Stel hier je persoonlijke vraag

Ik weet niet waar je woont, maar de ouders van m’n vriend hebben nog 1 katertje over uit hun nest die nog een plekje zoekt!

1 like

Als ze ooit, over heel veel eeuwen, een veenlijk terugvinden met kontimplantaten wat zullen die mensen dan denken?

• Zo’n kleine kont maar? Moet je die van ons zien! < insert kont maat vliegschip >
  • Wat een achterlijke mensen. Wie laat er nou iets vrijwillig stoppen in zijn hol?
  • Dat brengt op ons op nieuwe ideën… In de 21e eeuw waren ze zo gek nog niet.
  • Milieuvervuiling!
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Ik vind deze zin (te) lastig om te begrijpen, zondagochtend (nog 1 minuut).

5 likes

Een grote wandeling in de natuur maken met?

• Miss Lipglosss
  • Teksuh

0 stemmers

draag jij altijd 2 dezelfde sokken?

• Ja
  • Nee
  • Het leven is te kort voor dezelfde sokken!

0 stemmers

1 like

Herman van Veen lijkt echt veel te veel op mijn vader. Dus liever Rudolph.

4 likes

Ik was mijn handen als ik thuis naar de WC ben geweest

• Altijd
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Nooit

0 stemmers

Ik was mijn handen als ik op werk naar de wc ben geweest

• Altijd
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Nooit

0 stemmers

Ik was mijn handen als ik ergens buiten de deur naar de WC ben geweest

• Altijd
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Nooit

0 stemmers

Er is echt geen excuus om je handen niet te wassen, ook als je alleen geplast hebt. En als je daarna met je ongewassen klauwen in MIJN zak chips graait, solliciteer je echt naar een klap.

(Mijn oud huisgenootje deed dit)

33 likes

Ik hoor én zie op mijn werk soms mensen zonder hun handen te wassen de toiletruimte verlaten. Ik weet dus ook gewoon van een paar mensen dat ze hun handen niet wassen. Als zij uit een toilethokje komen en ik sta mijn handen te wassen, gaan ze ook gewoon de ruimte uit.

1 like

Dit lijkt me eigenlijk meer een vraag voor het Je moet kiezen topic.

2 likes

Een nieuwe baan (waarvoor geen proeftijd geldt) plaats ik op LinkedIn als:

• Het contract getekend is en het zeker is dat je er gaat werken.
  • Na mijn eerste werkdag.
  • Na een week.
  • Na een aantal weken.
  • Ik heb geen LinkedIn.

0 stemmers

Ik snap oprecht niet waarom mensen hun handen niet wassen. Ik snap het echt echt echt niet. Maakt niet uit waar je bent, je wast je handen toch gewoon?? Waarom doen sommige dat niet?

6 likes

Ik ga stuk om de laatste optie.

Ik denk luiheid.

1 like

Inderdaad zeg! Snapte die plaatsgebonden polls dus ook niet, maar blijkbaar maakt het voor veel mensen dus verschil :neutral_face:

1 like

Hebben jullie de verwarming al aan gedaan sinds de zomer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oké er komt nu een heel lang verhaal denk ik maar ik ben jullie advies nodig. Ik hoop zo dat het een beetje duidelijk is allemaal en ik zal het vast de komende 10 minuten nog wel een beetje aanpassen.

Mijn vader heeft een vriendin (gewoon vriendschappelijk) en die heeft een kind van 2,5 jaar oud. Ik heb wel eens tegen mijn vader gezegd dat ik best op mensen hun kinderen wil passen, zolang ze maar zindelijk zijn enz en zichzelf ook een klein beetje kunnen redden. Dus ik kreeg van de week een appje van mijn vader of ik wil oppassen, ik vraag hoe of wat? En vervolgens belt dus die vriendin mij op.

Ze vraagt dus of ik haar vaste oppas wil worden voor haar kind. Zodat zij 's avonds naar de kroeg kan gaan. Oké tot nu toe denk je vast wat is het probleem? Niks want tot dit punt zou ik het wel willen doen. Maar ze wil ook dat ik standaard dan blijf slapen zodat ik 's nachts ook op dat kind kan letten als ze dronken in bed ligt. Ik krijg dan een eigen logeerkamertje en ik krijg ontbijt en natuurlijk ik krijg ervoor betaald.

Daarbij komt ook nog eens dat het een kind is van 2.5… Dat is niet helemaal wat ik wil qua oppassen. Liefst toch jaartje of 4 of ouder. Ben gewoon niet bekend met hele kleine kinderen en luiers verschonen heb ik ook gewoon geen zin in. Zij zegt dat haar kind een heel makkelijk broekje draagt en dat het niet moeilijk is, toch denk ik dat ik hier een beetje tegen op zie maar goed dat valt nog te leren.

Ik vind het zelf gewoon geen chille gedachte dat ik daar dan sowieso een halve dag verplicht moet zijn. 'S avonds een paar uurtjes oppassen vind ik nog prima maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan logeren bij andere mensen (tenzij boyfriend of scharrel natuurlijk). Het geld kan ik wel goed gebruiken want ik wil a.s.a.p. een huisje kunnen huren. Maar ik durf geen nee te zeggen en ze kwam best wel opdringerig over door de telefoon, want ik gaf al meerdere keren aan dat ik het wel wat lang vind en toen begon ze weer ja maar je krijgt een heerlijke eigen bed en bla bla.

Daarbij komt ook nog eens dat ik extreem last heb van faalangst en dat ik daar ook bij een psycholoog loop op dit moment. Ik ga over 2 weken beginnen met mijn behandeling daarvoor. Dit speelt dus ook mee want ik ben de laatste paar jaar juist niet meer depressief en dat wil ik eigenlijk ook wel graag zou houden, want niet steeds nadenken over dood willen gaan is best relaxed. Ik heb dat faalangst en psycholoog gedeelte ook uitgelegd aan de telefoon maar ze vond het nog steeds een geweldig idee. Ik ga zo ook met mijn vader afspreken en ik ben zo bang dat hij er ook over door blijft gaan en daar komt dus weer… Ik kan geen nee zeggen, of naja heel moeilijk. Wat moet ik doen?

• Ik zou het een kans geven
  • Ik heb geen mening hierover
  • Het lijkt me een slecht idee, denk aan jezelf
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Fuck zo blij dat ik het nu kwijt ben. Misschien durf ik nee te zeggen als iedereen het een slecht idee vind.

Ik ben zo bang dat ik niet kan. Dat ik haar en mijn vader teleurstel. Godver moet nu al huilen. Ze kwam best wel opdringerig over en ik ben zo bang dat ze niet begrijpen. Vooral mijn pa vind ik erg, haar boeit me niet zo.