Hoe vaak ben jij gezakt voor je rijexamen voor je je rijbewijs haalde?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Meer dan 15
- Ik heb nog nooit rijexamen gedaan
0 stemmers
Hoe vaak ben jij gezakt voor je rijexamen voor je je rijbewijs haalde?
0 stemmers
Ik heb ook een lastige geschiedenis met rijles. M’n eerste instructrice was ontzettend hard als iets niet lukte, dat heb ik me erg aangetrokken. Toen verhuisd, heeft een tijd geduurd voordat ik me vermande om het weer op te pakken. Toen m’n instructeur de tussentijdse toets wilde plannen was ik er nog niet aan toe, uiteindelijk toch toegegeven en het was een drama. Had ook 1 les voor de toets een vervangende instructeur gekregen wegens vakantie, en die man was heel negatief en maakt ook alles persoonlijk. Ben nog nooit zo in paniek geweest als tijdens die toets, alles ging fout, alleen het parkeren/keren ging redelijk. Bij de nabespreking wilde m’n tijdelijke instructeur de examinator overtuigen me geen vrijstelling te geven. Wat een naaistreek. Toen de lessen weer opgepakt met een rotgevoel voor m’n examen, er gebeurden wat vervelende dingen in die tijd (relatie ging plots uit, overlijden in mijn familie) en ik zat regelmatig huilend achter het stuur. Ook weinig begrip van instructeur en omgeving gekregen. Zag zoo op tegen het examen, qua spanning ging het iets beter dan de tussentijdse toets maar alsnog gezakt. Je zou dat kunnen zien als een opwaartse lijn, maar ik moet binnenkort de her doen en ik heb twee weken van tevoren al het gevoel dat m’n keel wordt dichtgeknepen. Zou er zo graag onderuit willen. Denk ook dat ik alle negatieve emoties met de lessen en het rijden ben gaan associëren. Slaap iedere slecht de nacht voor de les. Kortom; je bent niet de enige die issues heeft met les en examens. Het is een vervelende vicieuze cirkel waar lastig uit te komen is, ook mede omdat er vaak weinig begrip voor is. Mijn collega’s blijven ernaar vragen, hoe vaak ik ook aangeef dat ik dat liever niet wil, bijvoorbeeld.
ik reageer straks want begin zo met werken, maar heel herkenbaar
Even iets anders, maar ik las laatst dit en is misschien wel iets voor jou om te proberen?
Is dus een vrouw die voor zichzelf als doel had gesteld om 20 keer afgewezen te worden. Daardoor was ze niet meer bang om op banen te solliciteren waarvoor ze zich eigenlijk niet goed genoeg voelde, want het doel was om toch afgewezen te worden. Ze hield alles ook bij in een excelsheet enzo. Blijkt dus dat ze veel vaker positief wordt ontvangen dan negatief en die afwijzingen maar uitbleven = veel meer zelfvertrouwen!
Mja het is niet ook niet zozeer dat ik al die mensen niet geloof. Maar soms vind ik het opvallend dat zo veel mensen claimen met weinig lessen in 1 keer geslaagd te zijn, dan denk ik klopt dat wel met de statistieken? En de overgang van rijden in een diesel auto met iemand ernaast, naar straks alleen in een benzine autootje zie ik ook tegenop. Maar ik probeer me daar nog niet druk om te maken, eerst maar eens mijn examen halen.
Zo herkenbaar ik heb 3 jaar gelest, pas de vierde keer mijn praktijk gehaald (met faalangstexamen) meer dan 110 lessen gehad en 3 x op geweest voor theorie omdat het verliep. Echt huilen als ik weer moest lessen of op moest… heb normaal geen gebrek aan zelfvertrouwen maar qua autorijden was het helemaal kapot gemaakt terwijl ik wel leuke rij instructeurs had. Ik had zo’n hekel aan auto rijden en kon echt met buikpijn er aan denken. Uiteindelijk heb ik de vierde keer pas faalangstexamen gedaan en dat leek te helpen tot dat hij zei; je bent geslaagd maar het is met een magere 5,5. En weer voelde ik me helemaal niet gerust om de weg op te gaan. Ondertussen heb ik al ff mijn eigen auto en is de angst zo goed als weg, ben echt blij en rij overal heen! Als ik in iemand anders zn auto moet rijden is het nog wel drama met soms huilbuien maar dat blijft een proces. Ik herinner mezelf er constant aan dat ik rijangst heb en mezelf niet moet overrulen maar dat ik het echt wel kan als de omstandigheden normaal zijn! Dus het komt echt goed, hoe vaak je de moed ook opgegeven hebt en ze pakken het straks nooit meer van je af! Je kan het!
Dit had ik in het begin ook heel erg.
Tot ik 2 jaar geleden het lumineuze idee kreeg om met de auto door Europa te gaan voor vakantie.
Mijn medereiziger had geen internationaal rijbewijs en wist niet hoe ze in een schakelbak moest rijden, dus die 2300 km heb ik toen alleen gereden.
Kan je vertellen dat ik inmiddels overal schijt aan heb, en best kan vloeken achter het stuur
Ik heb een rijbewijs maar auto rijden boeit me niet. Heb het ook al 2 jaar niet gedaan nu denk ik?
Hoe vaak in je leven heb je gevlogen?
0 stemmers
Was jij vroeger…
0 stemmers
De grote clubs op ibiza, zoals Ushuaia en Pascha, zijn
0 stemmers
Ik dacht dus dat ik daar geweest moest zijn tot ik er daadwerkelijk was, toen vond ik het versxhrikkelijk . Vond de kleine kroegjes, terrasjes en gewoon de rest van het eiland veel leuker en gezelliger. Die clubs zijn echt zien en gezien worden en als je dronken wil worden ben je al zo een paar honderd euro kwijt:roll_eyes:.
Same hoor. In een keer geslaagd maar ik had het liever anders gezien. Durf nu 2 jaar later nog steeds niet alleen te rijden.
Ben jij vaak naar een discotheek geweest?
0 stemmers
Hoe vaak ga je uit
0 stemmers
Hoe vaak verschoon jij je bed
0 stemmers
Met hoeveel kussens slaap je
0 stemmers
Hoe ziet je dekbedovertrek eruit
0 stemmers
Ik heb een
0 stemmers
Ik gebruik zelf echt nooit mokken, en ben ff in de ban van mokken. Heb jij thuis een lievelingsmok?
0 stemmers
Heb jij dit soort bekers in huis?
0 stemmers
Ik heb niet letterlijk deze maar wel mooie plasticen