nooit
  • Nee, ik doe langer dan 1 jaar met mijn zwemkleding
  • Nee, het boeit me niet zo
  • Anders

0 stemmers

Heb jij voor dit jaar al een nieuwe bikini/badpak gekocht?

• Ja
  • Nee, ga ik ook niet doen
  • Nee, maar ga ik nog wel doen

0 stemmers

Hoeveel geld bested je maximaal uit aan nieuwe badkleding (broekje + topje of badpak)?

• 25 euro
  • 50 euro
  • 75 euro
  • 100 euro
  • Ik heb geen max! Yolo

0 stemmers

Ik heb nu zowel ja als nee gestemd haha. Ik doe sowieso langer dan een jaar met een bikini, heb bikini’s van jaren geleden, en soms koop ik er een nieuwe bij als ik een leuke zie (wat ik vorig jaar heb gedaan).

4 likes

Ik ben al blij als ik een bikini kan vinden die ik pas. Afgelopen jaar had ik mega veel geluk bij de bijenkorf in de sale en dan doe ik wel weer minstens 3 jaar met dit setje.

4 likes

Ik kan niet echt antwoord geven op je polls haha.
Bij de eerste; anders. Het ligt eraan wat ik tegenkom. Ik vind bikini’s kopen niet leuk, pas wel elke jaar nieuwe topjes of broekjes maar het zit niet vaak goed/mooi. Ik heb jaren met een bikini gedaan (in 2013 gekocht) en die kan ik aankomend jaar ook nog aan. Ik heb 2 jaar geleden een topje gekocht en dat doe ik ook aankomende zomer weer aan (met een ander broekje dat 7 jaar oud is).
(en je tweede vraag:) Maar ik wil ook wel een nieuw setje of een badpak, maar het is maar net afhankelijk van of ik iets tegenkom.
Edit: en meestal kijk ik naar een topje voor max 30 euro. Een badpak heb ik niet echt nodig dus die ook 30 euro. Het ligt er weer aan wat ik tegenkom :’)

1 like

Ik schrijf altijd ongelooflijk

Samenvatting

maar weet dat ongelofelijk ook correct is

15 likes