Stel hier je persoonlijke vraag

Wel gedaan, maar nu niet meer.

2c-b is volgens mij ook nog een best populaire drug!

Ik heb daarnaast ook nog 2c-i gebruikt, vetste psychedelicum ever vind ik zelf

Edit: miss reguliere medicijnen nog toevoegen zoals Ritalin of slaapmiddelen?

1 like

Ohja dat is wel een goeie. Zet er nog snel bij.

1 like

Ik kwam alleen methadon tegen in een drugslijstje. Ik begin even niet aan de Ritalin enz. Ik vind dit lijstje wel prima. :slight_smile: Ergens moet een grens zijn hahaha.

Groot gelijk, anders blijf je bezig :sweat_smile:

1 like

Ja want er is uiteindelijk zoveel drugs en medicatie haha.

2x een aantal jaar geleden xtc gebruikt. Telt dat mee?

Nee. Ik vraag om welke drugs je nog gebruikt. :slight_smile: Ik heb er anders ook wel meer. Heb de vraag een beetje aangepast!

1 like

HAha de poll over dieren groeten :heart:

Toevallig fietste ik net langs een aantal koeien. Zij lagen heel lief op het gras. Ik woon zelf in de stad dus heel vaak zie ik dat niet. Het is al donker en ik ben toen even afgestapt, goed om me heenkijkend, en heb toen iets van “jullie zijn lief en mooi en laat je niets anders wijs maken, slaap lekker” gezegd en ben toen opgestapt en verder gefietst.

Bij mij gaat het “groeten” vaak dus best ver. Dieren verdienen het fijnste wat er is

60 likes

Is het alweer tijd voor een winterdekbed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh ook niet goed gelezen. Gebruik nu niks meer hehe.

1 like

Hahaha ik lag vanochtend in bed te bedenken dat ik ook deze poll wilde maken!
Ga vandaag mn bed wassen dus zou vandaag kunnen doen, maar ‘t is pas Augustus :face_with_monocle: wat nou als er komende weken nog wat lekkere dagen komen?

1 like

Ja ik zit met hetzelfde probleem maar ik vind mijn dunne zomer dekbedje denk ik net iets te dun worden en ik hou wel van verzuipen in dekens. Hmm ik ga het denk ik toch doen. Ik slaap ook onder een open raam.

2 likes

Winter dekbed kan altijd :heart:️ helaas denkt mijn vriend daar anders over. Hij dreigt nu met: oké, jij je winterdekbed. Dan mag ik de kerstboom opzetten
Que??

14 likes

Had je geen cameraatje ofzo neer gezet?

Ahh balen! Maar ik denk wel dat een kat in staat zou zijn om het kapot te maken!

Ik poets mijn tanden terwijl ik op deze poll stem, wordt echt tijd om af te kicken :sweat_smile:

1 like

Klopt helemaal! :grin: ga maandag toevallig naar de dokter, bedankt voor het meedenken!

1 like

wat een mooi bericht :heart:

1 like

Onze kat heeft ook wel eens het luikje gesloopt als hij er per se uit wilde, maar de andere kat niet mocht wegens medicijnen.

1 like

Je heet nixon en je hebt geen camera??

:joy:

Flauw, grapje. Geen idee wat t is verder, sorry

7 likes