Stel hier je persoonlijke vraag #5

Ik zeg chassen.

6 likes

Keken mensen in ieder geval maar om voor dat ze de wc verlaten. Vroeger thuis zo vaak een drol gespot in de plee (die trok niet goed door). En afgelopen jaar een keer van mijn huisgenoot. Zo smerig, andermans poep.

5 likes

Oeps vergeten een “anders” optie erbij te zetten. Dit klinkt leuk haha!

1 like

Ja, maar dat is vooral een gewoonte geworden nadat ik in mijn studentenhuis heb gewoon waar de wc ook niet altijd goed doortrok. En ik wil graag weten of alles wel echt weg is.

Ik werk in de zorg (10,000 stappen per dienst ongeveer), fiets naar werk 5km heen, 5km terug. Daarnaast doe ik aan yoga en hardlopen. Ik zou stiekem slank en strak moeten zijn, echter wijn en chips.

2 likes

Broeken gewoon uittrekken en later terugvouwen. Tops zo uittrekken dat het niet binnenstebuiten gaat. Wat eigenlijk voor mij heel onlogisch is want tops gaan na 1 keer dragen altijd in de was en broeken juist niet, dus als ik het andersom zou doen zou het me ‘werk’ besparen.

:joy::joy::joy:
Alsof zo’n insluiper dan in zo’n huis rondloopt en denkt: “hey ik moet poepen. Nu ik er toch ben, laat ik gewoon hier gaan zitten joh”

9 likes

Ben jij zo iemand die seks heeft op een handdoekje?

5 likes

Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om mijn antieke handdoeken te showen. Deze zijn misschien al wel 50 jaar oud. Ik vond een hele stapel van deze handdoeken in de kast van mijn oma, met plastic er nog omheen. Mijn opa had ze aan haar gegeven maar het was een hele zuinige vrouw (licht uitgedrukt). Mijn opa was zo schattig dat ik het zo enorm zielig vond dat ik bijna boos werd dat ze ongebruikt in de kast lagen? Ik heb ze uitgewassen en ik gebruik ze voor mijn haren en ik hoop dat mijn opa blij is dat iemand er dus wel gebruik van heeft gemaakt. Werd er heel verdrietig van namelijk.

101 likes

Ahww dit vind ik zĂł lief :frown:

2 likes

Dit schijnt dus best vaak voor te komen!
De adrenaline zet de darmen in actie, dus heel veel inbrekers moeten tijdens een inbraak inneens heel erg nodig

8 likes

Omg dit verklaart zoveel. Altijd als ik iets spannends moet doen, moet ik zoveel poepen.

7 likes

Haha huh dit vind ik echt een 8 hoor. Je sport maar 1 a 2 keer in de week?? Dat is al veel beweging in vergelijking met anderen hoor.

Ik doe minder gezond dan jij en vond mezelf wel een 7 haha

27 likes

Ik zat vanmiddag in de bus en de buschauffeur werd laaiend op een paar kinderen omdat ze niet opstonden voor een stel oudere mensen. De bus zat propvol en die oude mensen stonden voorin de bus dus die kinderen hadden ze nog niet eens gezien. Maar ik stond dus ook in dat gangpad naast de kinderen waar de buschauffeur naar schreeuwde. En ik zag die mensen en ik dacht oh daar was ik ook niet voor opgestaan want ze waren wel grijs, maar ze zagen er wel fit uit :redface:. Ik sta dus niet automatisch op voor iedereen met grijs haar.

Maar misschien ben ik wel gewoon onbeleefd? Vanaf wanneer sta jij op voor ouderen?

• Iedereen met grijs haar, dus ook voor 50ers
  • Als ik inschat dat ze bejaard zijn
  • Wanneer ze moeizaam lopen/er niet fit uitzien

0 stemmers

Is voor de meeste mensen met een bepaald doel ook wel zo hoor.

Ik ben daar eigenlijk te hard in. Als je niet kunt lopen/staan moet je niet met het openbaar vervoer gaan.

2 likes

Ja naja niet iedereen heeft een auto natuurlijk of ze mogen niet meer rijden, of ze hebben niemand die ze kan wegbrengen, dus vind het verder prima om op te staan. Alleen ik heb dat dus wel alleen bij mensen die er niet uitzien alsof ze lang kunnen staan, niet bij elke oudere denk ik ‘oh ruimte maken’. Maar de chaffeur werd echt lijp dus ik dacht misschien hoor je wel gewoon wel voor alle ouderen op staan.

1 like

Hoe vaak heb je in je leven gevlogen?

Ook hier geldt: een retourvlucht telt als 1.

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11 - 15
  • 16 - 20
  • 21 - 30
  • 30 +

0 stemmers

Edit: sorry ik vergat 0 er bij te zetten, dus de stemmen zijn weg

Bij mij in de buurt kunnen ouderen gebruik maken van een ander soort ‘openbaar vervoer’. Dan kunnen ze voor een heel goedkoop tarief taxi busjes bestellen die ze van A naar B brengt dus echt op de plek waar ze moeten zijn ipv haltes. Weet niet of dat overal zo is verder.

Nouja, dan zit je in ieder geval goed in de 30 + categorie!

Ik zat ook een beetje twijfelen hoe ik het in moest delen hoor.

1 like