Idem
Welke huidige basketbalspeler vind jij het best? Ik denk dat ook velen geen idee hebben wie wie is maar omdat ik die namen wekelijks zo vaak hoor (via tv/laptop etc.) ben ik toch een beetje nieuwsgierig.
- Lebron James
- Kevin Durant
- Kyrie Irving
- James Harden (met die baard)
- Kahwi Leonard (hij is echt heel ehm fascinerend en ondanks zijn shitload aan money rijdt hij nog steeds in een ouwe bak from highschool enzo)
- Ik heb geen flauw idee wie deze mensen zijn
0 stemmers
oeps per ongeluk op leopard gedrukt. geen idee wie da volk ammal is
edit. Ik kan natuurlijk ook gewoon nadenken en een andere aanklikken. Helder licht ben ik
Ik ben echt verbaasd over dit topic soms en hoeveel mensen er stemmen. Ik vind het bijna jammer dat ik niet meer hoef af te studeren anders had ik hier sowieso al mijn enquĂȘtes gedropt
Edit: geen idee waarom die jou quote oeps sorry @Jumpsuit
Hahahaha Leopard, het is Leonard.
Maar ja basketbal leeft ook niet echt in Nederland dus ik snap het wel hoor. Was wel benieuwd.
Is jouw huis meestal
- Erg netjes (schoon en opgeruimd)
- Redelijk opgeruimd, niet perse schoon
- Rommelig gezellig
- Een grote rotzooi
- Anders, nl:
0 stemmers
Ik ben van de rommelige en het lukt me gewoon niet om altijd alles netjes opgeruimd te hebben. Ik heb ook teveel troep of zo voor de standaard âzorg dat alles op een vaste plek ligtâ. Baal ervan maar heb t ook wel geaccepteerd. Denk ik.
Ik heb m gegoogeld, hij is mijn favoriet want hij speelt defense en dat deed ik ook (omdat ik altijd miste) Dus ik ga weer veranderen.
Hoe vaak ga je uit eten?
- Wekelijks
- Maandelijks
- 1 keer in de 3 maanden
- Heel soms
- Nooit
0 stemmers
Sieraden.
Jij draagt:
- Ring
- Armband
- Ketting
- Niks
0 stemmers
we hebben t even niet over piercings en oorbellen
Misschien vind je dit dan wel leuk om te zien

Dit zijn trouwens de koeien van vannacht. Creepy foto i know. Maar stuurde het naar mijn vriend vannacht en kom t net tegen haha
Ik vind dat bericht zooo lief. Ik hou van mensen met zoveel dierenliefde in zich
Superleuk! En zoveel driepunters Ik heb wel t idee dat het wat meer aan het groeien is qua kijkerssport.
@Enthusiasm Koeien zijn zo lief! Ze hebben ook beste vrienden blijkbaar!
Mijn benen zijn hier net te lang voor helaas, anders was ik het helemaal met je eens geweest. Lijkt me heerlijk.
Bedankt allemaal, ik geloof dat ik toch niet al te raar ben hiermee haha
Oh hahaha ik ook!
Hahaha die vraag over stemmen. Ik dacht dat dat betrekking had op dit topic dus ik dacht ja huh lekker boeiend moet iedereen toch zelf weten. Snap nu waar het écht over gaat. Ik pas mijn stem wel even aan.
Oh spuit 11
Als je hier zou moeten stemmen over het stemmen op welke partij je hebt gestemd stemt het je dan tevreden als je openlijk aangeeft waarop je hebt gestemd of raak je dan onstemd?
- Ik ben volledig ontstemd
- Ik laat altijd mijn stem openlijk horen
0 stemmers
Ik zou openlijk aangeven op wie ik gestemd heb, ik heb daar echt geen moeite mee. Maar ik denk dat de uitslag hier minder betrouwbaar wordt omdat mensen die op âfoute partijenâ stemmen denk ik niet zo gauw meestemmen of het niet eerlijk aangeven.
Ik zou willen dat ik kon stemmen, want vind het een van de leukste sporten om te kijken maar niet om 03:00 âs nachts