Stel hier je persoonlijke vraag

Lili en Howick

• Hier laten blijven
  • Wegsturen

0 stemmers

Er gaat een wereld voor mij open met al deze uitspraken van croissant. Ik heb nog nooit iemand krassant horen zeggen terwijl ‘jullie’ blijkbaar met veel zijn.

Ik zeg ook niet letterlijk kra-sant maar meer een soort croi(op z’n Frans)sant ofzo? Lastig om te typen

4 likes

Oké ik heb een dilemma/probleem.

Ik heb twee jaar geleden ofzo een boek uitgeleend aan een goede vriend, inmiddels vraag ik al een jaar lang meerdere keren of ik hem een keer terug kan krijgen. De laatste weken vraag ik het nog vaker en elke keer krijg ik te horen ‘ik kan hem niet vinden, zoek later nog wel een keer’. Ik heb ook al aangegeven dat ik hem sowieso weer wil… nieuw, tweedehands of mijn eigen.

Zaterdag heb ik hun (hij heeft inmiddels ook een relatie met een vriendin van me) weer gevraagd en ja hoor ze zouden weer zoeken en inmiddels hoor ik twee dagen later weer niks. Wat moet ik doen? Ik wil dat boek echt graag terug want het is het enige boek wat ik in mijn bezit heb en ik ben er blij mee.

• Gewoon afwachten, je krijgt hem vanzelf wel
  • Boos worden want dit duurt wel heel lang
  • Netjes vragen/zeggen dat je nu echt een ander boek wil hebben
  • Nog een paar keer netjes vragen wanneer je hem nou terug krijgt
  • Vergeet dat boek gewoon joh
  • Anders nml…

0 stemmers

Stuur ze een link van Bol voor je boek, of ga langs en zelf in de boekenkast kijken. Dit is een beetje respectloos en je mag best zeggen hoe je je hierover voelt, zeker als het boek voor jou waarde heeft.

12 likes

Link naar bol.com heeft ze nu. Lullige voor hun is wel dat het boek er met 3 covers is… en ik wil echt die met mijn cover terug hebben en die is nu nieuw 60 euro. Die andere 2 15 euro. Kut voor hun als ze hem nieuw halen maar ik wil hoe dan ook die terug. Maar ik heb ze ook wel op marktplaats gezien voor 20 euro ofzo.

Hij ligt sowieso niet in hun boekenkast, ze denken dat hij ergens in een verhuisdoos ligt al maandenlang.

Die andere twee covers zijn echt lelijk.

5 likes

Ik zit nu in m’n eentje als een of andere idioot croissant op alle mogelijke manieren voor me uit te fluisteren

14 likes

Zou het wel echt gruwelijk matig vinden als ik eind deze maand mijn eigen boek “nieuw” krijg als verjaardagscadeau van hun. Zie ik ze wel voor aan.

1 like

Dat zou echt skeer zijn.

2 likes

Ik snap je helemaal. Edities zijn ook belangrijk. Mijn ouders hebben destijds tweedehands uit Engeland een speciale editie van een boek besteld omdat ik per se een versie wilde die niet meer geproduceerd word.

1 like

Zou ik eigenlijk wel snappen als ze ‘m voor 60 euro moeten kopen… je kan ook vragen of je het geld mag, bv die 20 euro voor tweedehands + verzendkosten en dan bestel je m gewoon zelf.

Ja eigenlijk wel. Maar 2 dagen?! Terwijl ik 24/7 op het forum zit? Dit kan echt niet kloppen.

Oh wacht. 4 dagen. Die andere is recent. Wat is recent? Dit forum is er nog niet zo lang dus alles is recent toch? :’)

Hij is er ook gewoon tweedehands in deze editie dus nieuw is niet eens nodig.

Ik zie 2 types mens nu buiten. Wie ben jij?

• Het was laatst al herfst dus ik draag vanaf nu een trui, een lange broek, laarsjes en een tussenjas. Eindelijk kan ik dat allemaal weer aan!!
  • Het is nog zomer en dus draag ik zo lang mogelijk mijn shirtjes, jurkjes en slippers. Mijn benen zijn nog bruin dus showen zo lang het kan! Mijn dichte schoenen doe ik pas aan als het écht hard gaat regenen.

0 stemmers

Dat zijn twee verschillende broodjes! Duits broodje is ook wel een schnittbroodje, maar geen kaiser, not the same XD

Ik heb het nog steeds bloedheet als ik beweeg (fiets/loop) dus ik begin altijd met jas aan maar die gaat snel uit. Ik snap ook niet hoe sommige mensen nu truien etc. kunnen dragen.

2 likes

Haha ik ook niet! Vind die verschillen in kleding echt grappig nu. Zomerjurkje naast spijkerbroek, jas en laarzen.

2 likes

Als je voor een artikel te veel hebt betaald en het is zo’n 12 - 15 minuten reizen per fiets / 5 minuten met de auto. Vanaf welk bedrag (in euro’s) ga je terug naar de winkel om het te veel betaalde geld terug te krijgen?

• 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

• Ik zal nooit terug gaan want…
  • Pas als het 20+ euro is.

0 stemmers

Als je relatie uit gaat, verwijder jij dan de foto’s die je van/samen met je ex hebt op je social media?

• Ja, alles
  • Een deel
  • Nee
  • Ligt er aan, namelijk…

0 stemmers