Stel hier je persoonlijke vraag

Hoe vaak in je leven heb je gevlogen?

• nooit
  • 1 of 2 keer
  • 3-5 keer
  • 5-10 keer
  • 10+

0 stemmers

Was jij vroeger…

• gepest
  • pester
  • meeloper van een pester
  • iemand die opkwam voor gepesten
  • wegkijker
  • niets van dit alles

0 stemmers

De grote clubs op ibiza, zoals Ushuaia en Pascha, zijn

• Geweldig! Moet je echt geweest zijn!
  • Enorm commercieel en overrated
  • Geen idee lekker boeiend

0 stemmers

Ik dacht dus dat ik daar geweest moest zijn tot ik er daadwerkelijk was, toen vond ik het versxhrikkelijk :joy:. Vond de kleine kroegjes, terrasjes en gewoon de rest van het eiland veel leuker en gezelliger. Die clubs zijn echt zien en gezien worden en als je dronken wil worden ben je al zo een paar honderd euro kwijt​:roll_eyes:.

4 likes

Same hoor. In een keer geslaagd maar ik had het liever anders gezien. Durf nu 2 jaar later nog steeds niet alleen te rijden.

2 likes

Ben jij vaak naar een discotheek geweest?

• Ja ik ging (of ga nu nog) regelmatig
  • Nee slechts enkele keren
  • Nooit

0 stemmers

Hoe vaak ga je uit

• Elke dag
  • Paar keer per week
  • 1x per week
  • 1x per 2 weken
  • 1x in de maand
  • Paar keer per jaar
  • 1x per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Hoe vaak verschoon jij je bed

• Om de dag
  • Iedere week
  • Iedere 2 weken
  • Iedere maand
  • Iedere 2 maanden
  • Eens per half jaar
  • Eens per jaar
  • Nooit!!

0 stemmers

Met hoeveel kussens slaap je

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Geen

0 stemmers

Hoe ziet je dekbedovertrek eruit

• Wit
  • Zwart
  • Aardetint
  • Pastel
  • Meerdere kleuren
  • Andere kleur
  • Streepjes
  • Gestipt
  • Ander patroon
  • Gebruik ik niet

0 stemmers

Ik heb een

• Stapelbed
  • Een persoonsbed
  • Tweepersoonsbed
  • Twijfelaar
  • Hoogslaper
  • Matras op de grond
  • Luchtbed
  • Hangmat
  • Veldbed
  • Bank
  • Slaapbank

0 stemmers

Ik gebruik zelf echt nooit mokken, en ben ff in de ban van mokken. Heb jij thuis een lievelingsmok?

• Ja
  • Nee
  • Ik drink altijd uit een glas thuis (of rechtstreeks uit een pak/flesje)

0 stemmers

Heb jij dit soort bekers in huis?

image

• Ja, ik gebruik ze dagelijks
  • Ja, maar ik gebruik ze zelden
  • Nee, wat lellik wat moet ik ermee

0 stemmers

1 like

Ik heb niet letterlijk deze maar wel mooie plasticen

@vitaminwater als kind wilde ik supergraag een bedstee whaha

1 like

hahaha ja snap ik, superknus!

1 like

Die werden hier vooral vroeger gebruikt toen wij nog kleine kinders waren.

3 likes

Ik heb een betere band met mijn:

• Ouders
  • Schoonouders

0 stemmers

Mijn vriend(in) heeft een betere band met:

• Mijn ouders
  • Zijn/haar eigen ouders

0 stemmers

Moet hier aan denken door een berichtje in een andere topic. Het overlijden van je opa of oma… Hoe erg raakt je dat?

Ik vraag dit omdat ik van mijzelf weet dat ik er vrij snel overheen zal zijn als mijn oma van 92 komt te overlijden, mooi leven gehad dit dat. Dood van mijn andere opa en oma deden mij ook niet heel veel. Tuurlijk ik was wel verdrietig maar langer dan een dag huilen (op de crematie/begrafenis na dan) heb ik volgens mij niet gedaan.

• Ik ben dan emotioneel helemaal kapot
  • Ik ben best wel verdrietig voor langere tijd
  • Ik ben eventjes verdrietig voor een paar dagen
  • Ik huil een dagje ofzo
  • Ik huil helemaal niet
  • Nooit meegemaakt want ze waren alle 4 al overleden of leven nog

0 stemmers

zo herkenbaar, dat ver van tevoren ermee bezig zijn heb ik ook. was het maar gewoon voorbij. ik droom er een paar keer per week over (momenteel niet veel, kan pas over 2 maanden op dus ben er niet zo mee bezig) en ja ik merk gewoon dat ik er vaak ook onbewust mee bezig ben. ik heb het verder eigenlijk met niemand over rijlessen/examens omdat ik inderdaad ook niet wil dat mensen ernaar vragen.
ik hoor van sommige mensen dat valdispert zou moeten helpen en daar dan ongeveer 2 weken van tevoren mee beginnen. ik heb het zelf nog niet gedurfd maar ga dat de volgende keer wel proberen denk ik

nou ik heb dus zelfvertrouwen genoeg! ben niet verlegen, best extravert en ook niet onzeker over mijn uiterlijk. maar in de auto zakt het op de een of andere manier gewoon beneden het nulpunt.

ik ben ook nu zo’n 2,5 jaar bezig, wel met wat tussenpozen. geen idee hoeveel lessen ik nu heb gehad. moet ook steeds huilen als ik op moet omdat ik dan zo zo zo zenuwachtig ben en ik t gewoon allemaal niet zie zitten. mijn theorie is ook al eens verlopen geweest en toen moest ik weer op en deed ik DAAR zelfs weer 3x over??? terwijl ik fucking goed geleerd had en ja na 2,5 jaar ken ik die fucking regels wel hoor pff.
ik doe ook elke keer een faalangstexamen (zelfs de eerste!) maar het mag dus blijkbaar niet baten.

Snap ik helemaal hoor! Onlangs is mijn grootmoeder overleden. Wel onverwacht dus dat zorgde wel voor verdriet maar ik heb het wel snel een plaats kunnen geven omdat ze een goed leven heeft gehad en een mooie leeftijd heeft bereikt

Een setje grootouders betekent voor mij meer dan een van mijn eigen ouders. Mijn opa was als een vader voor mij en gewoon een ontzettend inspirerende man :heart:.

3 likes

Ik heb nu 5 grootouders verloren en er is nog 1 opa (opi!) in goede gezondheid. De ouders van mijn moeder waren gescheiden en beiden hertrouwd ver voordat ik geboren was, zodoende.

Het lijkt elke keer zwaarder te worden. Misschien omdat, naar mate ik ouder word, mijn band met mijn grootouders verandert, maar misschien ook omdat ik me meer en meer realiseer dat het straks mijn ouders zijn die ik zal verliezen. Mijn twee beste vrienden hebben beide geen vader meer en dat vind ik heel lastig. Ik kan me echt nog niet voorstellen hoe mijn leven er uit zou zien zonder ouders, terwijl ik absoluut onafhankelijk van ze ben.

Het lastigste aan het overlijden van mijn oma begin dit jaar vond ik dat ze gewoon nog niet klaar was maar dat haar lichaam (na een fout in het ziekenhuis) op was. Had haar graag nog bij me gehad!