Ik weet nooit wat te stemmen, waar valt donkerblond precies onder? Voor mijn gevoel is het bij mij niet blond maar ook zeker niet bruin
Nee ik ben het gewoon. Maar niet dat ik alles met twee handen kan hoor, maar mijn voorkeurshand verschilt per handeling. Schrijven links maar knippen rechts. Toen kreeg ik in groep drie speciaal een linkse schaar maar daar kon ik dus niet mee knippen
Ik heb hetzelfde. Nooit bij stilgestaan dat veel vrouwen eerst hun benen âmoetenâ scheren alvorens ze met blote benen rondlopen.
Ja ik vraag me altijd af wat het verschil is tussen donkerblond en lichtbruin,waar die overgang zit. Had ook vaker discussies met een collega over wat mijn haarkleur nou was
Ik vind dat de ondertoon het verschil is. Donkerblond beetje koel/grijziger en lichtbruin wat warmer. Vind ook dat donkerblond haar bijvoorbeeld donkerder kan zijn dan lichtbruin. Terwijl sommige mensen het als een gradatie van lichtheid zien ipv gewoon als een opzich staande kleur ofzo. Lekker vaag haha
Oww ja echt harige benen heb ik ook niet. Ook gewoon blonde zachte haartjes haha
Ik scheer ze niet, maar ik heb wel hele harige armen. Alleen dan blijf ik bezig haha. Kan ook al een flinke baard groeien inmiddels
Veel mensen met een Aziatische afkomst hebben vaak weinig lichaamshaar, en op sommige plekken dus ook helemaal niet (verschilt per persoon natuurlijk). Weet niet of @Lula die afkomst heeft trouwens, maar daar moest ik meteen aan denken.
Oh ja ik ook inderdaad, ik bedoelde gewoon egf/ff
Ik had een tijd geleden regelmatig grijze haren, maar inmiddels niet meer. Ik weet dus niet of dat het âstartseinâ was voor het grijs worden, of dat het misschien ergens anders door kwamâŠ? Best wel vreemd eigenlijk.
Surinaams, Mexicaans, Indiaas en soms ook Hollandse pot hahaha
Ik heb trouwens geen grijs haar, maar ik heb de laatste jaren wel half pigmentloze wenkbrauwharen ertussen zitten?? Mijn wenkbrauwen zijn bijna zwart maar er zitten dus haren tussen die voor de helft doorzichtig zijn (uiteinde dus wel donker) en dat vind ik ook zoiets geks?
Ik denk dat ik heel laat of gewoon nooit grijs word (ff afkloppen?). De oma van mijn moeder, jaja, had gewoon nog zwart haar op haar bijna 90e. Maar mijn moeder is dan wel weer grijs, )ja ze verft het wel) volgens mij begon dat rond haar 40e ofzo. Ik weet ook niet waarom ik zo sterk het gevoel heb dat ik nooit grijs word. Overigens is een oude vrouw met zwart haar ook best een beetje gek om te zien. En ik vind witgrijs haar heel mooi maar volgens mij krijgen alleen van nature blonde mensen dat.
Hoeveel ÂșC is het in je woning?
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
0 stemmers
Van hoeveel mensen hou je echt
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Mijn haar is heel donkerbruin en ik heb juist hele witte grijze haren, dus ik denk dat je niet per se blond hoeft te zijn daarvoor!
Ik laat het waxen.
Bij mij zit het ook in plukjes op mijn hoofd. Best duidelijk te zien ook helaas.
Ja ik vind het zelf best wel vervelend, was ook nog best jong (19) toen ik er echt veel last van kreeg⊠Verf het daarom eigenlijk om de 6 weken wel. En ja zo irritant als mensen er iets over zeggen. Alsof je zelf niet weet hoe het eruit ziet op je hoofd . In dezelfde categorie: ik ben best klein en dat mensen dan soms ineens zeggen âgoh wat ben je eigenlijk kleinâ. Goh je meent het?!
Als kind was ik:
- A tomboy
- Een meisjemeisje
0 stemmers