Stel hier je persoonlijke vraag

Heb je ooit wel eens, op wat voor manier dan ook, betaald voor seks?

• Ja
  • Nee
  • Soort van

0 stemmers

Ze heeft zich opgegeven om te wonen met 3 man, niet met 5. Voor mij zou dat ook nogal een verschil zijn en ik zou er niet voor kiezen om te gaan wonen waar 5 mensen wonen, terwijl ik wel zou kiezen voor een woning met 3 anderen. Als de keuze dan daarna voor jou gemaakt wordt is dat gewoon niet okƩ.

12 likes

Ja dat begrijp ik wel, heel irritant als je het dan alsnog moet inchecken. Heb zelf geen trolley dus heb dit gelukkig niet.

Eigenlijk snap ik het dan nog niet? Wat is er zo erg aan je trolley inchecken? Dat je even moet wachten bij de bagageband of is er nog iets anders? @anon69899736

Ik vind het wachten bij de bagageband kut. En ik heb altijd angst dat mijn koffer dan niet in het vliegtuig belandt of kwijtraakt oid, en als je het als handbagage mee kan nemen, weet je precies waar hij is.

1 like

Ik vind het juist wat overdreven. Je pakt papier en veegt je kut af, met het papier. Er komt niet eens wat op je hand. Thuis was ik nooit m’n handen na het plassen, er zit ook geen wastafeltje op het toilet. Maar in van die kleine kutwastafeltjes was ik ook nooit m’n handen. Na het poepen, ja misschien omdat het idee viezer is.

3 likes

Toetsenborden zijn vaak nog vele malen viezer en mobiele telefoons. Vooral op kantoren waar je met flexplekken werkt is dat eigenlijk vele malen goorder. Ik snap je wel, maar het boeit mij thuis echt niet.

4 likes

Wanneer heb je precies vliegangst?
Als je het spannend/eng vindt maar wel gewoon doet, of als je het zo spannend/eng vindt dat je niet vliegt?

Jouw langste rechtstreekse vlucht duurde (overstap dus niet meegerekend he) :

• Minder dan 2 uur
  • Tussen 2 en 4 uur
  • Tussen de 4 en 6 uur
  • Tussen de 6 en 8 uur
  • Tussen de 8 en 10 uur
  • Meer dan 10 uur

0 stemmers

Nu heb ik heel de dag dat lied in mijn hoofd, bedankt :thumbsup:.

9 likes

Sowieso dit:

Dr Bernard,
u moet me zeggen
hoe gaat het met hem nu.
Dr. Bernard ik kan alleen maar bidden voor hem en u.
Elke keer, denk ik weer,
hij ligt daar zo alleen.
Dr. Bernard help me,
breng hem door het ergste heen.

(Uit het lied van Bonnie St. Claire :grin:)

30 likes

Ik zou in dit geval ook nog twijfelen of hij dokter of dr. bedoelde… En aangezien hij jou leeftijd is zou ik lekker voor Anton Bernhard gaan.

1 like

Ik doe bij een mail waar mensen al weten dat hij komt altijd alleen een simpel:

Goedemiddag,

Zoals afgesproken…bladiebladiebla

16 likes

Ik vind het lastig, want ik zou me voor iemand van mijn leeftijd gewoon lekker met voornaam (en misschien) achternaam voorstellen en zo ook dan de mail sturen. Maar omdat hij dat niet doet, zou ik denk ik toch Beste meneer Bernhard doen. Maar dan de afsluiting ook zo formeel houden.

2 likes

Oh, ja, ik word ook wel eens met weledelgeleerde heer aangesproken!

Wel jammer dat ik dus een vrouw ben, maar daar die fout wordt echt heel vaak gemaakt, omdat veel mensen alleen brieven van mij krijgen en mij dus nooit spreken. En schijnbaar ben je dan direct een man als arts.

9 likes

Wauw, wat stom dat de optie voor vrouwe er niet eens bij stond.

De polls zijn bij mij ineens supergroot

1 like

Bij mij ook inderdaad!

Hoevaak het jij gevlogen?

• 0 - 15 keer
  • 15 - 30 keer
  • 30 - 60 keer
  • 60 plus keer

0 stemmers

Ik kan nu nog op <2 uur stemmen. Vanavond om 21:00 stap ik in het vliegtuig voor een vlucht naar Bali. Dus morgen stem ik opnieuw. :raised_hands:t2:

7 likes