Stel hier je persoonlijke vraag

Hoezo zou je de badkamer niet stofzuigen?

4 likes

Ik had het er met iemand over en diegene vond dat raar dat ik dat deed :stuck_out_tongue:

1 like

Wat is in godsnaam schildpadje? :joy::turtle:

1 like

Plat doggy

Huh hoezo vond diegene dat raar dan haha?

Hoe moet je anders de vloer schoon krijgen dan? Met zo’n Swiffer ding? Er liggen vaak veel haren en stof in de badkamer.

1 like

Ja dat. Je ‘moet’ toch altijd stofzuigen voordat je dweilt ook? Anders totaal onlogisch en verspreid je zooi alleen, zo heb ik het geleerd van oma/mam

12 likes

Mijn mini badkamer wordt altijd helemaal zeiknat als ik douche, dus haal er alleen af en toe een dweil doorheen

3 likes

Dat heb ik ook gehad, in de badkamer die ik destijds had paste je niet eens met zijn tweeën, zo klein was dat hokje. Als ik ging douchen was alles nat.
Bovendien werd stof dat er lag nat, en kon ik het minder goed stofzuigen, het plakte dan makkelijker aan de vloer zeg maar.
Omdat het vloeroppervlak daar zo klein was reinigde ik de vloer altijd alleen nat. Dat was zo gebeurd, dat was dan weer een voordeel.

Nu woon ik groter en heb ik een badkamer waar ook een groot gedeelte nooit nat wordt van gespetter of zo, en dat stofzuig ik uiteraard wel en daarna dweil ik het.

Mijn badkamer is echt piepklein, geen wasbak ofzo, letterlijk alleen een douche dus die dweilen we alleen

Ben je vrijgezel

• Ja
  • Nee
  • Binnenkort wel weer
  • Binnenkort niet meer

0 stemmers

Hahaha ik vind je opties grappig

Hoezo? xD

Ja ik snap het zelf ook niet, daarom moet de klap voor mij ook nog komen denk ik. Het was echt vrijwel perfect. Nooit ruzie gehad ook ofzo. Pffffff. :cry:

Oh sorry. :heart: Nu voel ik mij dom haha. Mijn hoofd is ook chaos.

hejo ja t loopt niet zo lekker nee. lopen steeds vast op hetzelfde punt. we gaan morgen ‘praten’ maar eigenlijk ontloop ik hem liever ff maarja
ondanks het gezeik was ik vandaag toch met hem meegegaan naar een festival maar na 2 uur voelde ik me zo kut en moest de hele tijd janken (16 jarige mijt op een festival waddap) dus toen heeft ie me naar het station gebracht

1 like

Aah wat naar. Knuffel! :heart:

DIT ja, dit heb ik hem vandaag wel uit kunnen leggen. voel me zo rot daardoor, en ook gewoon doordat ik het wel leuk WIL hebben op dat feestje, maar mijn hoofd gewoon even niet meewerkt en ik niet lekker leuk en gezellig kan doen.

1 like

knuffel terug, hoe gaat het met jou?

Wel oké. Ik probeer aan andere dingen te denken, de klap komt nog wel. Ben ook wel heel erg moe maar krijg nog visite en daar heb ik ook wel zin in. Morgen ga ik wrs wel een lekker potje janken en mijzelf de zieligste persoon op deze wereld vinden.