Me too, verder is mayo me lefuh maar niet bij ballen. Wel op broodje bal, maar dat eet ik haast nooit
Ja, maar op mijn andere pink precies dezelfde druk terwijl ik mijn telefoon nooit met links vasthoud. Dus volgens mij is dat gewoon een doodnormaal pink-ding
Appelmoessss
Ik eet echt bij te veel dingen mayo
Mosterd!
Jaweeeeel, broodje met ei, oude kaas en flinke kwak echte zaanse mayo erop. HEERLAK
What kind of person are you?!?!
Maar ik haat dan ook mayo op alles
Er staat kwak hahaha
wel eens mayo op pizza gedaan? doen ze wel vaker in oost-europa
Nee maar wel appelmoes
Ik heb gestemd, maar het percentage blijft op 0 staan…
Vreemd
Oeh, klinkt als iets wat ik ga uitproberen
Ok no, dat ga ik niet proberen denk ik
Mijn vriend vindt het echt Amerikaanse onzin dus hij doet er niet aan, ik zou het niet erg vinden om rozen oid te krijgen maar ik ben niet teleurgesteld als ik niks krijg.
Ik heb het er helemaal niet over gehad met mijn vriend. Maar ik ga er vanuit dat hij moet werken('s avonds)/überhaupt niet over deze dag nadenkt. Ik heb zelf afgesproken met mijn zusje 's avonds. Misschien stuur ik hem nog een kaartje. Ik weet het antwoord op deze vraag dus eigenlijk niet eens.
Wij vergeten het vaak, haha. Maar we hebben hiervoor afgesproken dat we niks afspreken. Als je zin hebt om iets te regelen of te geven, wat het ook is, is dat helemaal oké. Anders ook, want we staan er toch niet bij stil. Het is ook niet erg als de een dus wel iets doet en de ander niet. Wij zijn er allebei op tegen om van zoiets een ‘moet’ te maken, omdat dat volgens ons juist de romantiek en spontaniteit eraf haalt. Als we elkaar willen verrassen kan dat altijd.
Telt elk jaar een valentijnskaart anoniem versturen naar mijn tienjarige nichtje ook?
Je moeder houdt van je