Stel hier je persoonlijke vraag

Nee vind ik niet hoor!

Wel naar m’n grootmoeder! (Maar ik wil geen kinderen, dus dat zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren.)

1 like

Dat heeft meer met katholiek zijn te maken dan met gedoopt zijn.
Protestanten die gedoopt zijn hebben niet per sƩ Maria als extra naam.

4 likes

Hangt een beetje van de traditie af in de familie, of ze veel met Maria hebben, of ze heel conservatief zijn… Ik ken Katholieken in vele soorten en maten en vind al die verschillen wel mooi.

1 like

In mijn omgeving (heel gematigd katholiek) is het standaard om als 2e en 3e naam (als je die hebt) de namen (of afgeleiden) van je doopmeter en dooppeter te hebben.

1 like

Misschien kent een van je vrienden of kennissen zo’n tandarts? Ze bestaan echt, haha.

Ik zou je ook dolgraag naar de mijne verwijzen maar kleine kans dat het in de buurt is helaas. :grimacing: En anders misschien een angsttandarts proberen? Die van mij was wel een beetje niveau pipo de clown

2 likes

Een afgeleide ervan. Mary. Eigenlijk Mary-Joanna. Mijn doopnamen zijn Engels uitgesproken. Net als mijn voornaam. Vraag me af hoeveel van de 27 anderen die mijn voornaam kregen in mijn geboortejaar dat ook hebben!

Ik vind mijn naam maar raar en voel me totaal niet mijn naam! Ik ā€˜vergeet’ ook altijd dat ik zo heet (want hoe vaak gebruik je in het dagelijks leven je naam nou) en dan zie ik het ergens staan en als ik er dan een tijdje naar kijk, voelt het zó raar dat ik dat ben…

11 likes

Ik zou als je een zoon krijgt hen Jezus noemen.

4 likes

Huh, twee van deze opties zijn hetzelfde of ben ik nou gek? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ligt ook een beetje aan of verkopen via ticketswap oid een optie is

10 likes

Heb je een kat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Praat je tegen je kat?

• Ja
  • Nee
  • Anders, licht toe

0 stemmers

Ik heb zelf geen kat maar ik praat wel tegen katten.

23 likes

Ik praat tegen mn konijnen… a lot…

5 likes

Ik vraag me af waar 30% die niet weet wat zij moet geloven, dan aan twijfelt bij de evolutietheorie?

7 likes

Ik ook. Hele verhalen met haar

Heb je een speciale kattenstem die je gebruikt als je tegen je kat praat?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ik heb wel een speciale kattenstem die ik gebruik als ik uit naam van mijn kat praat

0 stemmers

Mijn dieren hebben allebei een eigen stem en persoonlijkheid aangemeten gekregen bij mij thuis hahaha

6 likes

Zo hoort het ook!

1 like

Dat vind ik dus ook! :sunglasses: