Hoe weet een blind persoon wanneer hij/zij/het klaar is met afvegen?
(Ik heb hier nu al bijna tien minuten een discussie over met mijn vriend - die kijkt dus niet maar voelt dat schijnbaar aan??)
Hoe weet een blind persoon wanneer hij/zij/het klaar is met afvegen?
(Ik heb hier nu al bijna tien minuten een discussie over met mijn vriend - die kijkt dus niet maar voelt dat schijnbaar aan??)
Echt hoe kom je op zo’n onderwerp haha
Ze ruiken het vaak ook. En dat hoeft dan geeneens met het papier echt onder hun neus maar omdat de andere zintuigen vaak een stuk sterker zijn/worden kan dat al vanaf een afstandje.
En inderdaad door te voelen maar dan niet letterlijk aan je kont maar door hoe het papier “glijdt”
Pardon
Waarom zijn al die jurken van celebs op gala’s altijd zo lang? Dat is toch niet elegant of mooi of comfortabel? En het kan toch ook niet goed zijn voor de jurk die na zo’n avond helemaal platgetrapt is? Daar struikel je toch ook over?
Eerlijk is eerlijk, ik heb nul keer op de onderkant van die jurk gelet, want omg die schouders ![]()
Best geklede vrouw va die avond. Zeker met the party in the back
@flalamingo omdat het vaak runway kleding is en het volledig aanpassen naar de lengte van de celebrity maakt het onbruikbaar voor verkoop. Het wordt vaak in de taille ingenomen met kopspelden, niets doen dat te definitief is.
Kan het nog verkocht worden dan, nadat iemand de hele avond met hakken op de onderkant heeft gelopen?!
Ja tuurlijk door iemand met veel geld die het later kan dragen of gewoon wil bewaren in een archief.
Een model is gemiddeld 1m78 groot, Teyana Taylor 1m65 dus je kan als je wil er een super lang stuk gewoon af laten doen.
Ik heb eens intens geflirt met iemand die bij Dior werkte en hij zij dat zulke jurken vooral naar het archief gaan als het de standaard/runwaymodellen zijn. Als het custom stuks zijn worden ze veelal cadeau gedaan aan de persoon die ze draagt.
altijd = sinds ik op dit forum zit
het verschil tussen de “durf te vragen” en “stel je persoonlijke vraag” topics. Gok zelf altijd maar wat als ik een vraag stel.
Misschien moet dit eerder in het opbiecht topic
Volgens mij is durf te vragen gewoon een algemene vraag zoals hoe werkt antibiotica en stel je persoonlijke vraag is dan hoe vaak gebruik jij antibiotica
Weet niet waarom ik dit nouweer als voorbeeld neem maar soit
maar dat zie je toch gewoon als je 5 sec door het topic scrollt? in persoonlijke vraag staan alleen polls en reacties daarop. ik zie wel vaker mensen dingen in het polltopic vragen dat ik denk van ‘???’
Heel eerlijk heb ik niet de link gelegd dat dat alleen maar polls zijn eigenlijk
hahahahhaha omg dat is zo grappig want je bent niet eens nieuw
persoonlijke vraag = polls
durf te vragen = vragen over vanalles
Nee inderdaad haha, zit ook al jaren af en toe het forum af te speuren of deze vraag al eens eerder is gesteld. Kon het nooit vinden ![]()
Bless dat jij mij eindelijk het verlossende antwoord hebt gegeven
Het moet eigenlijk gewoon polltopic genoemd worden want het zijn ook lang niet altijd persoonlijke vragen
Maar je had toch naar de eerste post van dat topic kunnen gaan ![]()
Aaah lenen bij duo, haha geeft de tijdsgeest weer.