Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik had ook een ander soort furby, knuffel luv heette het. Echt een fantastisch ding die een baby kreeg en eten kon geven %24_84

14 likes

Deze had ik ook! Die baby’s werden geboren uit zo’n ei in hun buik toch? Dat vond ik het aller leukste.

3 likes

Hahaha super grappig om dit allemaal te lezen. Ik was afgelopen weekend bij de ouders van mijn vriend en zijn moeder had het ineens over Herman. En ik had echt iets van ‘Wat the fuck is Herman’. Ik had er nog nooit van gehoord. Heel toevallig dat het hier ineens ook over Herman gaat.
Maar nu is ze van plan om het recept op te zoeken en te beginnen met een Herman. Ik ben bang dat ze mij ook gaat opzadelen met een Herman en dan moet ik hem natuurlijk ook weer verspreiden. Dus wie wilt? :’)

Edit: of ben jij de moeder van mijn vriend??? :o

9 likes

special-edition-valentine-furby_1_af11b82aed3f704dfe36c051295a580f Ik had een lelijke neonroze Valentijnsfurby

8 likes

Geen liefde voor Herman Brood?

10 likes

Mijn leraar Engels (hele stijve, saaie en muffe man van rond de 50) had een Furby die hij mee de les in nam :joy:

7 likes

Anoniem.

Ik masturbeer (gemiddeld gezien)

• dagelijks
  • een paar keer per week
  • wekelijks
  • maandelijks
  • bijna nooit
  • nooit

0 stemmers

Ik kom dan:

• makkelijk klaar
  • redelijk makkelijk klaar
  • soms klaar
  • zelden klaar
  • nog nooit klaargekomen

0 stemmers

Ga ik straks in dit vreselijke weer buiten hardlopen?

• Nee ben je gek?!
  • Ja lekker!

0 stemmers

edit: ben gegaan, was lekkah

1 like

46 likes

Hahah zo herkenbaar. Zat ook op montessorischool. Het enige wat ik fijn vond, was de weekplanner. Alle stomme dingen op maandag en dinsdag doen en de rest van de week feest.

5 likes

Die was totaal niet in me opgekomen! In zuurdesemvorm niet, denk ik. :sweat_smile:

@Memoria: Nooo!

1 like

Heilige drieeenheid van 2011 RTL5

Ik heb het nog nooit gedaan
From Russia with love
Passie in de polder

Rip

23 likes

Hahaha, ik ging naar aanleiding van dit bericht Furby googlen en kwam op dit artikel:
https://www.ad.nl/bizar/help-mijn-furby-is-doodeng~a411eded/

Ik heb duidelijk mijn roeping gemist, had Furbyologe moeten worden.

3 likes

Wow ja inderdaad! Die vrouw was echt gek. Zonde dat dat programma ook maar eenmalig was, een en al ongemak.

Foto?

Ik denk dat ze rechts onder bedoeld.

4 likes

Hoe dan? :see_no_evil:

Volgens mij is mijn tong een niet geëvolueerde spier.

Niet te vergeten mijn favoriete program of all time: Wie trouwt mijn zoon? Met in de hoofdrol Aaaazjullô (Angelo) en zijn moeder. <3

11 likes

Haha allemaal van Ewout Genemans zie ik. Als presentator voor kinderprogramma’s vond ik hem altijd leuk, maar verder is het volgens mij maar een vreemd raar ventje.

3 likes

Ik heb nu zin om AL deze programma’s terug te kijken. Heerlijk.

1 like