Stel hier je persoonlijke vraag

Waar fb reclames niet goed voor zijn:

• Het rechter antwoord
  • het linker antwoord
  • Haalt jouw meegenomen zak chips tevoorschijnt en geeft het aan haar. Iedereen houdt van chips.

0 stemmers

Zeg je altijd gedag tegen mensen in de wachtruimte bij de dokter/tandarts/oid

• ja altijd
  • nee nooit
  • soms

0 stemmers

ik moest tandenstoker gebruiken van mijn tandarts ipv flossen! werkt goed, doe t nu 2 maanden en geen bloedend tandvlees meer :grin:

1 like

Je gaat lunchen en gaat bij je collega’s aan tafel zitten. 2/3 van de mensen is al klaar met eten. Wat zeg je terwijl je je bord met kantine voer op tafel zet?

• Eet smakelijk! :slight_smile:
  • Hallo/hoi/hey (gewoon een groet dus)
  • anders, dan graag reageren

0 stemmers

Ongeveer 120 denk ik

8 likes

Hoelang was toch een chinees?

2 likes

Great minds

2 likes

Ik dacht dat dit topic voor de wat serieuze vragen was. :flushed:

3 likes

Hij was steeds rond de 31/33 dagen - Maar door een paar veranderingen in mijn voeding - 28. Ben benieuwd waar ik deze maand op uitkom.

Zo onregelmatig als de pest. De ene keer 45, de andere keer 30, en alles ertussenin.

Voor de mensen met een bad, hoe vaak ga je gemiddeld in bad? Ik besef me dat ik nu twee jaar een bad heb, en er misschien tien keer in gezeten heb. Kan overigens wel niet zonder, want het is tevens mijn wasmand (heb een aparte douche).

• Elke dag
  • Meerdere keren per week
  • Gemiddeld 1 keer per week
  • Gemiddeld 1 keer per 2 weken
  • Gemiddeld 1 keer per maand
  • Gemiddeld 1 keer per kwartaal
  • Gemiddeld 1 keer per half jaar
  • 1 keer per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Ik heb nu geen bad meer, maar ik heb hem ingevuld voor de tijd dat ik wel een bad had. Ik vind het idee van in bad gaan altijd veel leuker dan de praktijk. Het klinkt lekker ontspannend en relaxt, maar eens ik in bad lig, verveel ik me na 3 minuten.

En ik vind douchen ook heerlijk. Ik heb nu een regendouche :heart_eyes:.

4 likes

In ons huis zat ook al een bad, denk dat het bij mij in twee jaar ook maximaal tien keer is geweest. Ik vind het zooo zonde van de ruimte en had liever een grotere douche gehad.

1 like

Anoniem
Ben jij ooit vreemdgegaan?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ben jij ooit bedrogen?

• nee
  • ja

0 stemmers

Ik moet eerlijk zeggen dat ik m’n douche nooit uitdroog. Bij mijn ex deed ik dat wel, maar ik vond het zo’n karwei. Het was een bad met douchewanden, dus meestal ging ik zittend douchen, zodat ik die wanden niet moest drogen, haha.

4 likes

Dit dus! Of het is te warm, of te koud, of ik verveel me. Ik ga wel douchen!

Heb deze zomer het bad wel een aantal keer met koud/lauw water gevuld (half vol) en ben er met mijn bikini in gaan zitten. Dat was wel lekker verkoelend :smiley:

1 like

Ik maak de glazen wand wel droog maar de muur/voegen niet hoor, doet mijn vriend ook niet (en het schoonmaken van de douche is zijn taak dus dat zou dan zijn probleem zijn).

Maar god nee, dat bad… Dat staat altijd maar stof te vangen ook. Als ik hem niet gebruik moet ik hem alsnog schoonmaken, vind dat echt heel vervelend. Daarnaast wordt het uiteindelijk altijd wel een zooi want de rand wordt uiteraard gebruikt om kleren ā€˜even’ overheen te hangen. Ik ben er inmiddels aan gewend, maar zou hem alsnog graag eruit hebben.

2 likes

Als ik mocht kiezen had ik ook liever een grotere douche gehad denk ik. En het afdrogen van de douche vind ik ook een hels karwei (doe dit ook niet trouw)maar in bad gaan vind ik echt een klus haha.

1 like

Ik had heel vroeger wel eens van die witte levende wormpjes in m’n poep. Daar werd ik wel even bang van.

Ik verveel me wat ga ik doen:

• Boek lezen
  • Sims

0 stemmers