Stel hier je persoonlijke vraag

Misschien kan je deze week er gaan eten en kijken hoe het klikt met dat kind en die vrouw. Kan je ook meteen die kamer zien waar je zou moeten slapen en hoeveel je betaald krijgt. Als ze zich dan nog steeds irritant gedraagd en je geen klik voelt zou ik gewoon nee zeggen. Misschien iets van dat je geen klik voelt met dat kind ofzo dan.

2 likes

Ben bang dat ik dan echt geen nee meer kan zeggen. Ik ken mijzelf.

Als de communicatie nu al zo slecht verloopt, dan gaat het volgens mij niet snel kunnen werken. Jij vindt het moeilijk om mensen teleur te stellen en zij merkt ofwel niet dat jij het niet wilt, ofwel denkt ze jou alsnog te kunnen overtuigen. Als je toezegt dan denk ik dat dit patroon zich zou blijven herhalen in jouw nadeel, bv dat ze ineens vraagt of je toch niet vroeger kan komen of later kan blijven of dat ze last minute ervan uitgaat dat jij kunt oppassen terwijl je gewoon thuis wilde blijven.

17 likes

Dan moet je het gewoon niet doen. Het klinkt alsof je het helemaal niet wilt.

1 like

Maar wat dan? Dan zit je daar op te passen op een kind waar je niet eens op kan passen? Dat is toch ook hartstikke onveilig. Ik zou zelf echt nooit op een baby passen bijv. want ik vertrouw mezelf daar echt niet mee, haha

2 likes

Mijn ex zegt ook dat ik het niet moet doen. Ik moet alleen nog moed verzamelen. Waarom maakt mij dit zo verdrietig, ik wil dat niet. Ik wil gewoon normaal met dit soort dingen om kunnen gaan. Mss vind ik wel een keer een adresje waar ik wel gewoon 's avonds kan oppassen op een wat verstandiger kind. Want dat wil ik echt wel (tegen betaling).

Heb afspraak met mijn vader ook afgezegd, zij is daar ook ben ik bang. Ik heb gezegd dat ik hem morgenavond wel even bel, dan kan ik het uitleggen en als hij doordramt kan ik de telefoon wegklikken.

3 likes

Ik vind het erg om mensen teleur te stellen, daar ga ik aan werken bij de psycholoog. Ik vind dat echt héél erg, dat gaat ver in mijn hoofd.

Jullie zijn lief. :heart:

1 like

Ik ga morgen mijn vader bellen en het hem (wrs huilend) uitleggen. Als hij het niet begrijpt dan hoef ik hem sowieso tot kerst niet weer te zien.

@Fenayi Ik zou zelf denk ik daar gewoon gaan eten en kijken of het klikt en of het idd ligt aan je faalangst of echt aan het oppassen zelf. Je kan ook een briefje meenemen waarin je zegt dat je het liever toch niet doet en dan laat je dat briefje achter na het eten. Dan heb je het geprobeerd en dan hoef je je later ook niet af te vragen of het nou wel of geen goede keuze was om het af te wijzen. Vind je het bij het eten toch wel leuk dan hou je dat briefje gewoon in je zak.

Stelling: “Ik vergeet wel eens op whatsapp berichten te reageren”

• Nooit, ik reageer meteen.
  • Ja, soms maar dan reageer ik meestal een (aantal) dag(en) later alsnog.
  • Ja, soms en vaak vergeet ik dan helemaal te reageren.

0 stemmers

Praat je met een zachte g?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik dacht bij die laatste dat het ging over stemmen op deze polls :see_no_evil:

Ik vergeet het nooit, maar reageer wel eens later als ik geen zin heb of zo.
Maar reageer wel altijd, negeren vind ik aso.

Ik probeer mijn vriend nederlands met een zachte g te leren maar hij kan het geluid niet maken en nu klinkt het altijd alsof hij stikt ;-;

3 likes

Mijn nieuwe tactiek is iedereen liken maar mijn tactiek wisselt elke week. Ik spreek bijna nooit af met tindermatches of geef mn nummer ofzo daarentegen.

2 likes

Ik ben West-Vlaming, ik praat niet met g’s. Alle g’s worden als h’s uitgesproken.

10 likes

Val je niet echt op uiterlijk of wat is het idee achter de tactiek haha? Geen omg echt benieuwd!

Ik vind het leuk om met veel mensen te kletsen gewoon en zit ook niet echt op tinder met een doel, maar meer als tijdsverdrijf/vermaak

1 like

Ah oke dan begrijp ik het inderdaad!

1 like