Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ja met de meesten wel regelmatig! Maar van die 37 gesprekken zijn er 10 een groep dus dat is ook wel anders

1 like

Pfoe ik zou ook helemaal gestrest raken als ik zoveel apps zou krijgen van verschillende mensen op een dag. Ik voel zelf totaal niet de behoefte om maar steeds in contact te zijn met mensen. Ik vind het heerlijk als ik een dag helemaal geen appjes krijg en dat is regelmatig.

5 likes

Ja in principe is een orgasme krijgen van penetratie gewoon een orgasme via de binnenkant van je clitoris. Ik dacht (en volgens mij veel mensen) heel lang dat dat echt twee verschillende dingen zijn, maar uiteindelijk komt het vanaf dezelfde plek haha (wat @anon24802271 ook al zei :))

Anatomisch plaatje voor de mensen die geen idee hadden:

lalala

2 likes

Alleen soms als ik bovenop zit en dan ook Mn clit wordt gestimuleerd maar dat telt misschien niet echt. :thinking:

Zat jij op livejournal?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Was je lid van “gewooneenvraag”?

• Ja
  • Nee
  • Heh???

0 stemmers

1 like

Oh no they diiiidnt, jezus wat ver terug in de tijd

@grace zo jammer, daar kwam ik ook een tijd geleden achter dat het verwijderd was. Is er niet ergens een archief oid?

1 like

Ik lees dat nog steeds :joy:

2 likes

Na het douchen, gebruik je dan

• 2 handdoeken
  • 1 handdoek

0 stemmers

Ik gebruik er altijd 2: 1 voor mijn haar en 1 voor m’n lichaam. Doe ik wel pas sinds ik ‘volwassen’ ben, ‘vroeger’ deed ik dat nooit haha.

@Pandabeer Hahaha HOE SNEL reageerde jij

1 like

Ik heb twee ingevuld, maar ik was mijn haar niet elke dag. En als ik mijn haren heb gewassen, doe ik ze in zo’n tulband.

10 likes

Ik gebruik voor mijn haar altijd een T-shirt, maar aangezien ik dus niet mn haar en lichaam met 1 handdoek droog heb ik op 2 gestemd.

3 likes

Ik kwam er laatst achter dat ik sanneke op livejournal had, maar zij zat toen nog lang niet op YouTube
 kan alleen helemaal niet meer bedenken hoe ik haar dan kende.

2 handoeken?? Zonde van de was joh

4 likes

Waarom een t shirt?

Maar das alsnog meer was :crazy_face: Ik heb lang en dik haar maar krijg alles gewoon met 1 handoek droog hoor.

Ik was niet elke keer mijn handdoeken hoor, zeker niet diegene van m’n haar net zoals @HvO

8 likes

Is niet zo ruw voor je haar.
Sommige mensen gebruiken ook een microvezelhanddoek

1 like

@Barosmijnschatje dit inderdaad, m’n haar pluist dan minder. En je kan er makkelijker mee ‘ploppen’. Meer plop = meer krul. :smiley:

Wow gigantisch ding dit sorry haha

25 likes

Gaat een wereld voor me open

Ik heb voor volgende week donderdag een afspraak gemaakt, en ik vind het nu al eng pff haha

OG Ohnotheydidnt lid sinds 2004-2005 :raising_hand_woman:t2:‍♀ Nog geen dag overgeslagen.

3 likes