Waarom kan dat niet? Zijn die afmetingen zo anders of is het effect van de matras daardoor niet meer goed?
Ice tea en soms ginger ale
Alleen als het relevant is voor de functie waar ik op zou solliciteren. Of als je nog veel ruimte over hebt 
Dit is ook iets om gewoon trots op te zijn! 
Ik mis de optie: Ja, Aretha Franklin was (is eigenlijk) fucking awesome 
Ik vind het best wel raar dat er mensen zijn die haar niet kennen eigenlijk
Heb jij wel eens een koe gemolken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En/of melk gedronken die net uit de koe kwam?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik had vandaag weer voor het eerst sinds lange tijd een panty aan, vandaar deze polls over panty’s.
Onder een jurkje of rokje draag ik het liefst…
- een panty
- geen panty
- hold-ups
0 stemmers
Welke panty’s vind je mooier?
- zwart
- huidskleur
0 stemmers
En welke afwerking?
- mat
- glanzend
- satijnglans
0 stemmers
Nu heb ik zin in chocomel, maar heb de komende anderhalf uur alleen maar water tot mijn beschikking. Marteling dit.
Ik twijfel hoe de vrouwelijke variant van het RobGeus-kind er uitziet. Mijn broertjes waren wel van die jongetjes die @Ludo beschreef, dan is het dus best aannemelijk dat ik een RobGeus-meisje was.
Ik was in ieder geval wel hoogblond.
Ik scheld vaak met godverdomme als ik mijn teen stoot. Ben ook niet gelovig, dat helpt wel.
Lol ik las dit eerst echt even als de beautyblogtopic definitie van ‘rauw’ en dacht huh wat bedoel je
(Is een running joke nu om dat te zeggen als een vlogger zogenaamd ‘echt’ is)
Hobbykamer! Voor alle crea dingen… waar ik Mn naaimachine etc kan laten staan. Lijkt me echt fijn 
Ja het gaat echt zo automatisch.
Ik stootte mijn hoofd in de klas en zei ‘Godve…’ maar kon me nog net inhouden en toen zei een kleuter ‘Juf, God kan er niet aan doen dat jij zo onhandig bent he!’
Ik ben alleen thuis en ik ben echt een schijtluis. Ik vind het dus vreselijk om (‘s avonds) alleen thuis te zijn en vroeg me af of ik de enige ben 
Dus: vind jij het eng om (‘s avonds) alleen thuis te zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik hoop dat de 33% ja-stemmers niet alleen wonen 
Bij mij was dit heel erg een kwestie van wennen! In het begin vond ik het mega eng. Controleerde ik alle deuren 4x en rende ik naar boven haha. Nu is dat niet meer. Wat mij wel hielp is in bed gaan liggen met een rustig muziekje. Zodat je geen rare geluidjes ineens hoor, want dat hoor je altijd op zulke momenten.
Dat ligt eraan hoe groot het huis is! In mijn studio vind ik het niet eng maar een groter huis met meerdere verdiepingen wel!
Hahahaha. Zo zei ik vorig jaar een keer kut in de klas. Stonden maar eennpaar meiden bij gelukkig en die kon ik overhalen niks tegen hun ouders te zeggen