Stel hier je persoonlijke vraag #5

Hier dezelfde gedachtegang!

2 likes

In Brooklyn Nine Nine hebben ze ook een Herman!
gifs website

21 likes

: ( inderdaad

Ik dacht al de hele tijd, ik ken dit van ergens!! Van dit dus

2 likes

Haha ja shit dit was ook mijn fout…

1 like

Lekker uitwaaien! Ik weet niet waar je naar toe moet (werk?), maar als je straks binnen moet zitten kan 't wel even lekker zijn even lekker trappen. En 'tis is droog toch?

Ahh dat maakt de keuze dan nog wat makkelijker, als er geen goede ov verbinding is! Succes, hopelijk is t niet te ver :biking_woman::muscle:

1 like

Ik vind 4 km normaal al veel, laat staan met windstoten.

Misschien zegt dit wel iets over mij.

5 likes

Mijn oma zei altijd: “wie zijn vrienden wil gedenken moet zich zelf eerst de thee en als laatst de koffie schenken”.

9 likes

Dit gaat alleen wel over een pot thee. Bij de situatie zoals in de poll gaat het over losse kopjes waar je dus gelijk kan zien hoe sterk je thee is. Dus in die situatie zou ik het omdraaien.

Ja weet ik! Maar ik vond het ‘leuk’ om te vermelden omdat ik er nooit zo bewust over na had gedacht.

1 like

Hoe lang kan/wil je weg met alleen handbagage in het vliegtuig?

• Nooit gek
  • Maximaal een weekendje
  • Midweek
  • Week
  • 10 dagen
  • Twee weken
  • Drie weken
  • Maand
  • Ik neem altijd alleen maar handbagage mee, ook al ben ik een half jaar weg.

0 stemmers

Oké, zo lang ben ik nooit weg. Maar als je het goed plant en tussendoor dingen met de hand wast, kan ik onbeperkt weg hoor.

2 likes

Eens! Maar ik ga nu een maand en de reactie gaan van Maar waarom?! tot Bizar!

Ik zat niet helemaal op te letten heb op ‘Nooit gek’ geklikt, maar ik bedoel eigenlijk: Ik vlieg überhaupt nooit en ga dat ook niet doen.

Laf it! Maar Ilse deLange en haar country haat ik intens

1 like

Ligt er denk ik ook aan waar je heen gaat. 2 weken zonvakantie op Kreta lukte mij makkelijk met handbagage, maar 2 weken naar een koud land zou mij niet lukken haha

3 likes

Ik heb midweek gestemd maar ligt wel een beetje aan de bestemming, zomerkleding neemt natuurlijk minder plek in dan dikke truien. En als je geen handdoeken hoeft mee te nemen omdat die in het hotel oid zijn scheelt dat ook een hele hoop!

Ik haat vliegen met alleen handbagage want kan dan veel te weinig (makeup) meenemen. Kleding boeit me niet zo, maar wil gewoon elke dag veel keuze hebben qua makeup.

1 like

Haha ja dat maakt ook verschil, denk ik. Als ik op vakantie ga, neem ik of geen makeup mee of een dagcreme en mascara.

2 likes