Stel hier je persoonlijke vraag

hahaha ja snap ik, superknus!

1 like

Die werden hier vooral vroeger gebruikt toen wij nog kleine kinders waren.

3 likes

Ik heb een betere band met mijn:

• Ouders
  • Schoonouders

0 stemmers

Mijn vriend(in) heeft een betere band met:

• Mijn ouders
  • Zijn/haar eigen ouders

0 stemmers

Moet hier aan denken door een berichtje in een andere topic. Het overlijden van je opa of oma… Hoe erg raakt je dat?

Ik vraag dit omdat ik van mijzelf weet dat ik er vrij snel overheen zal zijn als mijn oma van 92 komt te overlijden, mooi leven gehad dit dat. Dood van mijn andere opa en oma deden mij ook niet heel veel. Tuurlijk ik was wel verdrietig maar langer dan een dag huilen (op de crematie/begrafenis na dan) heb ik volgens mij niet gedaan.

• Ik ben dan emotioneel helemaal kapot
  • Ik ben best wel verdrietig voor langere tijd
  • Ik ben eventjes verdrietig voor een paar dagen
  • Ik huil een dagje ofzo
  • Ik huil helemaal niet
  • Nooit meegemaakt want ze waren alle 4 al overleden of leven nog

0 stemmers

zo herkenbaar, dat ver van tevoren ermee bezig zijn heb ik ook. was het maar gewoon voorbij. ik droom er een paar keer per week over (momenteel niet veel, kan pas over 2 maanden op dus ben er niet zo mee bezig) en ja ik merk gewoon dat ik er vaak ook onbewust mee bezig ben. ik heb het verder eigenlijk met niemand over rijlessen/examens omdat ik inderdaad ook niet wil dat mensen ernaar vragen.
ik hoor van sommige mensen dat valdispert zou moeten helpen en daar dan ongeveer 2 weken van tevoren mee beginnen. ik heb het zelf nog niet gedurfd maar ga dat de volgende keer wel proberen denk ik

nou ik heb dus zelfvertrouwen genoeg! ben niet verlegen, best extravert en ook niet onzeker over mijn uiterlijk. maar in de auto zakt het op de een of andere manier gewoon beneden het nulpunt.

ik ben ook nu zo’n 2,5 jaar bezig, wel met wat tussenpozen. geen idee hoeveel lessen ik nu heb gehad. moet ook steeds huilen als ik op moet omdat ik dan zo zo zo zenuwachtig ben en ik t gewoon allemaal niet zie zitten. mijn theorie is ook al eens verlopen geweest en toen moest ik weer op en deed ik DAAR zelfs weer 3x over??? terwijl ik fucking goed geleerd had en ja na 2,5 jaar ken ik die fucking regels wel hoor pff.
ik doe ook elke keer een faalangstexamen (zelfs de eerste!) maar het mag dus blijkbaar niet baten.

Snap ik helemaal hoor! Onlangs is mijn grootmoeder overleden. Wel onverwacht dus dat zorgde wel voor verdriet maar ik heb het wel snel een plaats kunnen geven omdat ze een goed leven heeft gehad en een mooie leeftijd heeft bereikt

Een setje grootouders betekent voor mij meer dan een van mijn eigen ouders. Mijn opa was als een vader voor mij en gewoon een ontzettend inspirerende man :heart:.

3 likes

Ik heb nu 5 grootouders verloren en er is nog 1 opa (opi!) in goede gezondheid. De ouders van mijn moeder waren gescheiden en beiden hertrouwd ver voordat ik geboren was, zodoende.

Het lijkt elke keer zwaarder te worden. Misschien omdat, naar mate ik ouder word, mijn band met mijn grootouders verandert, maar misschien ook omdat ik me meer en meer realiseer dat het straks mijn ouders zijn die ik zal verliezen. Mijn twee beste vrienden hebben beide geen vader meer en dat vind ik heel lastig. Ik kan me echt nog niet voorstellen hoe mijn leven er uit zou zien zonder ouders, terwijl ik absoluut onafhankelijk van ze ben.

Het lastigste aan het overlijden van mijn oma begin dit jaar vond ik dat ze gewoon nog niet klaar was maar dat haar lichaam (na een fout in het ziekenhuis) op was. Had haar graag nog bij me gehad!

Lichtbauw dekbedovertrek.

1 like

Wat is het kutst om af te wassen?

• Bestek
  • Glazen/bekers
  • Borden
  • Snijplanken
  • Pannen
  • Ovenschalen
  • Tupperware bakjes

0 stemmers

Wat is het fijnste om af te wassen?

• Bestek
  • Glazen/bekers
  • Borden
  • Snijplanken
  • Pannen
  • Ovenschalen
  • Tupperware bakjes

0 stemmers

Misschien vergeet ik wel iets maarja. Met dank aan mijn irritante snijplanken voor de inspiratie <3

Zwarte hoeslakens

• Bestaan die?
  • Duivelsaanbiddert! Ga is witte exemplaren kopen.
  • Als het matcht met een dekbedovertrek waarom ook niet…
  • Staan bij alles…

0 stemmers

Ik kwijl alleen als ik lekker slaap, dus dat is zelden. Dan ligt er echt zo’n klein plasje kwijl naast m’n bek. Ik vind dat altijd een goed teken.

1 like

Ik heb een serieuze dekbed overtrek verslaving. Heb er ongeveer 12 of meer zelfs :sweat_smile: inclusief matchende decoratie -kussenhoezen en hoeslakens.

10 likes

Show show

Hahah oke ik ga ze even uitstallen.:blush:

4 likes

En dan heb ik nog 1 wit overtrek die ik nog nooit heb gebruikt en nog een winterovertrek waar ik nu even niet bij kan.

Daarnaast heb ik nog 2 zomerdekbedden ( dunne dekens)

Dit zijn de decoratieslopen.

Helaas is wat ik nu op heb liggen niet matchend met elkaar maar normaal wel altijd.

48 likes

Ik was met de dood van mijn oma van moederskant echt kapot (opa heb ik niet gekend), maar met de ouders van mijn vader heb ik echt geen goede band, dus daar zal ik waarschijnlijk geen traan om laten.

Haha dan is dit mijn mannelijke kant. :sunglasses: Maar ik heb dan wel weer 7 verschillende dekbedovertrekken dat is dan wel weer heel vrouwelijk. :stuck_out_tongue:

1 like

Bij opa 1 was ik 12 en heel verdrietig maar hij was wel al lang zien. Bij opa 2 was ik even verdrietig maar die had al heel lang dementie en wilde zelf niet meer dus had er vrij snel vrede mee. Oma 1 vond ik héél kort erg, 1 dag, puur omdat ze mijn oma was maar eigenlijk had ik niet echt een band met haar en was ze ook megadement.

Als mijn resterende oma komt te overlijden ben ik wel echt heartbroken want dat is gewoon mijn schatje en ik ben (stiekem) ook speciaal voor haar. Ik zie haar elke week en ze is 88 maar nog ZO GOED. Love haar :heart:

1 like

Hahaha die bekers. Een vriendin van me wou een keer van die Amerikaanse red cups voor een feestje. En ik haar moeder ging toen naar een winkel waar ze die hadden. Kwam haar moeder met die bekers terug haha. " zitten toch ook rode bekers tussen"

22 likes