Hahaha!
Alleen ergens eten⦠Kun je dat? Ik maak nu even een verschil in de poll tussen fastfood (snackbar, McDonalds enz) en echt een restaurant waar je vaak wat langer zit dan een kwartier of half uurtje.
- Ja bij beide wel
- Alleen bij fastfood
- Alleen bij een restaurant
- Nee kan ik niet
0 stemmers
Lekker man, hondenvoer!
Mijn hond krijgt vermalen botten enzo hmmmm genieten!
HAHAHA ja sorry moest zo lachen om die optie
Ik moet wel in bad want ik heb geen douchegordijn wegens verbouwingen. Maar ik laat het bad nooit vollopen!
Wat draag je liever?
- Sneakers
- Hakken
0 stemmers
Ga alleen al op mijn bek als ik naar hakken kijk
Ik heb alleen met een reden gestemd maar het ligt er maar net aan bij welke werkgever. Ik heb nu een jaarcontract bij een bedrijf en daar zou ik me niet zo snel ziekmelden, maar bij het uitzendbureau waar ik random diensten draai zou ik dat wel doen. En ik heb het ook regelmatig gedaan.
Energiedrinkā¦
- Ik drink het teveel (vind ik)
- Ik drink het zelden
- Ik drink het af en toe
- Ik drink er sowieso 1 per dag
- Ik drink het nooit
0 stemmers
Hoeveel verschil in leeftijd zitten er tussen jou en je partner?
- Hij is 1 a 2 jaar ouder
- Hij is 3 a 4 jaar ouder
- Hij is > 4 jaar ouder
- Ik ben 1 a 2 jaar ouder
- Ik ben 3 a 4 jaar ouder
- Ik ben > 4 jaar ouder
- We zijn (bijna) even oud.
- Ik heb geen partner maar ben wel leuk en wil graag stemmen
.
0 stemmers
Zelf eten en de kat geen eten geven is sowieso geen optie, want ik moet eten in stilte en niet met een kat naast me die miauwt alsof hij al 3 weken geen eten heeft gehad
Ik verbaas mij erover dat sommige eerst zelf gaan eten, is toch amper werk om eerst je kat/hond eten te geven? Waarschijnlijk kan je niet eens rustig eten als hun ook honger hebben en geen eten krijgen.
Ik ook! Ik ben opgevoed met het idee van āeerst degenen die afhankelijk van je zijn, en dan pas zelf etenā. Plus, ik kan me niet voorstellen dat mijn eten afkoelt in die twee minuten honden voeren.
Tussen 10 en 11, maar die bestaat niet!
Mijn studieschuld is nog niet klaar met opbouwen maar ik zou eerst betalen wat er nu openstaat en daarna betalingen instellen collegegeld en huur. En daarna uit eten en een nieuwe laptop!
Als ik een miljoen win heb ik genoeg om meerdere dingen van dit rijtje te doen. Dus het allereerste zou echt zoiets zijn als een reis boeken, schandalig shoppen en die avond lekker uit eten om het te vieren. De rest kan best nog wel een dagje wachten
Een dag niet gevloekt is een dag niet geleefd
Aan welke kant van het tweepersoonsbed slaap jij, als je aan het voeteneind van het bed staat en naar het bed kijkt?
- Aan de linkerkant
- Aan de rechterkant
- In het midden of diagonaal
- Wisselend
- Ik heb geen tweepersoonsbed
0 stemmers
Wat is voor het bed? Aan het voeteneind veronderstel ik?
Dat is de beschrijving die ik zocht, haha. Ik heb het aangepast, dat bedoelde ik inderdaad.