Stel hier je persoonlijke vraag #5

Het enige wat je wat mij betreft bij snert kan eten is roggebrood met spek :heart_eyes: jammm

Hahaha, bij mijn ouders deden we dit wel eens. Niet dat je dan tegelijkertijd pannenkoeken en soep voor je hebt staan, maar eerst het ene eten en dan aanvullen met het andere tot je vol zit. Vooral mijn moeder was niet zo gek op snert dus die had er na ƩƩn bakje echt genoeg van maar dan zat ze nog niet vol dus dan deed ze daarna pannenkoeken bakken als aanvulling.

Anders: met rijst en sambal <3

2 likes

Ik ben echt heel benieuwd hoe je daarop bent gekomen, haha.

Mijn ouders eten het zo haha, dus ik ook. Maar probeer het eens, het is echt lekker!

Ik drink mijn thee heel licht, dus hang het zakje er twee seconden in en doe 'm dan in de kop van m’n vriendin. Dit is overigens alleen als we allebei dezelfde thee willen.

14 likes

Haha ik heb hier nooit bij stilgestaan eigenlijk, ik heb ook helemaal niet het idee dat ik met die twee seconden meer smaak uit het zakje krijg dan de vriendin die het zakje meestal minutenlang laat trekken. Ben ik nou onbewust toch egoĆÆstisch? :fearful:

6 likes

Ik zet sowieso een pot als er meer dan 1 kop thee moet komen.
Wel met 1 zakje meestal :grin:

1 like

Ik vind het echt lekker om er geroosterd brood in te deppen en zo te eten :heart_eyes: Toen ik nog vlees at nam ik ook altijd stukjes rookworst erbij, die deed mijn moeder er dan in.

Heb echt zin in erwtensoep nu maar ik lust alleen mijn moeders zelfgemaakte :weary:

Yes ƩƩn van m’n ouders idd!

1 like

ā€œvergruizen werkw. tot gruis maken, in kleine fragmenten opbrekenā€

Nu had ik toch liever dat mijn nierstenen vergruisd werden dan tot schande te worden gemaakt!

8 likes

Mn plan voor wereldoverheersing via inception met Herman loopt op rolletjes.

10 likes

Haha oh shit de r. Minpuntje bij m’n taalpolitie sollicitatie

4 likes

Ik kende alleen ā€œalluviumā€ niet, heb daar gegokt op ā€œzure regenā€, want ā€œlluviaā€ is regen in het Spaans, haha.

9 likes

Ik had precies hetzelfde gedaan :stuck_out_tongue: dacht het te herkennen als zure regen maar helaas

1 like

Hahahahahaha

Angelootje

1 like

Dan wordt het juist ā€˜eigenlijk 9’ :stuck_out_tongue: Anders kun je voor de zekerheid alles wel googlen = 0 goed haha :stuck_out_tongue:

3 likes

Bij mijn opa en oma was dat altijd een ding. Eerst een pannenkoek, dan soep. Of andersom. Geen idee. In ieder geval een combinatie. Ik wilde de soep niet maar alleen de pannenkoek maar dat mocht niet.

Ik eet nooit erwtensoep, maar bij ander soep eet ik lekker stokbrood met zeezout of kruidenboter. Ik doop dat brood er niet in maar eet het er gewoon los bij. Vroeger thuis aten we geroosterd droog brood bij soep, iehh vond dat nooit wat. Juist door er lekker brood nu bij te eten vind ik soep een ok-maaltijd.

2 likes

Blijkbaar is het etiquette om eerst voor jezelf in te schenken (als je een pot thee zet dan). Dan kan je testen of het genoeg getrokken is en geef je je gast geen slappe thee. Ik hou niet van sterke thee dus doe het zakje er altijd heel kort in.

4 likes