Ik lees dat nog steeds
Na het douchen, gebruik je dan
- 2 handdoeken
- 1 handdoek
0 stemmers
Ik gebruik er altijd 2: 1 voor mijn haar en 1 voor mân lichaam. Doe ik wel pas sinds ik âvolwassenâ ben, âvroegerâ deed ik dat nooit haha.
@Pandabeer Hahaha HOE SNEL reageerde jij
Ik heb twee ingevuld, maar ik was mijn haar niet elke dag. En als ik mijn haren heb gewassen, doe ik ze in zoân tulband.
Ik gebruik voor mijn haar altijd een T-shirt, maar aangezien ik dus niet mn haar en lichaam met 1 handdoek droog heb ik op 2 gestemd.
Ik kwam er laatst achter dat ik sanneke op livejournal had, maar zij zat toen nog lang niet op YouTube⊠kan alleen helemaal niet meer bedenken hoe ik haar dan kende.
2 handoeken?? Zonde van de was joh
Waarom een t shirt?
Maar das alsnog meer was Ik heb lang en dik haar maar krijg alles gewoon met 1 handoek droog hoor.
Ik was niet elke keer mijn handdoeken hoor, zeker niet diegene van mân haar net zoals @HvO
Is niet zo ruw voor je haar.
Sommige mensen gebruiken ook een microvezelhanddoek
@Barosmijnschatje dit inderdaad, mân haar pluist dan minder. En je kan er makkelijker mee âploppenâ. Meer plop = meer krul.
Wow gigantisch ding dit sorry haha
Gaat een wereld voor me open
Ik heb voor volgende week donderdag een afspraak gemaakt, en ik vind het nu al eng pff haha
Hondeneigenaren, wat vind jij ervan als je je buiten bent met je hond en andere mensen aaien je hond?
- Positief, is een teken dat mijn hond leuk is
- Positief, ik wil andere honden ook altijd aaien
- Positief, maar mensen moeten het wel eerst vragen
- Positief, anders
- Negatief, het is mijn hond, vind het niet fijn als andere mensen aaien
- Negatief, mijn hond kan bijten/agressief/bang worden
- Negatief, anders
0 stemmers
Ze hoeven toch ook niet na 1x gebruik in de was.
- Wel jij goorlap
- Nee doe ik ook niet
0 stemmers
Ligt eraan wat ik aan het doen ben en waar ik ben. Mijn hond wordt er helemaal wild van, soms heb ik daar geen zin in. Als ik buiten iets aan het eten ben bijvoorbeeld.
Het irritantste vind ik oude mensen die langslopen en geluidjes maken (??) naar mân hond. Hou jezelf ff in, denk ik dan. Mân hond heeft daar helemaal niets aan en vliegt ervandoor/sleurt me mee.
Volgens mij ben je lang, daarom vind je broeken kopen kut en heb je al heel lang dezelfde x paar die je afwisselt maar nu wel aanvervanging toe zijn. Of dit je precieze lengte is, geen idee. Je hebt 2 kinderen, eerste is denk ik 4 ofzo? En dat jij 27 bent lijkt me wel aannemelijk (hh geen idee waarom).
Omdat je niet super veel broeken hebt, vond ik het onlogisch dat je 26 paar schoenen hebt. Dus ik denk van niet, of misschien leef je je daar meer op uit omdat die makkelijk te kopen zijn.
Edit: ik vraag me nu wel af waarom ik dit soort informatie opsla (of verzin - we shall see), volgens mij zijn er veel nuttigere dingen die ik zou moeten onthouden
Ik ben niet single maar zou wel een roze winkelmandje willen. Love roze
Voor een conch of lage helix?
Ik heb die 2e (ik had eerst 2 boven elkaar) en vond de pijn heel erg meevallen! Vond het alsnog wel heel eng van tevoren haha, ook bij die 2e, maar het viel echt mee.
Ja ik heb er wel eens geflirt, toen ik er zelf nog werkte. Hahah Nu zou ik dat niet meer zo snel doen.