Stel hier je persoonlijke vraag

Dat doet me aan Bonnie en Nick denken die nog altijd het uitstervende ‘lauw’ gebruiken

1 like

Iets van een marter ofzo? Zijn best agressieve dieren geloof ik, ze maakten bij mijn ouders in de straat vaak auto’s kapot doordat ze in de auto kropen en kabels kapot beten/trokken.

1 like

Ik vroeg laatst nog aan een vriend of ie mee wilde shoppen maar had eigenlijk gelijk al een beetje spijt. Hij wil altijd naar echt elke sneakershop/schoenenzaak, naar elke gameshop, en speelgoedwinkels. Bij sneakershop nummer 20 word ik echt gek, uiteraard wordt er bij elke winkel dan ook weer gevraagd om van alles te passen. :frowning:

1 like

Douchegel. Ik weet dat er tig douchegels zijn maar welk merk kies je uit dit lijstje?

• Dove
  • Rituals
  • Nivea
  • Delia (DM drogist)
  • Therme
  • Lush

0 stemmers

• Dove
  • Nivea

0 stemmers

Als je piccolinis eet als lunch, hoeveel eet je er dan?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

Welke smaak kies je?

• Hawaii
  • Salami
  • Tomaat-mozzarella
  • Drie kazen

0 stemmers

Doe jij je ogen dicht als je haar gewassen wordt bij de kapper? Ik wil wel altijd, en soms word ik gedwongen door een spot die dan recht in mijn ogen schijnt, maar meestal doe ik het niet :woman_shrugging:

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik ga nooit naar de kapper/laat mijn haren niet in een wasbak wassen

0 stemmers

Deodorant

• Spuitbus
  • Roller

0 stemmers

Deze poll is anoniem (haha)

• Ik vind het jammer als polls anoniem zijn
  • Ik vind het fijn als polls anoniem zijn

0 stemmers

Licht heel erg aan de soort poll eigenlijk :stuck_out_tongue:

7 likes

Ja dat is ook zo, maar die optie wilde ik er niet bij zetten want dan stemt denk ik iedereen daar op.:stuck_out_tongue: Ik vind het zelf wel jammer als bij vragen over eten ofzo het anoniem is. Vind het wel leuk om te zien wie waarvoor kiest dan enzo.

1 like

Noooo wat een hel! Ik heb het als mijn vriend mee gaat, dat ie de hele tijd achter mij aan gaat lopen als een mak schaap, dan denk ik ga even je eigen weg ofzo

6 likes

Ja dan vind ik het ook echt onnodig vaak!

1 like

Met hoeveel mensen app jij gemiddeld op een dag? Groepschats niet meegerekend

• Geen, ik maak geen gebruik van whatsapp
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Meer dan 15

0 stemmers

Ik lees het liefst een boek…

• In bed
  • In bad
  • Op de bank (bijv. onder een dekentje)
  • Achter mijn breau
  • Op het toilet
  • In de trein
  • In een cafeetje
  • Op het strand / naast het zwembad
  • ik heb een speciale ‘reading nook’
  • Ik lees geen boeken

0 stemmers

Was altijd trouw aan Dove maar laatst 1x nivea geprobeerd en daar werd mn huid zo lekker zacht van. Dus nu wint Nivea. Mn kast ligt trouwens vol met Balea want veel goedkoper dus echt veel zegt t ook weer niet haha.

Mn moeder heeft me vroeger ooit geleerd dat je in de kerk met je rechterhand een kruis slaat en een hostie aanneemt omdat je met je linkerhand je billen afveegt.
Geen idee waarom ze me dat leerde want ik ben niet gedoopt dus ik sloeg nooit een kruis en mocht niet eens een hostie halen.

4 likes

Haha wat grappig, ik weet niet eens wat een kruis slaat betekent?:scream_cat: ik ben links en mij is geleerd om mijn linkerhand onder mijn rechterhand op te houden zodat ik met links de hosti kon pakken. Dus de enkele keer dat ik een hosti pak doe ik dat zo. Achteraf gezien best vreemd want ja ik schud mensen ook wel gewoon de hand met rechts. Oja ik weet wel wat je bedoelt met een kruis slaat, dat doe ik ook met links. Nooit bij stilgestaan.

ik vroeg me dit al een tijdje af! soms voel ik me zo vriendloos want app ik met 4 mensen. Slaat nergens op maar dit is wel leuk om te weten!

Lastig wat actief is! Heb nu gedaan waar deze week wat in gezegd is…?