Stel hier je persoonlijke vraag

maar of je nou elke dag met een tosti witbrood met kaas luncht of een pizza calzone, dan snap ik wel dat je de tosti als (relatief) gezond(er) ziet en denk dat om die reden mensen dat aanvinken als gezond

2 likes

Dus gezond is voor jou de aanwezigheid van goeie dingen, ik denk dat het voor mij dan meer betekent de afwezigheid van slechte dingen (zoals @hanson hierboven zei).

Verder weet ik echt Niks over eten overigens en kijk alleen een beetje of er niet te veel kcal inzitten en dat is het

nee maar ik denk dat mensen dat automatisch wel gaan doen ook icm de andere gerechten in de poll

plus ik denk dat er weinig mensen zijn die bij een tosti denken OMG NEE EEN TOSTI. KOM ER AL VAN AAN ALS IK ER NAAR KIJK

9 likes

Ik denk bij een tosti vooral “oh een boterham met kaas, prima”

10 likes

Denk maar zo, waarschijnlijk is de moeder van je vriend degene die de wc schoonmaakt. (Weet het wel zeker) en die kijkt niet raar op van een maandvervandje.

5 likes

Daarvoor staat het prullenbakje toch? Als er geen prullenbakje is anders opruimen.

Gooi je dan niet vaak eten weg? Of worden restjes de dagen daarna nog opgegeten? Geen verwijt of iets hoor, ik ben gewoon benieuwd!

1 like

Ik wilde dat ik zo was

Bij mij gaat het ongeveer hetzelfde als bij @anon91490777 maar dat betekent niet dat ik elke dag maaltijden voor 4 personen kook ofzo. Ik heb gewoon altijd spullen in huis waarmee ik een maaltijd kan uitbreiden (of iets anders kan koken) en zorgen dat ik genoeg heb voor iedereen die eventueel langs komt.

3 likes

Die van mij was ongeveer 500 dollar en dit is zowat het goedkoopste dat ze hebben (hier bedoel ik trouwens niks mee naar mijn man toe want wij zijn verloofd toen we allebei nog studeerde en weinig inkomen hadden, plus mijn ring is precies mijn smaak). Toen wij onze trouwringen kochten, kocht een andere klant een verlovingsring van 12.000 dollar.

2 likes

Die prijzen zijn echt bizar inderdaad. Mijne kostte schijnbaar iets van €350,- en zelfs dat vond ik al superduur.

1 like

Je hebt van die typische verlovingsringen met een hele grote diamant. Maar verder is mijn verlovingsring een gewone ring waarmee ik ten huwelijk ben gevraagd haha. Diamanten zijn wel typisch bij een verlovingsring maar ligt ook heel erg aan je eigen smaak.

1 like

Ik had niet eens een verlovingsring, maar de trouwringen kostten iets van 480 euro voor beide ringen, dus ik heb maar 201-500 euro ingevuld.

Een verlovingsring is volgens mij iets van heel erg uit de vs komt. Mijn vader heeft mijn moeder nooit een ring gegeven toe hij haar ten huwelijk vroeg. Als de trouwring maar mooi is, die draag je als het goed is elke dag voor de rest van je leven. Ik hoef zelf ook echt geen verlovingsring om die reden.

5 likes

Ik had laatst een client die had een “gezonde smoothie” gemaakt.
1 mango, 20 aardbeien, 200 ml sinaasappelsap, 2 bananen en een appel.

• Gezond!!! :ok_hand:t2:
  • Eh, niet zo’n strak plan.

0 stemmers

Als jij pizza eet (geen diepvries maar gewoon een echte Italiaanse pizza), eet je die dan helemaal op?

• Nee joh aan een halve heb ik genoeg!
  • Ja en daarna heb ik nog honger.
  • Ik zit na een halve pizza vol maar vreet 'm wel helemaal op.
  • Ik eet nooit pizza.
  • Ik eet altijd meer dan één pizza.

0 stemmers

Om in 1x op te drinken of verdeeld over een paar dagen?

2 likes

Mijn ring was niet zo duur en is ook vrij eenvoudig met een klein diamantje. Dat past ook het beste bij mij, mijn vriend weet gelukkig dat ik een verlovingsring zoals je die vaak in films ziet, toch nooit zou willen dragen :stuck_out_tongue: Ik zou het dan ook zonde vinden als hij er veel geld aan uit zou hebben gegeven.

Is wel gezond, maar om in 1 keer op te drinken lijkt me niet zo’n strak plan :sweat_smile:

1 like