Ik had er 1 gekocht voor de 4daagse. Was ook wel echt nodig als je de hele dag in de volle zon loopt
Ik draag in de zomer weleens een pet want ik heb zwart haar en in de zon wordt dat een soort kookplaat
Eerst jas want de jas hangt in de gang naast de woonkamer boven, en m’n schoenen staan naast de voordeur beneden. Maar vind het zelf ook irritant. Gelukkig bijna verhuizen en dan kan ik altijd op m’n gemakje eerst m’n schoenen, dan pas jas aan doen
Haha ja het is echt bizar hoe heet je haren kunnen worden van de zon zeg.
Ik heb niet echt vertrouwen in die test. Ik heb de nummer 2, van Emsa, en die is echt waardeloos. Enige positieve is dat hij niet lekt. Maar hij koelt net iets minder snel af dan een gewoon kopje.
En de laatste, Stelton, heb ik ook, en ik snap niet hoe die een redelijk heeft gekregen, want is minstens zo waardeloos als de Emsa.
Ik heb een heel arsenaal aan slechte thermosbekers. Alleen 1 van Bodum die fijn is, maar die lekt als hij niet rechtop staat
Die Sigg blijft dus wel écht warm?
Op Chineze wijze uit de oven met een soort zwarte bonen hoisin saus, gember, sojasaus, bosuitjes en vermicelli vind ik heel lekker. De rauwe variant is me te glibberig en ziltig
Echte influencer jij. Ik wilde al heel lang een goede nieuwe thermosfles, maar was gewoon te lui om me er eens echt in te verdiepen. Nu heb ik ook maar die Sigg besteld
Hoe vaak wassen jullie je haar?
Ik weet dat het goed zou zijn om je haar zo min mogelijk te wassen maar ik heb echt noord-europees haar (fijn en dun) en het is echt onmogelijk om mijn haar (als ik normaal moet functioneren in de maatschappij) minder dan om de dag te wassen. Dan is het gewoon supervet. En uitvetten heb ik wel eens geprobeerd maar zet echt geen zoden aan de dijk.
Dus: hoe vaak?
- Dagelijks
- Om de dag
- Eens in de 3-4 dagen
- Eens in de 5-6 dagen
- Wekelijks
- Minder dan wekelijks
0 stemmers
Lastig om voor je te zeggen, het is namelijk echt waar je meer waarde aan hecht.
Je hebt aan de ene kant uitdaging, meer salaris, en aan de andere kant vrije tijd.
Voor mij is vrije tijd heel belangrijk, daarom heb ik gekozen voor bij je huidige werkgever blijven. En 1,5 uur per dag enkel gaat de meeste mensen wel echt opbreken heb ik gemerkt. Het ligt er echt aan hoe veel waarde je aan uitdaging/geld hecht.
Ik ben altijd heel erg voor nieuwe dingen dus heb op de nieuwe werkgever gestemd. Maar voor mij zou het wel echt zijn: ik ga dit een à twee jaar doen, als het kut is ga ik weer door. Als dat niet je ding is en je liever gewoon zekerheid hebt en het allemaal wel prima vindt zou ik blijven bij waar je nu bent.
Ik heb nu 1u15min reistijd enkele reis, met 40u per week en het begint me echt steeds meer tegen te staan. Voornamelijk gebrek aan vrije tijd en het weekend voelt echt te kort voor m’n sociale activiteiten.
Dus als ik vanuit mezelf spreek zou ik heel blij worden van een baan dichterbij voor minder uur haha.
Kan je op zoek naar een soortgelijke uitdaging dichterbij, of voelt het als een once-in-a-lifetime kansje?
Ik heb hetzelfde haartype en ik ben tot de conclusie gekomen dat dagelijks (of hooguit om de dag) wassen het beste is voor mij. Mijn haar wordt ook snel vet en klit erg snel. Als ik het niet was, moet ik veel producten gebruiken om het weer op te peppen.
Ik ben altijd pro avontuur maar heb gestemd voor de blijven optie omdat je nergens aangeeft dat je het niet naar je zin hebt bij je huidige werkgever. 4 dagen per week werken en weinig reistijd is heerlijk en ik denk dat dat een nieuwe flinke toename van beiden je na een tijdje best tegen gaat staan. Als je wel op zoek bent naar een andere baan zou ik dat lekker op je gemak op.eigen voorwaarden gaan doen!
Ik vind mezelf er met een pet altijd uit zien als de vrouwelijke helft van het ANWB-koppel. Ik heb best wel een hoeden en mutsenhoofd, alleen petten staan mij niet.
Ik heb voor bij de huidige werkgever gestemd, omdat 1.5 uur per enkele reis echt wel veel is.
Bestaan er bij die andere partij mogelijkheden om structureel thuis te werken (1 dag p.w. of om de week)? Ga je met het OV? Kun je afspreken dat je gedeelte van je reisuren als werkuren ziet (voor zover dat mogelijk is met traject en tijd)? Kun je na een inwerkperiode of een jaar wel minder gaan werken 32/36?
Ik denk dat dat dan eventueel wel die werkgever aantrekkelijker maakt. Waarom vind je het een gaaf bedrijf en zou je er willen werken?
Is het salaris tov je huidige salaris hoger of obv 40 uur? Want 3 uur reizen op een dag is veel. Het kost je iets van 18 uur vrije tijd per week.
Ben jij verkouden op dit moment?
- Ja
- Klein beetje
- Nee
0 stemmers
Ik vind het heerlijk om af en toe een petje te dragen. Nu nog oogkleppen.
Ff afkloppen maar nog niet verkouden geweest
Het is vanaf december nooit helemaal overgegaan. Ene week wat erger dan de andere…