Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik had vroeger een zachte koffer en het is mij al een paar keer gebeurd dat de koffer zeiknat is geworden door regen(?) en daardoor 3 kg zwaarder terugkwam op de loopband. En de kleding erin was ook vies vochtig.

Precies de reden dat ik voor onze gifgroene en feloranje Suitsuits ben gegaan. :smile:

1 like

Ik wist serieus niet dat er vrouwen zijn die daar een orgasme van kregen!

1 like

Nope, niet van alleen penetratie. Het beste orgasme krijg ik wel van de combi penetratie + satisfyer. Even klein beetje puzzelen wat de beste houding is maar echt, beste orgasmes ever!

5 likes

Yeeeey! Ik heb ook de Berry en ben er echt heel blij mee. Veel drinkplezier toegewenst :grin:

1 like

Ik vind ‘ik ben een pechvogel’ zo slachtofferrol-achtig (klinken). Ik denk dat ik wel vaak pech heb, maar ik denk dat ik er zelf ook wel een aandeel in heb (vaak last van pijntjes en ziekjes, maar ik zou dus ook op en top gezond kunnen leven en dan zou ik daar misschien minder last van hebben). Dus tussen gemiddeld en nee ik ben een pechvogel in zit ik denk ik.

Mijn broer is vaak echt een geluksvogel. Ik weet niet of jullie daar aan zouden moeten denken, maar doet hij mee met een prijsvraag dan wint hij eigenlijk altijd wel. Hij kan altijd goede dealtjes maken en er komen vaak goede dingen op zijn pad zonder erg veel moeite te hoeven doen. Ben daar wel eens jaloers op geweest.

1 like

Je kan toch het bedrag wat je op je rekening krijgt gestort/het aantal uren per maand doen?

Als ik de keuze had gehad had ik echt niet willen leven. Ik ben niet depressief of suĂŻcidaal, maar ik geniet vaker niet dan wel van het leven. Vind het allemaal soms best vermoeiend of saai. Ben ook best een labiel persoon en de vele emoties vind ik ook vaak kut. Ik ben echt de anti-levensgenieter en baal daar op passieve wijze van.

19 likes

Kan, maar zitten bij mij ook een hoop bruto toeslagen bij die wisselen per maand.
En zei ook niet dat ik het niet kon uitrekenen, zei dat praten over bruto gebruikelijk is als je het over salarissen hebt.

1 like

Hoeveel gesprekken op whatsapp (incl. groepen) heb je vandaag gebruikt (bericht verstuurd of ontvangen)?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Meer dan 15

0 stemmers

Omdat je zei ‘ik zou het niet weten’ ik dacht, dat kun je wel weten door het uit te rekenen :stuck_out_tongue: Maar wordt lastiger als je wisselende bonussen hebt ja. Alsnog zou ik het dan wel eens per jaar bijvoorbeeld willen weten. Gewoon, voor de leuk :stuck_out_tongue: Hoeveel je precies verdient netto met 1 uur werk.

Gekregen = ontvangen ? :stuck_out_tongue:
Ik zie dat ik vannacht om 00.30 uur ook iets heb ontvangen en gestuurd, maar die tel ik niet mee, was nog voor het slapen :stuck_out_tongue:

Haha oepsssssss is al laat

Momenteel 25 haha

1 like

Haha ik dacht dat ik 20 had ofzo maar ik kwam op 37 uit
 en nu schaam ik me een beetje maar er zijn wel wat dingen in mn omgeving gaande waardoor ik even met heel veel mensen whatsapp

2 likes

Ik ben echt geen apper. Die 2 gesprekken van vandaag zijn allebei werkgerelateerd. Mn laatste appje dat niet met werk te maken had is van zondag :sweat_smile:

1 like

Een paar maanden backpacken:

• Ja, leuk!
  • Nee, bedankt.

0 stemmers

Geen :stuck_out_tongue:.

Heb je dan altijd wel contact met zoveel mensen? Ik ken niet eens zoveel mensen om mee te appen laat maar zeggen. Ik bedoel, ik ken wel 37 mensen, maar ik app er met een stuk minder.

7 likes

Ik zou echt gek worden als ik zoveel groepen/gespekken had als sommigen aangeven :scream: en dat is dan ook nog eens maar alles waarin vandaag/gisteren iets is gezegd. Wordt er dan voor iedere scheet een nieuwe groep aangemaakt ofzo :grimacing:

3 likes