Stel hier je persoonlijke vraag

Bus!

Dan zijn het strepen van het groeien in de lengte! Dan kon je huid het niet bijhouden. Ook al heb je geen echte groeispurt gehad, op die leeftijd groei je gemiddeld toch wat sneller dan op andere leeftijden. Verticale strepen zijn meestal het groeien in de breedte.

3 likes

Ik vind ‘witte’ striae niet storend en zelfs best mooi maar de nog rode striemen vind ik bij mezelf wel storend en lelijk :frowning: maar die worden vanzelf ook wit

2 likes

Ik heb ook best veel van die witte strepen bij mijn knieën en heupen, maar ik vind het ook mooi! Noem het altijd mijn tijgerstrepen haha vind het ook gewoon vrouwelijk en mooi, en heb het ook gekregen tijdens mijn groeispurt

3 likes

Dat vind de richting wist ik niet, maar nu ik er over nadenk klinkt het logisch!

1 like

Stel, je solliciteert op een vacature waarbij je collega zou worden van een redelijk goede vriendin. Zij heeft je zelf op de vacature geattendeerd. Zij zit in de sollicitatiecommissie en heeft daarom de andere sollicitanten vóór jou gezien (en dus ook hoe zij waren in gesprek). Jouw gesprek is een aantal dagen later.

Vind jij dat je vriendin ‘moet’ vertellen aan je hoe de eerdere sollicitanten verlopen zijn?

• Ja, in geuren en kleuren. Ik ben toch haar vriendin?! Ik vind het niet meer dan normaal dat ik hoor hoe de anderen het deden+welke vragen er gesteld gaan worden.
  • Ja, maar ik vind het prima als mijn vriendin alleen de grote lijnen over de anderen+vragen wil vertellen
  • Ja, maar ik vind het prima als mijn vriendin alleen wil zeggen of de anderen concurrentie vormen of niet
  • Nee, want dat vind ik niet eerlijk naar de andere kandidaten/het bedrijf toe dus van haar verwacht ik geen toelichting

0 stemmers

Hij is niet anoniem :roll_eyes:

Ik heb een gat in mijn navel, waar ooit een piercing doorheen zat, maar nooit meer is dicht gegaan. :unamused:
Telt dat dan mee?

Nee, ik ben gelukkig bijna nooit ziek en als je bij ons een jaar niet ziek bent krijg je in januari 300 euro cadeau.
Als ik echt ziek zou zijn mag ik ook een dagje vrij opnemen, dat kost me een verlofdag en geen 300 euro!

2 likes

Dat had ik vroeger ook! Om ze wat sneller wit te laten worden gebruikte ik een crème die vrouwen tijdens/na de zwangerschap gebruiken, werkte echt goed

1 like

Heb ik ook, kan hem denk nog steeds doorprikken ook.

Ja ik vind het nu zo dom en ondoordacht. Toen ik 16 was, dacht ik dus serieus dat ik de rest van mijn leven naveltruitjes zou dragen om mijn extra lange blinkende vlinder navelpiercing te kunnen laten zien.

4 likes

Misschien ligt dit aan mij maar ik vind dit best onmenselijk een bonus krijgen als je een jaar niet ziek bent

12 likes

Is een beetje een manier om de verzuimdrempel te verhogen en om de verzuimcijfers ten positieve te beïnvloeden. Doordat mensen zo eerder een dag opnemen dan dat ze zich ziekmelden heb je weliswaar mooiere cijfers, maar verlies je het inzicht in het daadwerkelijke verzuim. Organisatiebreed maar ook op individueel niveau.

Ik heb dit al regelmatig aangegeven aan de directie aangezien je zo ook geen actie kunt ondernemen op het gebied van verzuim.
Het staat echter wel erg mooi en wordt dan ook regelmatig benoemd in de ondernemersclubjes/verenigingen waar de heren in zitten.

Neemt niet weg dat het voor mij meestal erg goed uit komt aangezien ik me in 2012 voor het laatst ergens heb ziekgemeld.

4 likes

Zeg jij nou tosti …

1 like

Rook je?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik heb er twee en ik kan eentje een beetje kriebelen en de ander moet er niets van hebben :frown: ze knuffelen wel altijd heel schattig met elkaar!

1 like

Oh wat jammer, ik dacht dat dat wel behoorlijk aanhankelijke beestjes waren.

ik heb tong, smiley en tepel maar 2/3 staan er niet bij haha. en oorbellen dan

Ligt eraan wie er nog meer in de auto zitten :grin:

11 likes