Bij mij gaat het ongeveer hetzelfde als bij @anon91490777 maar dat betekent niet dat ik elke dag maaltijden voor 4 personen kook ofzo. Ik heb gewoon altijd spullen in huis waarmee ik een maaltijd kan uitbreiden (of iets anders kan koken) en zorgen dat ik genoeg heb voor iedereen die eventueel langs komt.
Die van mij was ongeveer 500 dollar en dit is zowat het goedkoopste dat ze hebben (hier bedoel ik trouwens niks mee naar mijn man toe want wij zijn verloofd toen we allebei nog studeerde en weinig inkomen hadden, plus mijn ring is precies mijn smaak). Toen wij onze trouwringen kochten, kocht een andere klant een verlovingsring van 12.000 dollar.
Die prijzen zijn echt bizar inderdaad. Mijne kostte schijnbaar iets van €350,- en zelfs dat vond ik al superduur.
Je hebt van die typische verlovingsringen met een hele grote diamant. Maar verder is mijn verlovingsring een gewone ring waarmee ik ten huwelijk ben gevraagd haha. Diamanten zijn wel typisch bij een verlovingsring maar ligt ook heel erg aan je eigen smaak.
Ik had niet eens een verlovingsring, maar de trouwringen kostten iets van 480 euro voor beide ringen, dus ik heb maar 201-500 euro ingevuld.
Een verlovingsring is volgens mij iets van heel erg uit de vs komt. Mijn vader heeft mijn moeder nooit een ring gegeven toe hij haar ten huwelijk vroeg. Als de trouwring maar mooi is, die draag je als het goed is elke dag voor de rest van je leven. Ik hoef zelf ook echt geen verlovingsring om die reden.
Ik had laatst een client die had een “gezonde smoothie” gemaakt.
1 mango, 20 aardbeien, 200 ml sinaasappelsap, 2 bananen en een appel.
- Gezond!!!
- Eh, niet zo’n strak plan.
0 stemmers
Als jij pizza eet (geen diepvries maar gewoon een echte Italiaanse pizza), eet je die dan helemaal op?
- Nee joh aan een halve heb ik genoeg!
- Ja en daarna heb ik nog honger.
- Ik zit na een halve pizza vol maar vreet 'm wel helemaal op.
- Ik eet nooit pizza.
- Ik eet altijd meer dan één pizza.
0 stemmers
Om in 1x op te drinken of verdeeld over een paar dagen?
Mijn ring was niet zo duur en is ook vrij eenvoudig met een klein diamantje. Dat past ook het beste bij mij, mijn vriend weet gelukkig dat ik een verlovingsring zoals je die vaak in films ziet, toch nooit zou willen dragen
Ik zou het dan ook zonde vinden als hij er veel geld aan uit zou hebben gegeven.
Is wel gezond, maar om in 1 keer op te drinken lijkt me niet zo’n strak plan 
@hanson @Lentex haha ja ze dronk hem inderdaad in 1x op.
Het is ongeveer 600 kcal en daarmee 80 gram suiker.
Wel een beetje sneu want ze was zo trots! Haha. “In plaats van brood had ik een smoothie! Goed he!”
… Ehm… nou…
Ik ben wel benieuwd of degenen die getrouwd zijn/gaan trouwen een verlovingsring én een trouwring hebben.
- Ik heb een verlovingsring en een trouwring
- Ik heb mijn verlovingsring ook als trouwring gebruikt
- Ik ben niet ten huwelijk gevraagd met een ring en heb alleen een trouwring
- Ik ben zonder ring getrouwd
- Ik ben niet getrouwd maar wil graag stemmen
0 stemmers
Woww haha maar dan ben je toch ook teringlang aan het drinken, man man man. Ik doe 1 banaan, een biet en een hand aardbeien en dan heb ik al 2 glazen vol
Ja haha, dat was ook waardoor ze dacht dat het top was. Omdat het natuurlijk super vullend en veel is, en ze daarna de hele middag geen honger meer had. Niet zo gek ook, haha.
Ik wild echt net een berichtje gaan typen met dezelfde boodschap. Alles in perspectief natuurlijk.
Ik zit er zelf aan te denken om het diamantje uit mijn verlovingsring te laten verwerken in mijn trouwring (ik ben niet zo van de sieraden, dus 1 ring is wel genoeg voor mij
). Maar ik moet me er nog even in verdiepen of dat niet heel duur is haha
Ik neem echt alllltijd een halve pizza mee naar huis nadat ik bij een restaurant heb gegeten. Juist bij Italiaanse restaurants kan dat makkelijk omdat ze altijd pizzadozen hebben!
Ahhh lekker is dat he, of de volgende ochtend als ontbijt haha. Zo lekker.
Wil jij kinderen?
- Ja
- Misschien
- Nee
0 stemmers
Zo ja/misschien… Zou je het erg vinden als je vriend onvruchtbaar is?
- Ja
- Nee
0 stemmers