Drink jij je fris/water het liefst uit:
- Een glas
- Een mok
- Een kunststof beker
- Een flesje
- Een blikje
- Een rietje
- Anders, nl:
0 stemmers
Drink jij je fris/water het liefst uit:
0 stemmers
Heb jij een museumkaart?
0 stemmers
Zo ja, hoe vaak maak je er gebruik van?
0 stemmers
Oh nog 1! Haal jij de kosten van de museumkaart eruit per jaar?
0 stemmers
Ik hoop heel erg dat het jullie kat is, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dan opeens zo bang voor jullie is geworden. Ik zou idd een webcam neerzetten en dan kijkt je vriend het maar terug hoor
Ik doe
Opstaan, badjas en sloffen aan en plassen
Gezicht wassen haar doen, yoghurt maken en eten, brood smeren
Aankleden en tas pakken, flesje vullen, brood en koek in tas en gaan
Kost me 20 minuten denk ik
Ik vind water uit een mok echt de hemel maar denk dat dat een beetje pavlov is, doe ik nml alleen als ik hele erge dorst heb en dan is water natuurlijk sowieso lekkerder
Wie weet kan het alsnog! Ik heb ooit ook zoiets gehad en dat beestje was wel meegenomen. Maar een paar dagen later ook weer teruggebracht. Dat laatste kwam voor mij te laat want ik had inmiddels een ander asiel bezocht waar ik ‘een match’ vond. Ik weet niet zeker of je via asiels kijkt maar zo ja, dan staan ze vaak niet allemaal op de website en kan langsgaan wel nut hebben.
Ik pulk graag korstjes eraf.
0 stemmers
Anonieme poll
Ik heb/had een relatie en heb wel eens pikante berichten heen en weer gestuurd met een ander
0 stemmers
Groet jij dieren als je ze tegenkomt op straat?
0 stemmers
Heel erg skeer maar ik heb een aantal Vapiano icetea flessen waar ik mijn thee en water uit drink. Drinkt gewoon zo fijn
Ben vandaag toevallig naar de Kunsthal en Boijmans gegaan. En wil in het nieuwe jaar een museumkaart aanschaffen, omdat je met 3 bezoekjes al het geld eruit hebt en Nederland heeft zoveel leuke musea! Maaarrr ik ken niet genoeg mensen die deze interesse met mij delen. Dus zijn er misschien meiden van hier die er iets voor voelen om samen musea te bezoeken?
@caramelletje
Ja dat is toch prima!
Ik merkte dat ik bv cola veel lekkerder vind als het in een blikje zit. Vroeg me even af hoe dat bij jullie zat haha. Maar iedereen heeft echt eigen voorkeuren wat dat betreft.
Ja dat heb ik ook met cola! Water liefst gewoon uit iets van glas maar frisdrank is zoveel lekkerder uit een blikje.
Ik krijg nooit de kans om dieren te groeten want m’n hond jaagt alles en iedereen weg met zn ADHD-puppy-enthousiasme.
Vroeger kon ik alle katten van de straat knuffelen (ok was niet slim aangezien ik allergisch ben voor katten, maar was wel leuk)
Cola uit een glazen flesje is sowiesooooo het aller lekkerste alsof het zo hoort!
Ja dit. Hou niet eens van cola maar uit een glazen flessie wel. Mmmm.
Voor de mensen die blowen met jointjes. Gebruik je gebleekte of ongebleekte vloei?
0 stemmers
Haha, die van mij komt altijd met een rotvaart op me afgerend als ik hem in het wild tegen kom. De andere rent ook altijd weg alsof ie me nog nooit gezien heeft.
Slik je vitamine supplementen?
0 stemmers