Stel hier je persoonlijke vraag

Mijn kat spreekt als een oude Britse man

7 likes

Hahahah geweldig. Mijn hond scheld heel veel hahaha

Het is zelfs zo erg, dat als ik weinig thuis ben, mijn moeder zegt: Wat is de hond stil?

26 likes

Ik heb ook gestemd maar vervang voor het gemak kat voor hond.

ja dat vind ik ook als ik hem zo zie <3

2 likes

Daar kijk ik nou echt zó naar uit hee. Laat mij lekker oud en het liefst een stuk lelijker worden. Sinds ik een vriend heb is het al een stuk minder geworden (mits hij naast me loopt dan) en voel ik me veel meer vrij op straat. Een beetje onaantastbaar? Maar ik heb over een langere periode seksueel geweld meegemaakt dus ik denk er waarschijnlijk wat sterker over. Kan niet wachten om niet meer gezien te worden.

KUN JIJ FLUITEN

• JA
  • NEE

0 stemmers

4 likes

Ik heb ingevuld dat ik geloof in de goddelijke schepping, dus je vraag geldt niet helemaal voor mij, maar ik geloof eigenlijk beide: ik geloof dat het leven op aarde door God gecreëerd is, maar dat het zich vervolgens ontwikkeld heeft volgens de evolutietheorie.

9 likes

Ik bewonder jouw doorzettingsvermogen

11 likes

Niet als kritiek, maar meer nieuwsgierige vraag: hoe denk je dan over hoe oud de aarde is? Want christenen geloven toch iets dat de aarde 6000 jaar oud is ofzo, terwijl de evolutietheorie duidelijk laat zien dat de aarde veeeel ouder is.

Wat dat betreft denk ik dat de evolutietheorie het bij het rechte eind heeft, ik geloof alleen niet dat het leven ergens diep in de zee spontaan ontstaan is. Ik denk ook dat het hele scheppingsverhaal (dat de aarde in zes dagen geschapen is) meer poëtisch is opgeschreven dan dat het daadwerkelijk zes dagen waren. Ik zie het meer als zes fasen of zo, waarbij de volgorde van de schepping - dat vind ik dan wel weer wonderlijk - ongeveer hetzelfde is als bij de evolutietheorie, terwijl de Bijbel al duizenden jaren eerder werd geschreven.

5 likes

Dit denk ik ook inderdaad! De enige opmerking die ik heel soms krijg is dat ik niet zo arrogant/chagerijnig/bitchy/boos moet kijken. Soms willen ze je ook helpen met hun gore vingers bij je mond :face_vomiting::face_vomiting::nauseated_face:

7 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar!

Ja ik herken me in wat je zegt, twee jaar geleden werd ik lastiggevallen door twee jongens in een busje en achteraf zeiden heel veel mensen tegen me dat het me zou helpen als ik een meer gesloten houding zou creëren voor mezelf. Ik kwam heel naïef over, dat trok vaak vervelende aandacht aan. Vond dat eerst echt kut om te horen, want het was toch niet mijn schuld dat ik lastiggevallen werd?

Maar heb toch geprobeerd m’n houding te veranderen buiten en ik word nu een stuk minder aangesproken in het openbaar, ook door krantenverkopers enzo, terwijl ik niet per se onvriendelijk kijk. Het is echt een soort onzichtbaar pantser dat soms kan helpen.

Shit ik heb denk ik per ongeluk gestemd maar ben geen man oepss

9 likes

Dat is afhankelijk van de tijd die er tussen ‘niet kunnen’ en het optreden zit. Als het over 1 a 2 dagen is en niet supergewild is dan geef ik soms dingen van 40 euro ook nog gewoon weg.

2 likes

Ik realiseerde me laatst dat ik mezelf dit ook heb aangeleerd. Als ik op straat loop kijk ik gewoon niemand aan, ik vermijd blikken, loop snel en kijk vooral naar de grond. Maar eigenlijk is dat best jammer omdat je daardoor ook de spontane leuke ontmoetingen misloopt.
Het werkt over het algemeen wel tegen vervelende aandacht van mannen maar ik vind het ook zonde.

2 likes

Dan haal je hem toch weer weg :stuck_out_tongue:

Ja ik kan hem ‘losklikken’ maar volgens mij telt hij nog steeds mee??

Draag jij sieraden 24/7?

• Ja een armband/armbanden
  • Ja een ketting/kettingen
  • Ja een ring/ringen
  • Ja oorbellen
  • Ja meerdere soorten sieraden
  • Nee

0 stemmers

Festivalbandjes maar die gaan in de winter wel voor altijd af want het zit vervelend met lange mouwen. Dus een paar maanden 24/7 en daarna niks.:+1:

Telt een piercing die nooit uitgaat als sieraad?

3 likes