Zwangerschapsvitaminen zoals foliumzuur, verder niet. Het heeft niet zoveel zin toch?
Maar wel alleen vitamine B-complex omdat ik vegetariƫr ben, maar verder vind ik inderdaad vrij veel onzin. Als je groentes en fruit eet kom je echt wel makkelijk aan je vitamines. Plus veel supplementen zijn zo overgedoseerd dat je een hoop gewoon weer uitpiest.
Rond welke leeftijd wil jij kinderen?
- 20-22
- 23-25
- 26-28
- 29-31
- 31-33
- 33+
- nooit
0 stemmers
Ik voel me sinds ik geen vlees mee eet (paar maanden) zo extreem vermoeid dat mensen mij multi-vitamine supplementen aanraden. Wellicht de moeite waard om te proberen al is er misschien niet direct een causaal verband
Hmm de enige vitamine die je mist is B12 en je voorraad daarvan is meestal 1-2 jaar! Dus als je pas een paar maanden geen vlees meer eet is de kans wel klein dat je daar een gebrek aan hebt! Kan wel zijn dat je niet genoeg eiwitten eet uit andere bronnen?
ik hou echt van dit soort polls.
Ja pcies vond het ook al vrij snel! Thanks zal er eens naar kijken!
Oh en als je nog zuivel gebruikt dan haal je daar trouwens ook wel wat B12 uit!
Ik heb als diƫtist nog nooooit een multivitamine / suppletie aangeraden. Er zijn maar zo weinig mensen die echt een gebrek hebben.
En sowieso zit er vaak al zoveel in dat je daarboven op niets meer zou hoeven eten, dat vind ik ook zorgelijk.
Overigens is een teveel aan bijv ijzer, seleen en chloor gewoon schadelijk, dus daar nooit zonder dokter aan beginnen.
Dietistmodus UIT
Tanden poetsen
- Met een elektrische tandenborstel
- Met een old school tandenborstel
0 stemmers
dank voor de info, toch iets om mee te nemen in de overweging.
Beide
In de ochtend ouderwetsch in de avond elektrisch
Luxe!
Ik mis de optie anders: allesbehalve honden
Nu klink ik echt als een zure bitch
Altijd bij mn ouders gewoond ook tijdens studeren dus minder uitgegaan dan de ja stemmers. En hoe awkward is het om iemand mee naar huis te nemen in je ouders huis
Hmmm Weet niet wat wijsheid is. Ga verhuizen en heb van mn ouders laatst een bedrag gekregen om een nieuw (leren) jasje te kopen voor mn verjaardag.
- Het hele bedrag opmaken aan een leren jasje van duur merk
- Een leren jasje kopen van veel minder duur merk (Mango oid) en geld overhouden voor inrichting
0 stemmers
Weten zij welk jasje?
Haha nee ze hebben mij gewoon geld gegeven zodat ik zelf kan uitkiezen. Ze zouden zelf sowieso het goedkope jasje adviseren
Welke harddrugs gebruik je nu nog wel eens? Niet anoniem.
- amfetamine/speed
- XTC
- pure MDMA
- heroĆÆne
- cocaĆÆne
- paddoās/truffels
- LSD
- GHB
- methadon
- ketamine
- 2C-B
0 stemmers
(Hopelijk vergeet ik geen 1⦠en anders pech gehad. Meeste staat er wel. En vrij onbekende drugs begin ik niet aan met lijstjes.)
Dan zou ik sowieso voor het goedkopere jasje gaan!