Stel hier je persoonlijke vraag #5

Hondeneigenaren, wat vind jij ervan als je je buiten bent met je hond en andere mensen aaien je hond?

• Positief, is een teken dat mijn hond leuk is
  • Positief, ik wil andere honden ook altijd aaien
  • Positief, maar mensen moeten het wel eerst vragen
  • Positief, anders
  • Negatief, het is mijn hond, vind het niet fijn als andere mensen aaien
  • Negatief, mijn hond kan bijten/agressief/bang worden
  • Negatief, anders

0 stemmers

Ik was wavvy.

Neegrapje

3 likes

Ze hoeven toch ook niet na 1x gebruik in de was.

• Wel jij goorlap
  • Nee doe ik ook niet

0 stemmers

Ligt eraan wat ik aan het doen ben en waar ik ben. Mijn hond wordt er helemaal wild van, soms heb ik daar geen zin in. Als ik buiten iets aan het eten ben bijvoorbeeld.

Het irritantste vind ik oude mensen die langslopen en geluidjes maken (??) naar m’n hond. Hou jezelf ff in, denk ik dan. M’n hond heeft daar helemaal niets aan en vliegt ervandoor/sleurt me mee.

2 likes

Volgens mij ben je lang, daarom vind je broeken kopen kut en heb je al heel lang dezelfde x paar die je afwisselt maar nu wel aanvervanging toe zijn. Of dit je precieze lengte is, geen idee. Je hebt 2 kinderen, eerste is denk ik 4 ofzo? En dat jij 27 bent lijkt me wel aannemelijk (hh geen idee waarom).
Omdat je niet super veel broeken hebt, vond ik het onlogisch dat je 26 paar schoenen hebt. Dus ik denk van niet, of misschien leef je je daar meer op uit omdat die makkelijk te kopen zijn.

Edit: ik vraag me nu wel af waarom ik dit soort informatie opsla (of verzin - we shall see), volgens mij zijn er veel nuttigere dingen die ik zou moeten onthouden :sweat_smile:

5 likes

Ik ben niet single maar zou wel een roze winkelmandje willen. Love roze

7 likes

Voor een conch of lage helix?
Ik heb die 2e (ik had eerst 2 boven elkaar) en vond de pijn heel erg meevallen! Vond het alsnog wel heel eng van tevoren haha, ook bij die 2e, maar het viel echt mee.

Ja ik heb er wel eens geflirt, toen ik er zelf nog werkte. Hahah :joy: Nu zou ik dat niet meer zo snel doen.

Sinds kort droog ik mijn haar met een tshirt, is dat dan twee? Maar eigenlijk zou ik het gewoon ƩƩn noemen, want is er een situatie dat ik dat tshirt niet heb dan is 1 handdoek gewoon ok.
Ik gebruikte juist als jonge puber 2 handdoeken, en elke douchebeurt een nieuwe handdoek(en), dat tikte lekker aan. Dat mijn ouders dat toestonden snap ik nog niet. :")

Ik zie het al voor me dat ik daar met zo’n ā€œhelp me niet-mandjeā€ rondloop en dan toch hulp nodig heb

31 likes

Voor een conch! Dacht dat ik een lage helix wilde maar toch liever een conch.

Haha ja en dan vraag je aan een medewerker of ze je willen helpen, ā€œnee want je hebt een help me niet mandje!!!ā€

5 likes

@Tom_Riddle vet leuk idee voor een topic!!

5 likes

ik gebruik er 3 :redface: een voor mijn haar en een voor mijn lichaam en eentje drapeer ik over mijn schouders omdat ik het anders koud heb

3 likes

Ik kwam met mijn (ouders’) honden een tijdje terug een groepje kindjes van een jaar of 5 tegen van een school voor speciaal onderwijs. Die kindjes vonden mijn honden helemaal leuk en wilden graag aaien dus prima. Op een gegeven moment werden ze iets te enthousiast en gingen ze helemaal om hun nek hangen, aan de riem trekken en ruzie maken over wie de riem vast mocht houden. Ik merkte dat mijn honden het toen echt niet leuk meer vonden, maar ze reageerden zo goed op die kindjes. In plaats van grommen of blaffen oid bleef de een heel rustig zitten en kwam de ander naar mij toe. Ik was zo trots op ze :hearts:
(Ben toen natuurlijk wel doorgelopen, maar had even hulp van de juffen nodig om de riemen terug te krijgen en een kindje van me af te schudden :upside_down_face:)

7 likes

Woehoe bijna alles goed! De visagist wist ik niet…

Een bekeuring thuis toegestuurd omdat m’n fietslicht niet werkte, doei 50€

1 like

Ik ben weleens staande gehouden door de politie en zou een boete thuis gestuurd krijgen, maar die heb ik nooit gekregen.

5 likes

56 gereden op een 50 weg, reed over een kruispunt waar kennelijk een flitser stond :sweat_smile:

1 like

Huh, 10% taakstraf maar 100% geen strafblad. Dat kan dan alleen als het een halt straf was? Verder staat alles op je documentatie