Stel hier je persoonlijke vraag

Ik heb dit een keer gedaan bij het boek van Jamie Li omdat ik de boodschap na het lezen zo kut vond en haar er geen geld voor gunde.

32 likes

Doe dan ook wel eens een dag iets anders aan en daarna nogmaals zo’n kledingstuk.

Ja bijbaantje!

1 like

Bruto is veel leuker om te antwoorden

2 likes

Wowww ja ben wel benieuwd wat voor job zij doen dan :money_mouth_face: :stuck_out_tongue:

1 like

ik werk parttime ivm studie

Ik verdien geld in een andere valuta en het is denk ik maar ietsjes meer dan 1500 omgerekend in euro. Dit is voor fulltime (37 uur per week). Ik heb er bewust voor gekozen om een baan te nemen die ver onder mijn niveau is omdat ik tijdens mijn studie 3/4 bijbanen had terwijl ik fulltime studeerde. Ik had veel stress en was niet gelukkig. Nu doe ik makkelijk maar wel leuk/uitdagend werk, ben ik na mijn werk niet moe en heb ik meer energie voor dingen die mij blij maken.

edit: wil er ook nog even bijzeggen dat van mijn salaris mijn partner en ik alles kunnen betalen (huur, verzekeringen, telefoon, mijn trein abbo, gas licht water en eten) dus denk dat de kosten hier gewoon een stuk lagen liggen? Het is gewoon in europa trouwens, en mijn partner studeert fulltime.

6 likes

Haha onze leeftijd, Cute
Maar er zitten hier mensen tussen de 19-35 volgens mij, best een groot verschil

Waar/welk gebied van je lichaam heb je een man wel eens laten klaarkomen?

• Vaginaal
  • Oraal
  • Anaal
  • Op buik
  • Op billen
  • Op borsten
  • Op gezicht

0 stemmers

2 likes

1300 pm door leerlingensalaris terwijl ik 36 uur werk en meer weet dan sommige collega’s :disappointed: nog 1.5 jaar volhouden

2 likes

Zwarte van Happy Brush!

1 like

Geen idee, ik gebruik het omdat ie vegan is en niet op dieren wordt getest

6 likes

Ulgh salarissen :frown: ik wil niet materialistisch zijn maar ben het de laatste tijd toch.

De zoon van een kennis van mijn ouders heeft een heel problematisch leven geleefd met steeds ontslagen worden bij banen omdat hij niet bij werk kwam opdagen, buitenproportioneel drugsgebruik, meerdere kinderen bij meerdere vrouwen met wie dan ook weer ruzie is, schulden bij dealers die dan z’n ouders komen bedreigen enzo. En zo is het nog steeds, niets veranderd. Hij zit nu ook in de Wajong en enige wat hij doet is thuis blowen.

Afijn, ondanks die Wajong en een gebrek aan diploma’s (zelfs middelbare school) heeft hij nu toch een baan (weet niet precies hoe het zit) en hoorde afgelopen weekend dat hij gewoon meer verdient dan ik… en ik heb twee master diploma’s. Dat ging me ffe niet in de koude kleren zitten, sorry heel materialistisch, maar het voelt zo onrechtvaardig. Ik werk ook nog veel meer uren dan hij. En ja het is vraag aanbod/verschil in commercie vs wetenschap etc. En heb natuurlijk ook gestudeerd voor m’n eigen ontwikkeling en plezier. Maar toch gewoon kut.

18 likes

Elmer is Elmex toch? :stuck_out_tongue:

2 likes

@lapzwans, ben je nog naar die filmclub gegaan? En zo ja, hoe was het? (hoop dat ik me niet vergis en dat jij het was haha)

2 likes

Oh ja ik ben ik het echt mee eens! Nieuwe meiden in mijn team - waar ik dus ā€˜boven’ sta Ć©n 8 jaar in leeftijd mee scheel - spreken mij aan met ā€˜hey meis…’ echt, daar erger ik me kapot aan. Wat is er gebeurd met een beetje respect voor elkaar hebben? Als ik zelf begin met popiejopie doen mag je het prima terug doen hoor, maar ik vind dit best gek en ik zie het heel vaak gebeuren.

1 like

Op het moment Colgate, maar wissel met een nieuwe tube meestal ook van merk :wink:

2 likes

Ik werk 30-32 uur per week in een kledingzaak. Verdient echt niet goed nee… maar for the time being… beter dan niets! Ondertussen denk/dacht ik na over wat ik wilde met m’n leven.

2 likes

Het verbaast me gewoon elke keer weer dat mensen 10+ al veel vinden :scream: Met name als je lang vrijgezel bent vind ik dat echt zo’n extreem laag aantal :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik haal dat wel in een paar maanden soms haha

16 likes

Ik vind 10 ook echt niet veel. Ik ben 21 en heb er 10 gehad. Maar dat is super netjes gedoseerd over 6 jaar

1 like