Ik snap echt niet dat mensen als eerste een huis zouden kopen haha, weet je hoeveel werk dat is. Tenzij je er al één op het oog hebt natuurlijk, dan snap ik het. Ik zou eerst lekker shoppen/uit eten/whatever, duo kan ik morgen wel bellen
Haha goed punt, ik heb daar wel opgestemt omdat het vooral zo is dat het eerste waar m’n focus naar uit gaat een huis zou zijn.
De rest komt sowieso ook.
Honden bijten mij zo vaak “MAAR HIJ IS ECHT HEEL LIEF HOOR HAHA NEE HIJ SPEELT GEWOON, ONTSPAN NOU MAAR WANT NU KOMT IE OP JE AF OMDAT JIJ ZO DOET WANT ME HOND DOET NIKS HOOR”
Ik heb voor honderden euro’s hondsdolheidshots gehaald, want fack honden.
Ik ben een keer gebeten toen ik met een collectebus liep. Mensen waren thuis, ik wil het erf af fietsen, komt die hond op me af. Heeft me flink te pakken gehad in mijn kuit. “He, dat is raar, ja hij doet dat wel als we niet thuis zijn want het is een waakhond, maar hij heeft zoiets nog nooit gedaan als we er gewoon zijn”…
Dagelijks
Waarom twijfel je? De pijn? Het plaatsen is - als er geen complicaties zijn - echt binnen 5 minuten gedaan en is dus even 5 minuten doorbijten voor 5 jaar gemak. Ik heb inmiddels mijn tweede en vind het echt top!
Mn baan opzeggen zodat ik een nieuwe kan zoeken zonder dat ik nog een seconde langer bij mn huidige baan hoef te werken.
Precies dit. Alleen die fucker beet recht in mijn gezicht.
Ja ik zag ook enorm op tegen de pijn en kan niet anders zeggen dan dat het ook echt flink pijnlijk was, maar dat heeft me er niet van weerhouden om een tweede te laten plaatsen. Misschien kan je eens aan je gynaecoloog vragen of die kan checken of het plaatsen eenvoudig zal gaan of dat die al kan zien dat je bijvoorbeeld een gekantelde baarmoeder hebt of zo? En ik heb tot een uurtje na het plaatsen een beetje een onbestemd gevoel gehad (alsof ik een veel te strakke broek aan had) en daarna nooit meer last gehad. Ik voel hem niet met seks, mijn vriend ook niet. Ik ben ook nooit meer ongesteld geweest.
Misschien moeten we deze discussie trouwens even verplaatsen naar het Spiraaltjes-topic
Ik denk dat je bij ongesteld zijn nog een optie vergeet. Wat ik vaak hoor (en zelf ook had) eerste jaar (of 2) niet ongesteld daarna weer wel.
One of the provinces?
kun jij poepen en plassen tegelijk
waarom is het niet poeppen . ik poep hij poept wij poepen. waarom niet poeppen. het is toch niet ik poe
- ja
- nee
- ik kan andere mooie kunstjes op de wc
0 stemmers
Dan zou ik zeker voor de koperspiraal gaan! Geen hormonen, supergoedkoop en kan 10 jaar blijven zitten. Geen moment spijt!
Welke soort melk drink je het liefst?
- Geen één
- Magere melk
- Halfvolle melk
- Volle melk
- Sojamelk
- Iets anders wat je bent vergeten in de poll
0 stemmers
Amandelmelk! (ongezoet)
Chocomelk
Oh ja dit soort dingen tel ik dus niet mee haha. Dan is de lijst zolang. Heb het echt even over gewoon melk.
Nee inderdaad als je al wat op het oog hebt niet. Maar dacht meer aan bezichtigingen, taxatie, notaris etc. Doe je niet ff in een uurtje, zo bedoelde ik het meer😜 dus dan zou het niet het eerste zijn wat ik koop. Lekker boeiend ook verder haha
Havermelk! het liefst van Oatly en in de koffie de Barista versie