Precies. Mijn collega’s schrijven me gewoon met ‘Beste Palmboom’, ‘Hoi Palmboom’ of ‘Dag Palmboom’
En zo doe ik het andersom ook, prima nooit zo lang over nagedacht. En collega’s waar ik echt heeel informeel om mee ga gewoon Hi ofzo af en toe
Ik vind dit eigenlijk ook wel lief! Gebruik ook graag ‘liefs’. Ook naar mijn collega’s.
Oké grapje, niet naar mijn collega’s.
Haha ja ik moest net ook wel lachen om ons
Ik vind het dus zo raar dat artsen zich tegen andere mensen dan patiënten voorstellen als ‘dokter’.
Ja dat is je beroep, maar niet je titel (tenzij je gepromoveerd bent, maar dan vind ik het ook nogal elitair)
Dus ik zou lekker meneer Bernhard doen, al gewoon al om dat type mens dwars te zitten.
Iel!
Haha ja, dat bedoelde ik met m’n vraag! Ik vind het ook heel interessant en kom zelf ook heel af en toe in de gereformeerde kerk, vandaar mijn vraag Mooi dat je er op die manier over nadenkt!
Sorry maar ik moet nog steeds denken aan die hele “handen afvegen nadat je hebt geplast”. Hoezo zit daar nou weer het “probleem”? In het ov drukt iedereen dagelijks op dezelfde knop bij in en uitstappen, de tram, bus whatever. Hoezo is de wc dan zo vies. Ik zie daar gewoon geen logica in. Je zit met je bovenbenen op de wc-bril. Je pakt schoon wc papier en spoelt dit door. Je handen zijn hierdoor niet viezer dan voorheen? Misschien bij kleuters die nog in het rond pissen, dan nog, in principe is urine niet zo smerig. De gedachte wel. Nee vind het echt overdreven. Toch wel handig dat dit zo ingeprent is, als zou ik nooit een klap voor m’n hasses incasseren omdat ik mijn handen niet afveeg na het plassen. Al heeft die ene keer wassen na het plassen, misschien ons wel van de pest af geholpen. Iig, hygiëne is belangrijk maar handen wassen na het plassen. Nou dan kan je misschien beter altijd handschoenen dragen. Het maakt geen drol uit volgens mij.
Ja maar die krijg je toch niet binnen via jouw handen? Volgens mij had @Krabsalade daar een keer wat over verteld ivm. buikgriep. Dit is de eerste keer dat ik viooltjes tag en ik weet ook niet of ze dit prettig vindt haha. Dus als je er misschien wat over wil vertellen? maar voel je vooral niet verplicht. Dan verwijder ik dit.
Mijn bloedgroep is alleen blijven hangen bij de biologielessen haha. Moesten we elkaar met zo’n knip in de duim testen. Maar echt die pis en poep bacteriën , nouja, ik heb nooit geweten dat het zo erg is.
Definieer ‘spreek’. Vwo 6 niveau is denk ik niet een taal ‘spreken’ hoewel ik toen prima mijn mondelinge ben doorgekomen haha
Chinees heet toch “mandarijn”? Aangezien ze daar tig talen en culturen hebben. Ik spreek het overigens zelf niet hoor, god nee, maar ja imo is het vaak mandarijn. En “Chinees” praten bestaat niet toch. Getver ik klink als een irritante betweter.
Daarover gesproken, mijn vader en ik zijn altijd verbaasd dat er zoveel miljoenensteden zijn in China waar de westerse wereld nog nooit over heeft gehoord. Wij hebben overigens beide geen Chinese roots hoor maar toch.
Ik heb een collega en die heet Ester en die schreef: groetjEs. Huilen.
Oh ik herinner me nog een klapper!
Een collega die heet Adrie en die zegt altijd: groetjes, A3
Hoe lang moet je ongeveer LOPEN naar de dichtstbijzijnde supermarkt bij je in de buurt?
- 1-3 min
- 3-5 min
- 5-10 min
- 10-15 min
- 15-20 min
- 20-25 min
- 25-30 min
- 30 + min
0 stemmers
ik weet niet of mijn poll opties logisch zijn lol. maar ik vond 1 tot 3 min en 3 tot 5 min wel degelijk een verschil waard in mijn poll haha
Precies 5 denk ik hmm
haha kak sorry
En hoe doe jij je boodschappen over het algemeen?
Ik loop en fiets, maar dan vaker lopend denk ik.
- lopen
- fietsen
- auto
- openbaar vervoer
- op een paard
0 stemmers
Ik heb zonder shame fietstassen #teamnooitmeersjouwen
Op de fiets en ik neem gewoon altijd een goede grote rugzak mee, daar past het meeste meestal wel in. En soms nog een tas aan m’n stuur
Wat wonen er veel mensen dichtbij een supermarkt. Ik woon op minder dan een minuut afstand en verwacht niet ooit nog zo dichtbij te wonen. Na het zien van de resultaten heb ik weer een beetje hoop