Ja zelfde vraag, ik heb 3 actieve groepschats al jaren. Maar ook vaak van die irritante tijdelijke. Ik gooi me daar ook altijd zsm uit. op het moment zou dat 7 zijn maar ik vul denk ik maar 3 in.
Stel, je bent uiterst gelukkig in je relatie met je vriend en op een dag biecht hij aan je op dat hij eenmalig vreemd is gegaan met iemand die je niet kent. Hij was niet dronken of andere verzachtende omstandigheden. Hij wil met jou verder en heeft spijt. Wat doe je?
- Ik ga bij hem weg
- Ik zal (uiteindelijk) bij hem blijven
0 stemmers
Stel, hij biecht het niet aan je op maar je komt er zelf achter (verdere omstandigheden gelijk)
- Ik ga bij hem weg
0 stemmers
Stel, het was niet eenmalig maar hij heeft een korte affaire gehad van een paar weken. Biecht het zelf aan je op, heeft spijt en wil met je verder.
- Ik ga bij hem weg
0 stemmers
En als hij de affaire niet aan je opbiecht, maar je komt er zelf achter?
- Ik ga bij hem weg
0 stemmers
Ik kan me vaag herinneren dat dat links/rechts verschillend kan zijn bij protestanten/katholieken/andere stromingen, maar heel precies weet ik t verder niet omdat ik dat allemaal zelf nooit gedaan heb. Wel interessant eigenlijk
Soms 0 maar ik gebruik wel Whatsapp. Lekker eenzaam
Ik weetniet of deze optie mogelijk is bij Android telefoons dus excuus alvast. Ik maak zelf vaak gebruik op whatsapp van de optie om gesprekken te archiveren, omdat ik dan ff geen zin heb om die deels of verplichte gesprekken terug te zien in m’n app lijst. Dit is wel een beetje een uit de hand gelopen gewoonte geworden geloof ik. Maak jij ook gebruik van de optie gesprekken archiveren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
haha bij de vraag “in hoeveel actieve groepsapps zit jij in?” moest ik bij al mijn gearchiveerde chats kijken, kon er geen een terugvinden anders.
Wat is het voordeel van chats archiveren dan?
Ik heb er dus 12, maar dat komt ook doordat ik aan het hoofd sta van een grote vrijwilligersorganisatie en dus in alle kernteams zit ook. Dat zijn zo al 6 app-groepen. Verder nog twee familiegroepen, een sportgroepje en drie groepen met verschillende vriendengroepen waar ik in zit.
Voor mijn introverte persoonlijkheid veel te veel eigenlijk haha.
Als je je whatsapp opent kom je bij “chats”, dan zie je dus de gesprekken met de personen die je hebt gevoerd. In gearchiveerd gaat dit naar het archief. Je ziet ze niet maar ze zijn er wel. Als diegene of jij weer gaat praten gaat dit automatisch uit het archief en komt het weer in de huidige chat lijst. Ik vind het zelf handig omdat ik gewoon dan niet geconfronteerd word met bepaalde groepschats/mensen als ik mijn whatsapp open.
Ik mute alles standaard haha. Die vrijwilligersgroepen zijn gelukkig niet altijd even druk. Vooral als er dingen op het programma staan. En mijn familie houdt zich ook nog best koest. Af en toe een fotootje of overleg voor een verjaardag.
Als je inlogt op je museumkaartaccount kan je naar museumkaartMatch gaan. Hier kan je een oproepje plaatsen of oproepjes bekijken van andere museumkaarthouders die ook op zoek zijn naar iemand om mee op pad te gaan! Wanneer mijn vriend 5 maanden weggaat voor zijn werk wil ik hier weleens gebruik van gaan maken.
Alleen als bijv. de treinen ineens niet meer rijden door veel sneeuw ofzo.
Om even in de whatsappsferen te blijven: van hoeveel mensen/groepen heb je vandaag berichten ontvangen of zelf wat gestuurd? Telt ook als mensen wat in een groep sturen en je zelf niks hebt getypt
- Geen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Meer dan 15
0 stemmers
Heb je wel eens last van (best wel dikke) onderhuidse onstekingen bij bijv. je billen of oksels? (Poll is anoniem!)
- Ja regelmatig
- Ja af en toe
- Ja heel soms
- Nee nooit
0 stemmers
We hebben het hier niet over een lullig puistje, nee onstekingen die echt zeer doen en waar je behoorlijk last van hebt op zo’n moment. Van die dingen die ze soms bij de dokter ook opensnijden om de druk eraf te halen.
Wat vind je van vreetschuren zoals een all you can eat wok?
- Ik ga er graag heen
- Ik ga er wel eens heen
- Ik kom er niet graag maar ga er wel eens heen
- Ik kom er niet graag en ga ook nooit heen
0 stemmers
Ja maar dan wel max. level. Dat het pijn doet met zitten enz. Niet gewoon een lullig puistje…
Oke oke ik heb er nog twee haha.
Wat vind je van kleuren voor volwassenen?
- Leuk ik doe het zelf ook graag
- Leuk voor iemand anders/om te zien
- Ik vind het kinderachtig
- Ik voel/denk er niks bij
- Ik vind het een klein beetje kinderachtig
0 stemmers
Welke december feestdag(en) vind je het leukste?
- Sinterklaas
- Kerstmis
- Oud & Nieuw
0 stemmers
Oh ik stemde per ongeluk. Heb met geen van allen (meer) iets maar als ik moet kiezen dan Kerst.
omg @Nixon ik voel me nu heeeeul schuldig met mijn idee haha en ik vind dit retespannend!!! wat zal het zijn!!!
En @Lula alsof jij niet tegen je katten praat
Ja altijd met groepsapps! Maar ik verwijder ook al m’n chats na een dag (als ‘t gesprek stil is), dus ik begin elke ochtend weer fris iedereen vind dat altijd gek haha