Stel hier je persoonlijke vraag

Lichtbauw dekbedovertrek.

1 like

Wat is het kutst om af te wassen?

• Bestek
  • Glazen/bekers
  • Borden
  • Snijplanken
  • Pannen
  • Ovenschalen
  • Tupperware bakjes

0 stemmers

Wat is het fijnste om af te wassen?

• Bestek
  • Glazen/bekers
  • Borden
  • Snijplanken
  • Pannen
  • Ovenschalen
  • Tupperware bakjes

0 stemmers

Misschien vergeet ik wel iets maarja. Met dank aan mijn irritante snijplanken voor de inspiratie <3

Zwarte hoeslakens

• Bestaan die?
  • Duivelsaanbiddert! Ga is witte exemplaren kopen.
  • Als het matcht met een dekbedovertrek waarom ook niet…
  • Staan bij alles…

0 stemmers

Ik kwijl alleen als ik lekker slaap, dus dat is zelden. Dan ligt er echt zo’n klein plasje kwijl naast m’n bek. Ik vind dat altijd een goed teken.

1 like

Ik heb een serieuze dekbed overtrek verslaving. Heb er ongeveer 12 of meer zelfs :sweat_smile: inclusief matchende decoratie -kussenhoezen en hoeslakens.

10 likes

Show show

Hahah oke ik ga ze even uitstallen.:blush:

4 likes

En dan heb ik nog 1 wit overtrek die ik nog nooit heb gebruikt en nog een winterovertrek waar ik nu even niet bij kan.

Daarnaast heb ik nog 2 zomerdekbedden ( dunne dekens)

Dit zijn de decoratieslopen.

Helaas is wat ik nu op heb liggen niet matchend met elkaar maar normaal wel altijd.

48 likes

Ik was met de dood van mijn oma van moederskant echt kapot (opa heb ik niet gekend), maar met de ouders van mijn vader heb ik echt geen goede band, dus daar zal ik waarschijnlijk geen traan om laten.

Haha dan is dit mijn mannelijke kant. :sunglasses: Maar ik heb dan wel weer 7 verschillende dekbedovertrekken dat is dan wel weer heel vrouwelijk. :stuck_out_tongue:

1 like

Bij opa 1 was ik 12 en heel verdrietig maar hij was wel al lang zien. Bij opa 2 was ik even verdrietig maar die had al heel lang dementie en wilde zelf niet meer dus had er vrij snel vrede mee. Oma 1 vond ik héél kort erg, 1 dag, puur omdat ze mijn oma was maar eigenlijk had ik niet echt een band met haar en was ze ook megadement.

Als mijn resterende oma komt te overlijden ben ik wel echt heartbroken want dat is gewoon mijn schatje en ik ben (stiekem) ook speciaal voor haar. Ik zie haar elke week en ze is 88 maar nog ZO GOED. Love haar :heart:

1 like

Hahaha die bekers. Een vriendin van me wou een keer van die Amerikaanse red cups voor een feestje. En ik haar moeder ging toen naar een winkel waar ze die hadden. Kwam haar moeder met die bekers terug haha. " zitten toch ook rode bekers tussen"

22 likes

Ja 1x seks en heel het bed ziet er ranzig uit door alle sappen enzo :rofl:

2 likes

Bij mijn oma was ik echt kapot, ik mis haar nog steeds heel erg, zij was echt mijn beste vriendin en tweede moeder. Bij mijn andere opa’s en oma’s is dat heel anders dus ik ben dan ook minder verdrietig.

Ik had gestemd op dat haar naam me wel wat zei, maar even niet kon bedenken wat ze deed, maar nu kwam ze even voorbij op tv en ik ken wel degelijk wat van haar muziek. Maar bij mij komt het meer aan een algemeen gebrek van het niet kennen van namen van artiesten dan mijn leeftijd.

3 likes

dit had ik ook. ik was ook met haar op vakantie geweest en we deden altijd vet leuke dingen/uitjes samen. ):

1 like

Wat vind jij een normale tijd om op je eerste gang eten te wachten in een restaurant? (geen vreetschuur of fast food oid, een echt normaal restaurant)
Als je alleen een hoofdgerecht bestelt is dat je eerste gang

• 0 - 15 minuten
  • 15 - 30 minuten
  • 30 - 45 minuten
  • 45 - 60 minuten
  • 1 - 1,5 uur
  • meer dan 1,5 uur

0 stemmers

Huhhhh snijplanken zijn toch super makkelijk?? Beetje vlekken eraf poetsen en klaar is kees
Of doe ik iets verkeerd

1 like

je moet frisdrank drinken. welke kies jij

• pepsi
  • cola
  • fanta
  • sisi
  • sprite
  • cassis

0 stemmers

vergeet ik er een? anyway, dit zijn de standaard frisdranken iig wel denk ik

Ik vroeg me af of ik de enige ben die altijd het gevoel heeft dat mensen het over mij hebben/mij uitlachen etc. Bijvoorbeeld wanneer je in de trein mensen hoort fluisteren of wanneer je doorhebt dat twee mensen in dezelfde ruimte met elkaar aan het appen zijn

• Ja, ik denk ook altijd gelijk dat het over mij gaat
  • Nee, de wereld draait niet alleen om mij dus heb dat idee niet vaak

0 stemmers