Ja hoor dat kan!
Het staat ook niet iedereen. Alleen wintertypes âmogenâ zwart dragen, de rest (lente, zomer en herfst) staat zwart niet.
Mijn vader werkte bij een bank en daar kreeg je 3000 als je een jaar niet ziek was. Mensen die in december dus met koorts komen werken voor de cash
Ik heb het niet verzonnen he? Het is echt zo. Heb je een kleurenanalyse laten doen? Weet je wat ik bedoel met wintertypes? Niet dat je van de winter houdt, of van de zomer maar het heeft te maken met een warme ondertoon in je huid of een koele en welke kleuren daar dan mooi bij staan en welke kleuren niet.
Heb zelf ook een analyse gehad en ben herfst, en dat is een warm type. Was erg leuk om te doen, je krijgt allemaal doeken om en dan zie je echt welke kleur mooi staat en welke niet.
Bij een zwarte doek vielen mijn donkere kringen meer op en mijn minder strakke kaaklijn. Bij een warme herfstkleur viel dat weg en spraken mijn ogen meer. Echt leuk!
Dus lentetypes, zomer en herfst zal zwart niet zo goed staan als een wintertype met een koele ondertoon. Maar er is geen politie die jou arresteert als je wel zwart wil dragen, dat moet je natuurlijk lekker zelf weten!
Wanneer ben je bevallen? Mijn dochter wordt 3 eind november en bij mij zijn de strepen op mijn buik al wit! Ik vind het ook niet lelijk, bij jou vast ook niet.
Ah, wat jammer dat je dat zo zegt, tuurlijk denk ik niet dat je achterlijk bent, sommige mensen kennen het fenomeen niet, die zeggen âja maar ik hou heel erg van de zomer, niet van de winter!â vandaar mijn vraag.
Verder geloof ik er zelf wel in door wat ik in de spiegel bij mezelf zie en heb ik ook altijd mijn kleurenwaaier in mijn tas zitten, vind het erg leuk!
Wow, 6 weken, gefeliciteerd nog! Komt helemaal goed
Haha ja ik vind het ook bijzonder, maar dat hoor ik heel vaak!
Ja echt slecht, maargoed ik zou t ook doen voor zoveel geld
Wat wil je liever
- Chips als avondeten
- Rozekoeken als ontbijt
0 stemmers
Ik zou dit echt niet weten? Heb net een test gedaan en daar kreeg ik ook geen duidelijkheid uit hahah. Daar kwam ik uit dat ik alles tegelijk was
Ik weet echt niet wat ik ben volgens de regels want krijg altijd een halve kleurtype-identiteitscrisis als ik het probeer uit te zoeken. Donkerblond/lichtbruin haar met een koele ondertoon in mân haar, blauwe ogen, heel lichte huid met gele (?) ondertoon in mân huid. Heb ook het gevoel dat geen enkele kleur me echt mooi staat hierdoor.
Iel volgens de test staan pastelkleuren me goed nou dat is echt het laatste waar ik voor ga haha marineblauw stond er ook bij daar ben ik het wel mee eens & zilveren juwelen ook (zomertype) (grappig want ik haat zomer) (ook al heeft het daar niets mee te maken )
Je zou ook herfst kunnen zijn. Ik denk dat het zelf erg lastig inschatten is en dat je het beste kunt zien bij een professionele analyse met doeken en dergelijke.
Ik gok zomer!
taalvraagje
is het buiten spelen of buitenspelen
- buiten spelen
- buitenspelen
0 stemmers
Oh nee. Nu komen de antwoorden steeds dichterbij. Ik dacht altijd buiten spelen, maar al mijn collegaâs (onderwijs) geven aan dat het buitenspelen aan elkaar vast is. En ik weet zeker dat het niet zo is.
Buitenspelen bestaat niet, niet in Van Dale en ook niet in de lijst van de Taalunie (Groene Boekje): http://woordenlijst.org/#/?q=buitenspelen
Screenshot van wat wél in Van Dale staat:
- Rozekoeken als avondeten
- Chips als ontbijt
0 stemmers
Held! Dank je wel. Er is nu meer gestemd op buitenspelen dus ik ben niet de enige die even twijfelde.