haha ja ik ben ook beledigd, terwijl iemand anders zei: ah maar dat doen ze expres, ze denken dat je er echt niet op zit te wachten. wat eigenlijk ook gewoon zo is haha, dus gaat verder nergens over.
Okurrr
Ik ga altijd lekker skeer naar de kapperschool.
Ik ook! Ik vind het wel gemakkelijk en het is nog nooit slecht geknipt. Niet dat er veel bij mis kan gaan maar toch
Klopt. Maar als ze wel een klein foutje maken dan kijkt er altijd wel een lerares mee die het dan ziet en zorgt dat het altijd goed zit als je weggaat. Echt top. Mag volgende week weer.
Haha ik was helemaal in de war hierdoor, maar toen besefte ik mij dat het net zoiets is als parfum, wat Vlamingen op de Franse manier uitspreken, dus zonder eindletter.
Ik weet niet of je toevallig in het zuiden van Nederland woont? Bij de keten waar ik werk is wassen knippen drogen 17euro. Ik weet ook niet of je dat veel vind of niet, maar als je wil weten waar de salons allemaal zijn mag je me altijd een pb sturen.
Ik woon in Noord-Holland. Als die keten ook in deze provincie is, ben ik wel geĂŻnteresseerd!
Ik stuur je even een pb!
ja blijkbaar ben ik gewoon écht niet welkom
Ik vind dit echt super raar ja haha
Lekker de kinderloze uitsluiten
En het is ook een 1e verjaardag! Dat is vaak nog niet echt een typische kinderverjaardag toch
Nou ik vind het gaar
Geachte heer Bernhard, beste Anton,
(Meneer is sowieso fout)
Ok, dit is een random onbenullige vraag, maar ik kan oprecht geen beslissing nemen
Ik ben op vakantie met mân backpack op een niet zo warme plek, dus mân backpack zit vrij vol met warme kleding, wandelschoenen, windjack etc. Ik heb een kleine inpakfout gemaakt door mn All Stars als âdagschoenenâ mee te nemen. What was I thinking⊠Ik ben voornamelijk de hele dag aan het lopen, dus had na 1 dag al last van mân voeten. Dus ik heb nieuwe Nikes gekocht (die ik toch al wilde), maar nu nemen die All Stars best veel plek in in mân backpack, terwijl 1. Ik ze waarschijnlijk niet meer aan ga doen deze vakantie 2. Ze wel op tweederde van hun levensduur zijn en 3. Ik ze gewassen heb en nu zijn ze een tikkeltje te klein.
Zal ik:
- Ze wegdoen. Neemt alleen maar onnodige ruimte in beslag die je niet hebt, koop lekker als je terugkomt in de sale weer een nieuw paar
- Ze houden. Dit is zo niet duurzaam en zonde van je geld om straks gewoon weer nieuwe te kopen. Zet je maar even over die zware en volle backpack heen.
0 stemmers
@EleanorRigby, kun je ze niet aan iemand weggeven/bij een kringloopachtig iets achterlaten? Ik vind goede dingen wegdoen heel zonde, maar het heeft ook weinig zin om er mee te blijven lopen.
Ja ik dus ook. Er zijn hier best veel daklozen, maar ik vind het ook een beetje awkward om te vragen âHey, wil je mn oude en niet zo frisse schoenen hebben?â Maar ik ga even zoeken of ze een leger des Heils oid hebben hier, had ik nog niet aan gedacht
Edit: ok, ze hebben hier ook gewoon van die kleding recycle bakken, dus daar ga ik ze zo ingooien. Vind het nog steeds een beetje zonde, maar mân het-is-niet-duurzaam-argument is hiermee wel van tafel, dus kan ermee leven
gewoon doen! Heb ik ook een x gedaan, waren ze heel blij mee.
Loop je al wel een paar dagen op die Nikes? Maw weet je zeker dat je daar geen last/blaren van krijgt
fantastisch, iedereen blij
er was toch ook iemand (op egf iig) die tijdens de seks had gevraagd of ze een puppy mocht? geniaal vind ik dat ook ik denk nog regelmatig terug daaraan
Ja, loop er nu 3 dagen op en nergens last van! Heb de All Stars nu in de kledingbak gegooid, dus er is ook geen weg meer terug haha