Stel hier je persoonlijke vraag #5

“I fok horses, baby horses”

6 likes

‘Agenten in spe zakken massaal voor taaltoets. Hoe scoor jij?

Hoeveel vragen had jij goed?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Eigenlijk 10 maar ik twijfelde over 1 dus die heb ik gegoogled haha

9, en daar verbaas ik me over. Vond sommige echt wel moeilijk :open_mouth:

1 like

Omg jaaa: DAAR KOMT BABY :heart:

2 likes

Loserrr ben ik :woman_shrugging:t3: :raising_hand_woman:t3:‍♀

Hahah boze furby wordt weer liev

3 likes

Ik heb deze versie! In het rood met een blauw kuifje, hij is jammer genoeg ook boos en krijg hem niet meer goed. Hij staat hier ook maar wat te verstoffen, maar is wel lekker zacht om te aaien.

1 like

Ik mocht geen Furby en ik heb mijn ouders echt lang “gehaat” daarom haha. :rofl: Was te duur zeiden ze maar ik mocht wel een Baby Born. Nu ik ouder ben besef ik mij dat hun het natuurlijk gewoon een irritant ding vonden.

Ik had er 10 maar sommigen wist ik alleen omdat het woord dan op de Engelse variant leek.

6 likes

Ik had een tien maar even eerlijk, een deel
van de vragen vind ik compleet irrelevant om te weten voor een agent. Of überhaupt iets zeggen over zijn verdere taalgevoel.

Edit: tenzij hij of zij bij de taalpolitie werkt natuurlijk.

58 likes

Ja dit had ik ook, heb zelfs een screenshot gemaakt omdat ik niet kan geloven dat ik een taaltoets goed heb gemaakt :joy:

2 likes

Vind ik ook. En het lijkt me juist goed om onnodig ingewikkelde termen te bannen uit documenten.

1 like

Geluidsfragmentje van m’n Furby, hij is 7 jaar niet aangeweest maar nog altijd angry :disappointed:

33 likes

Ik eet vanavond erwtensoep, maar weet nooit wat ik erbij wil eten. Wat eten jullie bij erwtensoep? Ik heb inspiratie nodig. :grin:

• Pannenkoeken
  • Roggebrood
  • Brood om te soppen
  • Ik eet erwtensoep als voorgerecht en eet daarna een hoofdgerecht
  • Ik eet niks bij erwtensoep
  • Ik eet nooit erwtensoep
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik zit al vol van alleen die soep.

4 likes

Ik kwam er ook pas laatst achter dat dit een ding is. Schijnbaar doen veel mensen dit. :sweat_smile:

Dikgesneden brood met gezouten boter :drooling_face:

4 likes

Friet met erwtensoep :metal:t4:

1 like

‘‘Veel mensen’’ is idd vaag haha. Ik hoor het regelmatig van mensen in mijn omgeving. Schijnbaar is het een oude Brabantse traditie.

3 likes