Ik snap deze niet? Je bedoelt of je weleens bent bedrogen door je partner?
Ja. Ik zal hem even aanpassen.
Gatver, ik moet gewoon ineens weer aan vroeger denken en bij een bepaalde club kende ik eigenlijk elke barman en dan kreeg je vaak een gratis drankje of shotje. Op een avond gooide ik dan gewoon b52, bier, wijn, goldstrike, mixdrankjes, martini etc. door mān strot. had wel altijd een leuke avond haha
Even een zwaar onderwerp, De laatste polls vind ik allemaal echt wel wat zwaar juist haha!!
Even iets luchtigers
Ben jij een koffiemens of juist de theedrinker?
- Koffie
- Thee
0 stemmers
Heb je weleens gevochten?
- ja
- nee
0 stemmers
ik heb mn zus wel eens geschopt. toen ik 18 was ofzo. niet fokken met mij.
Wat is het verschil tussen die genoemde weken , is 23 weken weer wat anders?
Heb je vriendinnen overgehouden aan dit forum/mensen waarmee je wel eens afspreekt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Thanks voor de uitleg!
Dit topic trouwens he ⦠serieus zo veel en zoooo snel hoe de respondenten antwoord geven⦠echt een schatkist voor merken #influencerlife #byeinstagram
Haha ik hou van die nutteloze luchtige vragen.
Ik ben:
- Rechtshandig
- Linkshandig
- Ambidexter
0 stemmers
Ik moest zelfs een week wachten om het vruchtje te laten groeien, een heel naar idee. Maar dat was makkelijker ivm zuigcurretage. Ik was toen net 5 weken. Juist omdat het zo enorm pril was vond ik het zegmaar wel te doen. Als ik het hartje ook zou horen kloppen lijkt het mij wel enorm zwaar. Ik ben er iig altijd wel open over omdat ik echt me irriteer aan nog steeds het taboe erover.
ambidexter!
OkƩ ik heb moeten googlen wat dat is haha. Zal ik hem erbij zetten?
Ja! Dan verander ik mn stem, als dat kan.
Heb hem aangepast. Degenen die al gestemd hadden moeten dat dan maar even opnieuw doen!
En volgens mij is dit niet tot 10 weken maar tot 13 weken. Daarna word je doorverwezen naar een andere kliniek. Ik zat zelf alleen met vrouwen op de kamer die max. 7 weken waren.
Bij ons thuis zijn alle vrouwen rechtshandig en alle mannen linkshandig en nu krijg ik altijd een beetje kortsluiting als ik een linkshandige vrouw zie, dat is in mijn hoofd echt iets mannelijks ofzo
Ja klopt, ik snap wel dat je het een zwaar onderwerp vindt want dat is het ook. Persoonlijk vind ik 13 weken wel echt heftig maarja elke situatie is anders en daarom vind ik goed dat het mogelijk is. Ik weet (helaas) uit ervaring hoe het gaat maar ze zijn echt enorm discreet en alles wordt vergoed etc. Ik schaamde me en wilde het mān ouders niet zeggen. Mān toenmalige vriend wist het alleen en een vriendin. Achteraf was mān moeder helemaaaaal niet boos en juist heel erg behulpzaam. Ik ben dus wel blij dat het hier mag, en zo goed geregeld is. Ben kapot gegaan van stress en zenuwen maar ben enorm blij dat ik zo snel heb gehandeld en ik ben daar trots op en voel ook helemaal geen schuld.
FF of EGF?Ik zie FF altijd als een verlengde van EGF.
Hoe. Wat. Waarom. Jaloers.