Kunnen vrouwen en mannen bevriend zijn?
- Ja
- Nee
- Ik ben (gender)neutraal
0 stemmers
Kunnen vrouwen en mannen bevriend zijn?
0 stemmers
Heb jij een piercing verwijderd en het gaatje laten dichtgroeien?
0 stemmers
Ja, het bleef ontsteken dus na een poos was ik het zat en heb ik hem eruit gehaald. Jammer want ik vond hem wel leuk, maar geen spijt aangezien een ontstoken oor ook niks was.
Ja, navelpiercing. Heb hem laten zetten op mân 14e. Op mân 21e ofzo eruit gehaald, nooit spijt van gehad. Vond hem meer bij mân âkinderâ buik passen dan bij een volwassene buik. Het gaatje is overigens nooit dicht gegroeid dus kan hem zo weer in doen. Maar nee toch maar niet
Haha ik vind het schattig dat mensen nu telkens een optie âik weet hier niks van maar wil wel graag stemmenâ maken
Haha ik vind bij je laatste vraag de uitslag echt apart maar denk dat ik de vraag verkeerd begrijp
Ik nam het letterlijk, dus wat ik letterlijk als EERSTE zou doen, nouja ik wil met dat miljoen zeker een huis kopen maar dat heb ik nog niet op het oog, moet eerst bezichtigen etc. toch? Zelfde als de auto. Dus als EERSTE zou ik lekker gaan winkelen die dag en daarna zou ik meerdere dingen van de gegeven opties kiezen.
Maar denk dat iedereen gewoon heeft gekozen voor âwat is voor jou de beste bestemming voor dit geld?â
Geitenmelk!
Als jij moet poepen vlak voordat je gaat douchen, veeg je je kont dan nog af?
0 stemmers
Rook je wel eens wiet?
0 stemmers
Haal je het dan zelf?
0 stemmers
Knijp je wel eens een puistje uit?
0 stemmers
Vind je dit ook fijn?
0 stemmers
Kijk je ook van die popping videoâs?
0 stemmers
Beschouw je jezelf als poppaholic?
0 stemmers
Vind je dit een smerige vraag?
0 stemmers
Ik heb in mn hele leven nog nooit een puistje uitgeknepen en dat vinden mensen altijd heel raar
Ohh je weet niet wat je mist hahah
Ben je nog wakker op dit moment? (5.15)
0 stemmers
Ik was wakker, maar wel in een andere tijdzone (scheelt maar 1 uurtje, was hier 6.15) en omdat de taxi naar het vliegveld me zo komt halen.
Zou je hier niet of minder zitten als je meer vrienden zou hebben?
0 stemmers
Heb je vannacht lekker/goed geslapen?
0 stemmers
Bedoelde het totaal niet zo. Was gewoon een gedachte die bij mezelf op kwam. Ik heb weinig vriendinnen en vroeg me dan af of ik hier meer of minder zou zitten als ik een grotere vriendengroep zou hebben.
Ik had 'm hetzelfde geĂŻnterpreteerd als jij, maar als ik nu een miljoen zou winnen zou ik eerst heel goed nadenken over wat ik met het geld wil doen, dus daarom eerst duo aflossen (kan makkelijk via de site), dan een huis kopen, dan bedenken hoeveel ik wil sparen, dan een mooie reis boeken en pas op het laatst shoppen
Anoniem
Als ik een lievelingsstandje moet kiezen (ik doe ff de basic en niet allerlei kamasutra achtige toestanden ) kies ik:
0 stemmers
Stofzuig jij de badkamer?
0 stemmers