Maar 15% Fritessaus lovers, ben echt verbaasd Dat is echt mijn To Go saus.
In het buitenland baal ik dan ook altijd
Maar 15% Fritessaus lovers, ben echt verbaasd Dat is echt mijn To Go saus.
In het buitenland baal ik dan ook altijd
Oh echt . Dat zou bij ons nooit gebeuren. Maar goed dat we niet overal weten wat er achter de schermen gebeur
wow ik sta echt versteld van zoveel nee stemmers
maar kunnen natuurlijk ook veel mensen zijn die altijd relatie hebben gehad
Ik heb op ja gestemd maarrr ik twijfel een beetje. Ik heb penetratie nog nooit eenmalig gedaan maar de rest wel
Ja, ik denk dat dat ook van je omgeving afhangt. In mijn vriendengroep heeft bijna iedereen al jaren een relatie en hebben we het nog nooit over one night stands gehad of scharrelen. We gaan ook niet echt geregeld uit (en tegenwoordig nog minder dan vroeger).
Ik heb nee gestemd. Ik heb wel met 1 iemand maar 1 keer seks gehad, maar we waren en zijn nog steeds vrienden, dus dat voelt meer als een eenmalige friends with benefits dan een one night stand.
@Santeria Ik stemde op de gele top maar nu ik de foto’s heb gezien vind ik toch de jumpsuit leuker! Staat je heel mooi.
Ik zou willen dat het bij een bepaald persoon bij één keer was gebleven. Bar slecht, en dan nog een tweede kans geven ook
Hahahaha
Hoevaak check jij het saldo op je rekening?
0 stemmers
ik denk voor 90% een andere kat. maar hoop voor jullie dat het jullie kat is.
zet een webcam neer!
doe jij iedere dag een dutje?
0 stemmers
Gemiddeld 1 keer per dag, soms vaker
of zet het kattenluikje zo, dat ze naar binnen kunnen maar niet meer naar buiten
hahaha met een halsbandje <3
nee hm ja, maar die kans acht ik wel heeeeul klein hoor. ja ratten kunnen dat wel, bij ons kwamen er weleens andere beesten. maar als je af en toe een halsbandje hoort rinkelen denk ik dat die kans zeer klein is!
ik vind het echt spannend . laat ons wat weten! ik hoop zó dat het jullie eigen kat is
Ik mis: ik wil wel, maar kan niet. Het lijkt me heerlijk.
Kun je na morgenochtend anders nog proberen? Als zij het niet laten doorgaan… je weet nooit!
Dacht altijd dat het best populair was.
Ff tussendoor. Dit is echt mijn favo topic <3