@Briseis @Dazed hahah omg ja ik zag het in het antwoord van briseis. Had ik echt niet gezien
GODVERDOMME. Zoveel erger nog. Ben echt kwaad nu
Haha ik heb dit ZO verkeerd gedaan
Ja, ik ben in januari toch nog ingeloot. Lijkt me gaaf om te organiseren, omdat het om zoveel mensen gaat!
Oh deze briljante geest zag niet eens dat er maar één stropdas stond bij de laatste som. Ik schaam me dood
Jaa het is echt superleuk om te doen! Als je ooit de kans krijgt om in de organisatie te gaan zou ik 'm grijpen; het is echt heel bijzonder om mee te maken.
Zo naar om eerst uitgeloot te worden hè? Ik was ook uitgeloot, mocht alleen mee onder bepaalde voorwaarden (om tekorten aan te vullen). Volgens mij kan nu wel ons hele team mee dus dat is mooi.
Oké dit is echt vals, ik vind dat ik het goed gedaan heb en beschouw mijn antwoord als de waarheid want fuck die kleine details DAT ZIET TOCH GEEN MENS (behalve alle mensen van jullie die het wel zagen ok ok)
Hahaha, ik dacht ‘oh makkelijk’ en toen las ik dit dus ik moest wel iets over het hoofd hebben gezien. Moest uiteindelijk ook een paar keer opnieuw berekenen.
Ik heb een draadloze koptelefoon maar kan ook met draad gebruiken.
Ik doe me de moeite nog niet eens om naar zo’n plaatje te kijken en te rekenen.
Ja fuck deze sjit!
Omg en ik dacht nog wel slim te zijn door rekening te houden met rekenregels: te bedenken dat de mannetje x stropdas voor de + moest komen.
Samenvatting
Edit: 5 + (5+10+4) x 2 = 43 Is san toch het antwoord? Naast de poppetjes had ik dus ook helemaal geen rekening gehouden met 1 of 2 stuks. Nu voel ik me dom haha, wat een domper op de zondag middag.
Aaaargh ik dacht hem te hebben (door gezien te hebben dat hij stropdassen vasthield) en nooit naar zijn voeten gekeken. Damn it.
Ter verdediging, op een iPhone SE scherm (klein) is het ook wel heel subtiel te zien.
En dat terwijl het al zondagmiddag is
Hahah ik edit m net hahah, zo niet toe aan werk morgen
En ik nog op die poll stemmen dat ik mezelf bovengemiddeld intelligent vind
ik had al sneaky mijn antwoord veranderd, was het nog steeds fout
Ik denk dat het 43 is maar ben heel erg benieuwd hoe zoveel mensen op 30 komen? Ik kom daar op geen enkele manier op uit. Hoe hebben jullie dat berekend?
Haha ik had überhaupt niet gezien dat die plaatjes op de laatste rij anders waren? Als je dat wegdenkt had ik het wel gewoon goed, vind ik goed genoeg