Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik wil graag een mooi badpak/bikini dat past, maar aan de andere kant vind ik het zonde om geld te besteden aan iets dat ik misschien een keer per jaar zou dragen

1 like

Ik heb vorige week een nieuw setje gekocht omdat de bikini’s die ik had (van 11 en 9 jaar oud) te groot zijn geworden. Schrok me het lazarus van de prijs, die oude bikini’s had ik bij de kringloop gehaald voor een euro.

Ik heb best veel badkleding omdat ik bij mijn vorige werk dat elke dag aan moest. Ik heb wat nettere voor werk, wat stevig zittende voor surfen en nog gewoon wat leuke voor de mooi. Veel is ook echt oud/versleten/verkleurd door de zon, sommige waar ik op uitgekeken was heb ik aan mijn zusje gegeven. Nu passen de topjes niet meer goed want m’n borsten zijn gegroeid doordat ik nog borstvoeding geef. Alles van H&M trouwens.

@Mhysa zijn van die shaping badpakken van H&M niks? Die vind ik er vaak wel mooi uitzien! Primark heeft geloof ik ook shaping badpakken.

2 likes

Twee weken geleden heb ik gesolliciteerd ergens en een dag later werd ik meteen uitgenodigd voor een gesprek, wat over twee weken is. Ik dacht dat ik destijds een bevestiging had gestuurd maar kom er nu achter dat ik dit helemaal vergeten ben. Ik ben bang dat als ik nu nog een bedank e-mail en bevestiging van datum en tijdstip stuur, dat het overkomt alsof ik helemaal niet geĂŻnteresseerd (wat niet zo is) en lui ben. Maar ik dacht oprecht dat ik het gedaan had. Aan de andere kant lijkt het me ook niet netjes om niets te sturen? Wat moet ik doen?

• Alsog een bedankt e-mail sturen voor de uitnodiging + bevestiging van de afspraak
  • Nu niets sturen, maar pas een paar dagen voor het gesprek
  • Anders (wat dan???)

0 stemmers

Oke, nu al erg unaniem. Had het even nodig om dit te lezen denk ik haha maakte mezelf er helemaal gek mee. Mail is verstuurd in elk geval. Beter laat dan nooit :call_me_hand:t2:

1 like

Ja ik ontbijt wel 3 keer

5 likes

Ik weet dat het ‘mat’ is, helaas klinkt het (vind ik) voor geen meter. :cry:

1 like

Hoeveel mailadressen gebruiken jullie? Ik heb er privé twee (één serieus, één voor webshops enzo die je dan ook weer gaan bestoken met nieuwsbrieven en dat soort onzin), dan heb ik twee banen waarvan ik ook weer twee mailadressen heb. En dan nog één van mijn oude en één van mijn nieuwe studie. Zes dus, veel te veel.

Ik bedoel nu echt hoeveel je er in gebruik hebt. Ik heb er zelf ook nog wel een paar anonieme ooit aangemaakt, maar daar doe ik niet zo veel mee. Zo heel af en toe kijk ik er op of gebruik ik ze voor een gratis proefabonnement voor Videoland ofzo.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Meer dan 8

0 stemmers

@Salty ja dit dus, het blijft allemaal zo oppervlakkig en ik zou zo graag iemand willen waarvan je gewoon weet die kan ik 24/7 opbellen voor wat dan ook. Of idd even snel mee kan chillen ofzo!
maar idd ik ben zelf 23 en waar vind je die 123 haha

1 like

Ja jeetje. En vind je zo iemand of creĂ«er je zo’n relatie samen?!

1 like

giphy

30 likes

Hier! :grin: ben je wel eens naar een meeting geweest bijv? Ik ben wel eens een paar keer naar een kleine meeting geweest maar dat is helaas weer verwaterd.

2 likes

haha die creĂ«er je samen denk ik, en ik denk ook zeker niet dat die er ‘poef’ is hoor! maar je meot ergens beginnen haha

Ik heb 1 e-mailadres voor m’n eenmanszaak, maar daarbij kan je alles voor de @ plakken wat je wil en dan komt de mail gewoon aan, dat is zo leuk. Dus je kan naar info@briseis.nl mailen, maar ook naar helpmij@briseis.nl en hebjetijdvoorme@briseis.nl, etc.

16 likes

Jaaa dat zou tof zijn haha! vind het wel leuk om zo ook nieuwe mensen te leren kennen! nee nog nooit van een forum in Nederland, ik heb het wel gebruikt toen ik in canada stage liep om daar mensen te leren kennen (was via FB) en daar wel leuke mensen leren kennen :blush:!

ik zag dat er een meeting topic was waar een meeting wordt gepland maar daar is nog niks definitief besloten geloof ik :joy:

Haha had ik de optie ‘Oneindig veel’ er ook bij moeten zetten?

1 like

Ik heb er privé ook twee, een die ik al eeuwig heb, maar die niet geschikt is voor officiële dingen, maar die wel al mijn vrienden en familie en zo hebben, en dus ook eentje met mijn volledige naam @gmail, en om de een of andere reden heb ik er twee voor mijn werk, eentje @bedrijf en ook een @gmail. Oh, en eentje voor hier bedenk ik me nu, meteen even aangepast naar 5.

@Taksi Ik heb op mijn vorige werk een paar heel goede vrienden gemaakt. Mensen die ik inmiddels dus ‘pas’ een jaar of vijf ken, maar die wel echt goede vrienden zijn. Die ik inderdaad altijd kan bellen, en zij mij. En toen was ik al (aardig wat) ouder dan jij, dus het kan echt nog!

1 like

Niet yolo, maar grote metsers dus moet altijd een goede en degelijke bikini. Doe er wel jaren mee en probeer de sale af te speuren maar meestal goed 100+ euro meehhhh

2 likes

Ik ken één van mijn beste vriendinnen van groepstherapie (we zaten bij dezelfde praktijk bij een psycholoog).

1 like

Kun je dan ook zien/filteren wat iemand voor @ heeft gezet? En heb je wel eens iets heel randoms gehad?