Ja met de meesten wel regelmatig! Maar van die 37 gesprekken zijn er 10 een groep dus dat is ook wel anders
Pfoe ik zou ook helemaal gestrest raken als ik zoveel apps zou krijgen van verschillende mensen op een dag. Ik voel zelf totaal niet de behoefte om maar steeds in contact te zijn met mensen. Ik vind het heerlijk als ik een dag helemaal geen appjes krijg en dat is regelmatig.
Ja in principe is een orgasme krijgen van penetratie gewoon een orgasme via de binnenkant van je clitoris. Ik dacht (en volgens mij veel mensen) heel lang dat dat echt twee verschillende dingen zijn, maar uiteindelijk komt het vanaf dezelfde plek haha (wat @anon24802271 ook al zei :))
Anatomisch plaatje voor de mensen die geen idee hadden:
Alleen soms als ik bovenop zit en dan ook Mn clit wordt gestimuleerd maar dat telt misschien niet echt.
Zat jij op livejournal?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Was je lid van âgewooneenvraagâ?
- Ja
- Nee
- Heh???
0 stemmers
Oh no they diiiidnt, jezus wat ver terug in de tijd
@grace zo jammer, daar kwam ik ook een tijd geleden achter dat het verwijderd was. Is er niet ergens een archief oid?
Ik lees dat nog steeds
Na het douchen, gebruik je dan
- 2 handdoeken
- 1 handdoek
0 stemmers
Ik gebruik er altijd 2: 1 voor mijn haar en 1 voor mân lichaam. Doe ik wel pas sinds ik âvolwassenâ ben, âvroegerâ deed ik dat nooit haha.
@Pandabeer Hahaha HOE SNEL reageerde jij
Ik heb twee ingevuld, maar ik was mijn haar niet elke dag. En als ik mijn haren heb gewassen, doe ik ze in zoân tulband.
Ik gebruik voor mijn haar altijd een T-shirt, maar aangezien ik dus niet mn haar en lichaam met 1 handdoek droog heb ik op 2 gestemd.
Ik kwam er laatst achter dat ik sanneke op livejournal had, maar zij zat toen nog lang niet op YouTube⊠kan alleen helemaal niet meer bedenken hoe ik haar dan kende.
2 handoeken?? Zonde van de was joh
Waarom een t shirt?
Maar das alsnog meer was Ik heb lang en dik haar maar krijg alles gewoon met 1 handoek droog hoor.
Ik was niet elke keer mijn handdoeken hoor, zeker niet diegene van mân haar net zoals @HvO
Is niet zo ruw voor je haar.
Sommige mensen gebruiken ook een microvezelhanddoek
@Barosmijnschatje dit inderdaad, mân haar pluist dan minder. En je kan er makkelijker mee âploppenâ. Meer plop = meer krul.
Wow gigantisch ding dit sorry haha
Gaat een wereld voor me open
Ik heb voor volgende week donderdag een afspraak gemaakt, en ik vind het nu al eng pff haha
OG Ohnotheydidnt lid sinds 2004-2005 ââ Nog geen dag overgeslagen.