Stel hier je persoonlijke vraag #5

Als je minderjarig bent en je hebt halt dan heb je alleen een aantekening en die is weg na 5 jaar.

Zo was het 10 jaar geleden iig :stuck_out_tongue:

Gekke vraag misschien maar wat betekent “Ik stan haar”

33 likes

Ik vond die lijm echt super lekker, was kennelijk dus niet de enige die dat op at!!!

3 likes

Volgens mij was dat gewoon behangselplak, heb dat al lang niet meer gezien dus niet kunnen proeven, maar in mijn beleving zag dat er hetzelfde uit en rook het ook zo.

1 like

Alumnus

1 like

Nee want vond het vies willy

1 like

Spaarde je de balletjes die in een lege vulling zaten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

WIE ZIJN DE NEE STEMMERS!!!

3 likes

Haalden kinderen bij jullie uit de klas ook altijd de mesjes uit de puntenslijpers of kom ik gewoon uit de getto

14 likes

Heb je ooit Herman het vriendschapsbrood gehad?

• Jummmm, 3 jaar oude gist in Mn brood
  • Herman wie?
  • Ja en ook weer cadeau gedaan aan anderen, sharing is caring
  • Ja, was een vieze bedoeling en heb het moederdeeg weggegooid man man man echt niet hygiënisch.

0 stemmers

3 likes

Stiekem lijmballetjes draaien!!! Dat mocht niet meer van de juf want alle lijm ging op aan lijmballetjes

14 likes

Het broertje van een vriendinnetje had dat, maar het was een cake? Hij was echt een gekkie want ging nergens heen zonder Herman, ging zelfs mee naar de appie haha.

3 likes

Op de een of andere manier moest ik hier om lachen

22 likes

Mijn moeder heeft op mijn kamer (of van mn zusje?) een hele grote muurschildering van deze vis gemaakt incl. schubben met glitterpapier
Bless her

30 likes

Mijn school wel, alleen vonden de juffen mij niet aardig waardoor ik nooit mocht knutselen :joy:

2 likes

Er staan ook nog een paar van mijn kunstwerken bij mijn ouders thuis. Ik had altijd grootse plannen, maar gewoon geen talent. Mss maak ik volgende week een keer foto’s, mogen jullie raden wat het moet voorstellen.

6 likes

Jij komt uit de getto :stuck_out_tongue:

1 like

Waarschijnlijk is een punterslijper voor jou net zoals prins Harry dus jij mag niks zeggen :stuck_out_tongue:

1 like

Nou ja, daar heb je nou eenmaal meer aan een mes dan een klont gistdeeg haha

6 likes

Nouja als je ineens een klont gistdeeg in je gezicht krijgt sta je ook raar te kijken denk ik :joy:

3 likes