Bibliotheek + home office + yoga room + logeerkamer in 1 ( a girl can dream)
Haha ja! kiezen!!!
Schelden met kanker is…
- Kansloos.
- Ik vind het erger als mensen met kanker schelden dan bijvoorbeeld met tyfus en tering.
- Ik vind het geen probleem maar kan begrijpen dat het bij andere mensen gevoelig ligt
- Net zo erg als schelden met andere ziektes (zoals tering eigenlijk tuberculose is)
0 stemmers
Voor mijn vriend zijn nieuwe baan moest zijn cv worden gecheckt via een bureau. Hij moest dus bewijzen dat hij bij zijn bijbaan gewerkt had. Ikzelf heb vrijwilligerswerk gedaan op oproepbasis. Doordat ik zo weinig werd opgeroepen om te helpen ben ik ermee gestopt. Het is al best lang geleden en heb niet echt contactgegevens meer. Wat zouden jullie doen?
Zou jij vrijwilligerswerk op je cv zetten als het op oproepbasis is? En je in een halfjaar maar twee avonden bent opgeroepen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bibliotheek in combinatie met personal gym/yoga room. Kan best toch?
Je bedoelt van die dunne topmatrassen op een boxspring? In principe kan dit op elke matras.
Ik zit echt precies in het midden, de stad waar ik woon grenst aan Utrecht, Gelderland en Brabant en zelf woon ik in Zuid-Holland. Binnenkort gaan we van provincie veranderen, dus ik vind dat ik nergens bij hoor hahahaha
Ga jij wel eens naar buiten zonder bh?
- Nee nooit
- Ja, maar alleen in een wijde trui of wijd shirt naar de supermarkt oid
- Ja, ik draag regelmatig geen bh onder een jurkje of shirtje
- Ja, ik draag (bijna) nooit een bh
0 stemmers
Waarom kan dat niet? Zijn die afmetingen zo anders of is het effect van de matras daardoor niet meer goed?
Ice tea en soms ginger ale
Alleen als het relevant is voor de functie waar ik op zou solliciteren. Of als je nog veel ruimte over hebt
Dit is ook iets om gewoon trots op te zijn!
Ik mis de optie: Ja, Aretha Franklin was (is eigenlijk) fucking awesome
Ik vind het best wel raar dat er mensen zijn die haar niet kennen eigenlijk
Heb jij wel eens een koe gemolken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En/of melk gedronken die net uit de koe kwam?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik had vandaag weer voor het eerst sinds lange tijd een panty aan, vandaar deze polls over panty’s.
Onder een jurkje of rokje draag ik het liefst…
- een panty
- geen panty
- hold-ups
0 stemmers
Welke panty’s vind je mooier?
- zwart
- huidskleur
0 stemmers
En welke afwerking?
- mat
- glanzend
- satijnglans
0 stemmers
Haha ja ondanks dat ik er zelf ook geen was, vond ik die uitslag heel lastig te geloven
Nu heb ik zin in chocomel, maar heb de komende anderhalf uur alleen maar water tot mijn beschikking. Marteling dit.
Ik twijfel hoe de vrouwelijke variant van het RobGeus-kind er uitziet. Mijn broertjes waren wel van die jongetjes die @Ludo beschreef, dan is het dus best aannemelijk dat ik een RobGeus-meisje was.
Ik was in ieder geval wel hoogblond.
Ik scheld vaak met godverdomme als ik mijn teen stoot. Ben ook niet gelovig, dat helpt wel.