Stel hier je persoonlijke vraag #5

Kun je dat ergens instellen? Lijkt mij ook wel leuk voor mijn bedrijf!

1 like

Ja dat kan je zien! En nee haha, want niemand weet het (behalve m’n vriend, die stuurt weleens flauwe dingen).

@Hettie weet ik eigenlijk niet, en ik weet ook niet meer hoe ik heb ontdekt dat dit kon
 Denk dat bij veel hostingbedrijven (het mailaccount hoort bij mijn website) dit automatisch zo werkt.

Ik heb ook een mailadres bij mijn website, dus zal eens kijken of dat bij mijn hosting ook kan.

Wat is een fijne thermosfles? Een kleine zoek ik, die in mijn tas kan.

Ik heb een thermosbeker van het merk Contigo, gebruik ik nu zo’n 1,5 jaar elke dag. Lekt niet, topmerk!

3 likes

Ik heb ook 1 serieuze privĂ© en 1 voor reclame/webshops/nieuwsbrieven, 1 voor werk en 2 voor m’n studie (ik studeer aan 2 instellingen, maar ik laat m’n mails wel doorsturen naar m’n serieuze privĂ©-adres, want ik check die studie-mailadressen nooit, tenzij ik zelf een mail moet versturen). Dus 5 in totaal, best wel veel inderdaad.

1 like

Oh shit is dat verplicht in dit topic :joy: sorry wist ik niet! Bedankt voor je tip iig

1 like

Deze heb ik:
image

Hij werkt goed, lekt niet, en de koffie / thee die er in zit blijft echt gloeiend heet.

https://www.bol.com/nl/p/tefal-travel-mug-thermos-beker-360-ml-rvs-zwart/9200000075763637/

1 like

Ik heb ook deze, fantastisch! Kan niet meer zonder. Zelfs na 8+ uur is mijn thee nog warm

1 like

Over de hanky panky discussie. Het wordt dus nog steeds gezongen op sommige basisscholen. Ik was best geschokt toen ik het hoorde op mijn stage, ook echt inclusief spleetogen. Ik heb de leerkracht er op aangesproken, maar die zag er een kwaad in. Hetzelfde met de zwarte pieten. Ik heb echt minder respect voor deze persoon gekregen hierdoor.

Ik praat voor mijn werk
 waren er vandaag verrassend weinig. Wel zo’n 160 persoonlijke mails verzonden. Morgen weer een praat-dag.

1 like

Huh dit kan ik echt niet tellen, ben verbaasd dat andere mensen dat wel kunnen

Eerst jas en dan spijt hebben dat ik m’n schoenen nog moet aantrekken :disappointed:

2 likes

Nouja ik ben de hele dag thuis geweest met mijn vriend en heb gesport met mijn zus dus ben zo klaar met tellen. Op een werkdag zou ik het echt niet bij kunnen houden haha.

Ik denk dat er echt een heel groot verschil zit in hoe oesters worden klaargemaakt.
Soms denk ik: iehl, een hap zeesnot. En soms denk ik: ja, echt lekker. Wereld van verschil.
Ik heb dus mwah gestemd.

Idd, denk dat iedereen het wel kan, mits je heel veel tegenwind hebt. Maar het is zo asociaal, rot op met je paraplu. Doe gewoon een capuchon/muts/pet op. Ook lopend met paraplu kan ik het zelfs aso vinden, in een drukke binnenstad. Of mensen die dan een paraplu hebben die niet inklapt en dus uitsteekt als ze lopen en daar wild mee in het rond zwaaien. Echt al vaak wat van gezegd. En verder, ik houd van fietsen :grin: zelf in de regen, lekker cosy, ik haaat lopen gatverdamme.

Een vriend van mij zei een keer, “jij bent het enige meisje wat ik ken dat een pet draagt”. Daarna heb ik nog best een tijdje mezelf afgevraagd of dat misschien niet raar is dat ik wel eens een pet draag enzo, maarja mijn conclusie is dat het helemaal niet raar is. :’) nu ben ik benieuwd, draag jij wel eens een pet?

• Ja
  • Nee nooit
  • Soms ( 1 keer per maand ofzo)

0 stemmers

Draag een pet eigenlijk alleen als ik naar stal ga, of als ik ergens naar toe ga en het regent (als brildrager kan ik anders vrij weinig meer zien) of de zon heel fel schijnt.

1 like

Nou eigenlijk ook niet 1x per maand, maar ook niet nooit. Vaak periodes dat ik hem wat vaker draag en dan weer een half jaar of langer niet.

Edit: Ik zie nu de optie ‘ja’ pas. Goedemorgen.

4 likes

Ik draag altijd een pet met regen met hardlopen, maar verder niet in het dagelijks leven. Vind het bij sommige vrouwen heel leuk staan, ik draag vaker een muts!

1 like