Stel hier je persoonlijke vraag #5

Hermambassadeur

9 likes

Ik had vroeger een knuffeltje hiervan! Ook met van die mooie glimmende schubben. Ik nam dat ding ook overal mee naartoe omdat ik 'm zo mooi vond haha, jammer dat ik niet meer weet waar die is

4 likes

Nee nooit, zelfs als ik iets uit mijn brievenbus moet halen doe ik het uit. Ben echt heel bang voor brand. Ben ooit naar college gefietst toen ik er daar achter kwam dat ik een kaarsje op een oud gammel krukje had laten branden, ben super hard naar huis gefietst en sindsdien ben ik wat panisch met kaarsen aan laten staan. Zelfs al staat het op een grote stevige tafel in een houder.

1 like

Nu vraag ik me af hoe lang jij vertoeft in een handdoek (of ja drie in jouw geval :p).

Omg ik wist dit niet! Iets nieuws geleerd vandaag, dank! Leven lang leren door dit forum.

En over dat Herman vriendschapsbrood @Jauregui Ik dacht dat @Zemraluani een lulverhaal ophing, maar het bestaat echt? Huh hahaha.
Twee dingen geleerd vandaag!

2 likes

Oh leuk idee voor een poll

Heb jij wel eens een vals nummer gegeven aan iemand die wel eens een beschuitje met je wilde gaan eten (of iets dergelijks)?

• Ja, een willekeurig nummer uit mijn hoofd
  • Ja, een bestaand nummer van een bedrijf/iemand die ik ken
  • Nee

0 stemmers

(ik heb wel eens op tinder het nummer van de whatsappklantenservice van coolblue gegeven, geen idee wat er daarna is gebeurd helaas)

21 likes

Ik heb eigenlijk wel weer zin in de vrijmarkt met koningsdag, ik vind het altijd zo gezellig en de markt is zo groot dan. Ben ik de enige die er alweer naar uitkijkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nee, ik wilde dat altijd, maar nooit gekregen :frowning:

1 like

haha daar durf ik geen uitspraken over te doen!

Random vragen :grin:

Moet jij niezen van pure chocola?

• Huh, nee?
  • Ja, af en toe
  • Ja, altijd als ik het eet

0 stemmers

Als je niest, knijp je dan je neus dicht?

• Nee
  • Soms
  • Altijd
  • Doen mensen dit?

0 stemmers

Kun jij je oren bewegen?

• Nee
  • Nee, maar ik kan wel iets anders wat echt veel cooler is
  • Ja

0 stemmers

Kun jij 1 wenkbrauw optrekken?

• Ja, want dat heb ik geoefend
  • Ja, maar dat kon ik gewoon
  • Nee

0 stemmers

Heb je vroeger ook Diddl plaatjes uitgewisseld?

• Ja!!!
  • Nee, maar ik ken het wel
  • Wat voor plaatjes?

0 stemmers

Heb je vroeger een Furby gehad

• Ja!!!
  • Een wat?
  • Nee en ik ben er nog steeds bitter om
  • Nee, maar ik hoefde er ook geeneen

0 stemmers

Ik heb vroeger echt veeel Furby’s gehad :flushed: ik had eerst 2 die niks anders konden doen dan praaaaten. Ook nog heel veel mini’s met iets op hun pootjes en als je ze dan tegen elkaar hield gingen ze zingen, ik denk dat dit een happy meal dingetje was of zo? Nog een baby Furby die je eten kon geven, een mega furby knuffel die ik op Koninginnedagmarkt heb gekocht van iemand en 2 hippe die spelletjes deden en moppen vertelde.

1 like

Haha ja, Herman is gewoon een zuurdesembrood met een naam :’) De deegcultuur vd bakker is wsl ook jaren oud, alleen hebben daar geen snotterige kleuters met hun handjes in lopen kneden. Herman is vast goed voor de weerstand :joy:

6 likes

Omg furby’s waren eigenlijk zo creepy he! Wij moesten die ‘s nachts in de kast zetten zodat ie kon “slapen”, maar heel vaak begon ie dan ineens te praten. Zaten mijn ouders op de bank en ineens hoorden ze “me hungry” uit de kast komen haha.

22 likes

Ik heb nog nooit over Herman gehoord en vind het echt de meest anticlimatische naam ooit voor iets dat je zou moeten liefhebben en bakken, maar ik heb wel een keer moederdeeg/zuurdesem gevraagd aan een vriendin die veel bakt en er heeele lekkere pains au chocolat mee gemaakt. :heart_eyes: (Dat neemt niet weg dat ik geen promiscue zuurdesem zou willen.)

7 likes

Ik hebdit ook ooit gehad met mijn Furby, ik werd midden in de nacht wakker van het gepraat en ik was zó bang, bleek het de Furby te zijn. Volgens mij hadden die dingen ook nog geen uitknop en kon je niet zeggen dat hij moest slapen dus dan bleef die eindeloos doorpraten :sweat_smile:

2 likes

Ik kreeg een keer een grote zelfgemaakte lijmbal cadeau van een jongen uit een hogere groep. Dat was heel speciaal.

16 likes

Ik kan niet mijn oren optrekken maar wel 3 lussen in Mn tong leggen dus dat compenseert het. :partying_face:

3 likes

Ik zeg altijd voor de grap “joe we appen!!”

Toen zei ik het laatst ook tegen m’n docent. Was vrij awkward haha.

5 likes

Die krengen waren HONDERD gulden :scream:

1 like

Nu valt het me wel op dat je moeilijke woorden gebruikt waarvan ik niet weet wat ze betekenen hahah

2 likes

Ah die is echt leuk :heart_eyes: Ik vind de furby’s van tegenwoordig wel eng,maar dat zal wel zijn omdat ik de linker gewend ben

Ik heb ook foto’s gevonden van mijn ‘hippere’ furby met meer interactie en zo’n mini

Samenvatting

Furby

220px-Furby%2C_a_McDonaldsToy_circa_2001%2C_with_bright_blue_coat

6 likes