Ik beschouw enkel grote kapitalistische leiders als vijanden, dus…
Ik kan een hoop dingen die ik zou doen met een miljoen bedenken! En of Trump nou 3 of 4 miljard heeft maakt in feite niet zo veel uit, vrees ik.
Ik denk dan alleen maar; dan moet je afgunst wel heel groot zijn. Als je zelf 1 miljoen wil mislopen omdat een ander 1 miljard krijgt.
Het zou mij echt niet bommen dat diegene dan een miljard krijgt? Wat heb ik daar mee te maken? Ik had eerst niks, en dan opeens een miljoen. Ik verlies niks als die ander een miljard krijgt?
Maar wat voor principes dan? Ik gun mijn vijand niet beter/meer dan ik? Ik wist niet dat mensen die principes überhaupt hadden.
Maar daarmee misgun je toch in dit voorbeeld jouw vijand dat geld. Je kunt ook dat geld aannemen en als je t niet wilt doneren aan een goed doel. Anders neem ik die 1 miljoen wel over, ik kan daar prima mee omgaan denk
Edit: hier zijn overigens ook studies naar gedaan. Dat veel mensen kiezen voor niks, omdat ze minder krijgen dan een ander. Als ik t goed onthouden heb.
Daarachter zat toch het punt van vijand niks, ik ook niks, pech gehad.
Wanneer is iemand een vijand? Krijg echt gossip Girl vibes erbij haha. Op een gegeven moment interesseert iemand me niks meer, maar daar houdt t wel mee op?
Ik kan het woord vijand niet meer zien.
Je zou die vraag (misschien) ook kunnen interpreteren als iemand waar je super erg een hekel aan hebt haha, niet per se een kakelend lachende arch enemy
Wat vond jij vroeger van Tokio Hotel?
- Ik was fan
- Geen uitgesproken mening
- Ik had een hekel aan ze
- Ik ken ze niet
0 stemmers
Nooit. Want dan krijg ik oorontsteking. Is ook niet goed voor je oren om daar met iets in te gaan.
Tokio Hotel was zeg maar de muziek voor alto’s een klas lager dan de mijne op de middelbare school, dus ik als oudere alto moest absoluut een hekel aan ze hebben.
Heerlijk juist, lekker voorspelbaar. Houd ik van en je ontdekt iedere keer toch weer wat anders.
Ik lees boeken ook veel vaker, sommige al meer dan 10 keer gelezen. Blijft leuj
Was echt diehard Tokio hotel fan. Iedereen lacht me nu alleen keihard uit omdat ze zich niet kunnen voorstellen dat dat ooit bij mij paste Mis de Tokio hotel tijden met het nederlandse forum ook echt regelmatig. Maar misschien is dat iets voor het biecht topic
Heb jij vandaag gehuild?
Anoniem
- Nee
- Ja, van blijdschap
- Ja, van verdriet
0 stemmers
Bepaalde scenes wel, maar hele afleveringen kan ik niet aan. Ik vind al heeeel snel iets saai helaas. Maar als ik geïntrigeerd ben door een bepaalde scène kan ik dat wel vaak opnieuw kijken om het te herbeleven. Die kunnen dan heel grappig, heel angstig, heel sexy, heel romantisch of heel interessant zijn in mijn ogen. Ik denk niet dat ik capabel genoeg ben om een serie 2 keer te kijken want dan blijf ik aan het vooruit schuiven dus ja dan kijk ik hem dus eigenlijk niet nog een keer want ik word zo vermoeid van mezelf als ik het al heb gezien.
Waar heb je allemaal seks gehad?
- In Bed
- In Bad
- Woonkamer
- Auto
- Bij een vreemde thuis
- Bij kennissen thuis
- In een winkel
- In een restaurant
- Op het werk
- In het bos
- In een steeg
- In een kroeg/bar
- In het zwembad
- In het vliegtuig
- In de trein
- Op een boot
- In de sportschool
- Op een andere openbare plek; waar dan?
0 stemmers
Niet anoniem!