Was echt diehard Tokio hotel fan. Iedereen lacht me nu alleen keihard uit omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat dat ooit bij mij paste Mis de Tokio hotel tijden met het nederlandse forum ook echt regelmatig. Maar misschien is dat iets voor het biecht topic
Heb jij vandaag gehuild?
Anoniem
- Nee
- Ja, van blijdschap
- Ja, van verdriet
0 stemmers
Bepaalde scenes wel, maar hele afleveringen kan ik niet aan. Ik vind al heeeel snel iets saai helaas. Maar als ik geïntrigeerd ben door een bepaalde scène kan ik dat wel vaak opnieuw kijken om het te herbeleven. Die kunnen dan heel grappig, heel angstig, heel sexy, heel romantisch of heel interessant zijn in mijn ogen. Ik denk niet dat ik capabel genoeg ben om een serie 2 keer te kijken want dan blijf ik aan het vooruit schuiven dus ja dan kijk ik hem dus eigenlijk niet nog een keer want ik word zo vermoeid van mezelf als ik het al heb gezien.
Waar heb je allemaal seks gehad?
- In Bed
- In Bad
- Woonkamer
- Auto
- Bij een vreemde thuis
- Bij kennissen thuis
- In een winkel
- In een restaurant
- Op het werk
- In het bos
- In een steeg
- In een kroeg/bar
- In het zwembad
- In het vliegtuig
- In de trein
- Op een boot
- In de sportschool
- Op een andere openbare plek; waar dan?
0 stemmers
Niet anoniem!
Ow shit haha best awkward als je als eerste stemt
Laten we voor het gemak het op penetratie of pijpen/beffen houden haha
Op de uni, op een heideveld, in een grot, in de zee, op een parkeerplaats
Op een voetbalveld, op de middenstip want hij wilde dat zo graag . Uiteraard in de nacht.
Strand, weiland, parkeerplaats, parkeergarage, park, bibliotheek
Op de wc in de kantine van de plaatselijke voetbalclub
Op een biljarttafel in de âpretzaalâ van een kasteel, vond de benaming pretzaal toen wel funny hehe
En een senaatskamer, even midden in de nacht de sleutel gehaald en goaan.
In de h&m en in de spa
Ik heb ooit in een maisveld een plekje vrij gemaakt met wat toen mijn vriendje was. We hadden alleen onze fietsen erg ver vooraan in het mais gegooid, dus er fietste toen mensen langs die zeiden tegen elkaar âoh wat schattig daar licht een paartje in het maisâ.
Was niet mijn beste vrijpartij maar wel een leuke herinnering.
Op een hoog dak in het centrum uitkijkend over de hele stad. Het stond in de steigers en ik dacht yeah, laten we dit doen.
De kroeg was op dat moment ook mijn werk
Ik mis alleen nog midden in de nacht op een weiland tussen de koeien (hahaha super sexy), op het strand, in zee en in een meer.
Kleedhokje van een zwembad, maar ik bedenk me net dat dat ook onder âzwembadâ valt. Verder een balkon, midden op een bruggetje in een parkje, een oprit van iemand, in een skatepark en in een polder.
Op een tractor
Openbaar toilet
Strand, balkon, parkeerplaats, in meerdere clubs, festivals, tentjes