Stel hier je persoonlijke vraag #5

Een film kan ik wel begrijpen, maar een serie? No way. Zie wel dat wij echt de uitzonderingen zijn hier!

1 like

Ik vind het al vervelend wanneer ik de tv aanzet en er iets op is dat ik al gezien heb. Een hele serie opnieuw kijken lijkt me echt vreselijk, want ik weet toch al wat er gaat gebeuren.

2 likes

Ja he, ik ook. En me afvragen of ik nou iets verkeerd at, het niet goed poetste of op mijn tong beet. Dat laatste doe ik ook wel, maar hij lijkt altijd en overal beschadigd. Geen mooie gladde roze tong hierzo.

Sommige mensen hebben meerdere antwoorden aangeklikt? Waarom :stuck_out_tongue:

@HvO Ja ik had de antwoorden ook anders kunnen formuleren natuurlijk, maar dit kwam het eerste in me op haha.

2 likes

Ik ben wel benieuwd… hoeveel broekriemen heb je, die je ook daadwerkelijk draagt/gebruikt?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • meer dan 8

0 stemmers

1 like

Mijn vriend en ik hebben altijd discussies over hoe je sommige woorden uitspreekt. Ik hoop hierdoor mijn gelijk te kunnen halen.

Hoe zeg je:

Omelet

• Ómelet
  • Ommelet

0 stemmers

December

• Desember
  • Dezember

0 stemmers

Ik merk altijd interne ergernissen bij deze polls hahah. Ik spreek een ‘c’ niet precies uit als een s of z. Het komt het meest in de buurt van een s, maar dan nog steeds niet.
Edit: hm hoe langer ik erover nadenk hoe raarder die letters worden. Misschien toch wel als een s. Als ik google translate er op na sla met desem en bacil om het verschil te horen, dan hoor ik het niet echt.

3 likes

Oomelét. (Lange O maar klemtoon op E.)

(Van Dale zegt trouwens ɔmə­lɛt. Dat is ommelet.)

8 likes

Zijn er mensen die ommelet zeggen? En veel ook?

Edit: dat is kennelijk de normale uitspraak. Echt nooit geweten. :eek:

8 likes

Haha, met een s of z is ook best extreem, maar ik hoor het woord regelmatig met beide uitspraken.

Haha wow ik wilde deze vraag ook gaan stellen

1 like

wow dat is toevallig! Ik vraag het me trouwens al een tijdje af, of ik de enige ben die maar 1 riem gebruikt. In tegenstelling tot de rest van mijn kledingkast is mijn broekriem echt puur functioneel namelijk

Ik vroeg het me juist af omdat ik wilde weten of ik raar was omdat ik er geen heb haha. Blijkbaar niet :slight_smile:
Ligt er ook een beetje aan of je riemen als accessoire ziet of inderdaad als functioneel. Beetje hetzelfde als met sokken (mensen die alleen zwarte sokken dragen of juist heel veel verschillende kleuren).

1 like

Ik gebruik hem ook functioneel, maar ik ben wel hard op zoek naar een riem met gouden hardware omdat ik er nu eentje heb met zilver en vind dat toch niet mooi staan als ik verder warme kleuren draag (en/of gouden sieraden draag). Maar kan er niet echt eentje vinden :s

De laatste keer dat ik een riem droeg was op de middelbare school denk ik. Van Paul Frank.

24 likes

Lekker late to the party, maar ik gebruik Xantippe wel :raising_hand_woman:‍♀ Haha

4 likes

1 riem, en dat is voor op mijn pak van het werk.

Nee

1 like

Ik las vandaag een leuke:
Je kan een miljoen krijgen maar als je ja zegt, krijgt je ergste vijand een miljard.

• Ja
  • Nee

0 stemmers