Stel hier je persoonlijke vraag

Ik zou het of terugsturen of achterhouden voor sint of jaar erop ofzo. Hangt af van wat het terugsturen kost :sweat_smile: de barbie krijgt ze gewoon.

En ik zou mezlef voor mn kop slaan dat ik mn kind niet goed genoeg onder controle heb. Dus zonder toezicht en toestemming op de pc (hallo wachtwoord)

1 like

Lastig, in mijn kamer wat een keuken/woonkamer/slaapkamer is…

3 likes

Maar denken jullie dat een kind van 6 bewust door heeft dat het om zo’n bedrag gaat en dat dit echt niet kan? Ik weet het niet hoor, maar misschien is dit tot op zekere hoogte nog lastig te begrijpen voor een kind. Hoewel, nu ik erover nadenk zit je dan in groep 3 ofzo en dan heb je dat waarschijnlijk wel door

2 likes

Dit was het oorspronkelijke bericht. (Waarbij ik het uberhaupt dom vond dat de moeder het kind liet poseren met alle pakjes.) Ik denk dat een kind iig zich er wel van bewust is dat het een ongebruikelijke hoeveelheid is.

Oh ja dit klinkt wel alsof ze het door heeft idd. Ik denk alleen niet dat zulke foto’s maken/posten helpt als je je kind wil straffen haha, dan denkt zo’n kind alleen maar dat het leuk/grappig was.

3 likes

Het bedrag zou me nog niet eens uitmaken. Gewoon het principe. Je bestelt iets wat niet mag. Of dat dan 1 ding is van 1 euro of 10 dingen van 100 euro.
Het kind weet echt wel waarde van spullen (wat is heel duur en wat heel goedkoop)

2 likes

Een caravan. :grin:

Ben jij mama

• Nee
  • Ja
  • Mama to be

0 stemmers

Op mijn werk

Weet niet of deze al geweest is, maar ben benieuwd:

Wat voor telefoon heb jij?

• iPhone
  • Samsung
  • Huawei
  • Sony
  • HTC
  • LG
  • Anders

0 stemmers

En in wat voor vorm:

• Abonnement + telefoon (niets afbetaald, dus alles per maand)
  • Abonnement + telefoon: waarbij deels afbetaald bij aanschaf
  • Losse telefoon gekocht, met sim only
  • Prepaid
  • Geen idee (telefoonabonnement van werk, of anders)
  • Anders

0 stemmers

Ik zit in een hotel!

In een airbnb

Oké ik kan niet kiezen dus jullie moeten helpen. Ik ga over twee weken naar Berlijn en in eerste instantie dacht ik ik neem mijn Eastpak (gewoon dat standaard model) mee voor overdag om mijn portemonnee enz in te doen en mijn aankoopjes. Maar nu heb ik sindskort een nieuwe tas erbij die ook ruim is en nu twijfel ik welke ik meeneem.

Dus ik wil jullie mening. Ik heb geen foto van de rugtas want iedereen kent dat model wel. Dit is de andere tas:

• Schoudertas
  • Rugtas

0 stemmers

Ik krijg altijd best snel last van mijn schouder als ik lang met een schoudertas loop. Als je dat ook hebt zou ik je rugtas meenemen. Als je daar geen last van hebt neemt je toch leuk je nieuwe tas mee!

2 likes

Persoonlijk zou ik een rugtas meenemen omdat ik dat minder zwaar sjouwen vind dan een schoudertas, zeker als je nog dingen wilt kopen :). Maar wel minder handig met het oog op zakkenrollers.

3 likes

Ja ik weet dat niet haha, ik loop al tijden met een Eastpak rond als ik wat meer mee moet meenemen. Ik heb heel lang niet zo’n soort tas gehad.

Ik zou dan voor de zekerheid je rugtas doen want het is ook niet leuk als je wel pijn krijgt en je niet meer kan genieten van je vakantie. Maar inderdaad wel oppassen met zakkenrollers!

1 like

Even een vraagje: weet iemand toevallig hoe het zit als je in september begint aan een master voor het wettelijk collegegeld en je in februari 2019 start met een deeltijd master? Betaal je dan voor je deeltijd master ‘niks’? Of moet je dan alsnog voor die deeltijd master los betalen? :grimacing:

Je blijft het normale bedrag betalen zolang je je 2e master begint voordat je bij je 1st bent uitgeschreven. Als je in februari begint met een tweede betaal je niks extra daarvoor.

1 like

Rugzak en dan zo’n klein tasje wat je om kan doen voor portemonnee en telefoon enzo